Tja mensen leven mee....... Ben benieuwd wie t eerst zal bevallen!! Madelief al 4 dagen over tijd of ben je al bevallen?!
Hier ook sociale controle.. En ik ben pas 36 weken!! Kindje mag dus ook echt nog wel even blijven zitten.
Oja wie weet er nog een origineel kraamcadeau. Vriendin van mij was afgelopen vrijdag uitgerekend van haar derde kindje. Krijgt nu weer een jongetje erbij en heeft eigenlijk alles al en ze is ook nog eens erg kieskeurig.
Ik vind het ook niet erg dat mensen mee leven maar om continu in de gaten te houden worden vind ik wel echt irritant.. Flojo ik zou zelf het meeste blij zijn met een cadeaubon
Wat spannend voor jullie dames die bijna mogen bevallen. Hier vandaag alweer 33 weken, vind het wel heel snel gaan. Moet binnenkort nog even wat kleine spulletjes halen die nog nodig zijn. Nog 5 dagen werken, dan zit t werk erop. Kan ik lekker ontspannen... Moet ook wel met bekkeninstabiliteit. Vrijdag bij de fysio geweest, gaat nu een stuk beter. Dus lekker in de relax modus
Ok, dank je wel Dido! Misschien doe ik dat dan wel, maar vind een cadeau altijd wel leuker.. Maar wil ook wel geven wat echt leuk is. Hier sinds nu ook verlof! Lekkerrr.. Even rustig kijken of ik nog dingen moet doen of halen. En even goed nadenken over de naam. Zoooo lastig
Oh jeetje Flojo nog geen naam?!?! Wij gelukkig wel! Babykamer is op n paar kleine dingetjes na ook af!! Ben zelfs al wat kleertjes aan t wassen! De babykamer was de rommelkamer zeg maar En die rommel moet naar zolder maar daar lag dus alle baby spullen en kleertjes!! En ik kan echt slecht tegen rommel etc dus dan maar alles aan kant maken, dan is t allemaal lekker op tijd af!!
Ja idd! Hier vandaag alweer 39 weken en ik word steeds ongeduldiger! Wat duurt wachten lang zeg.. zal ook wel komen omdat ze nu weer een vroeggeboorte hadden verwacht. Ben heel blij dat ik deze keer op een normaal termijn zal bevallen maar vind het nu wel mooi geweest! Hoe is het verder met de rest?
Ik ben vandaag 34 weken, komt steeds dichterbij. Nog 2 dagen werken dan zit het erop! Heb al 2 avonden last van harde buiken als ik in de rust zit... Zal wel voorbereiding zijn of niet?
Ja is heel normaal dat je daar rond dit termijn last van krijgt. Bij mij is het zo al 2 keer loos alarm geweest.. Fijn dat je bijna verlof hebt!!
Hier gaat t ook goed Al ben ik donderdag wel doorverwezen van de ha naar de neuroloog. ..ik dacht het carpaal tunnelsyndroom te hebben maar de ha zegt dat mijn klachten niet geheel overeen komen dus nu morgen bellen voor een afspraak Heb erg pijn in mn armen en handen en kracht verlies en dood gevoel. ...hopelijk is t niks ergs....mankeer al genoeg met mn reuma rn ziekte van crohn.... Dinsdag de 20 weken echo Erg spannend En hopen dat alles gewoon goed is met onze beeb
Hoihoi, weer lekker druk geweest, maar ben er weer! Hier ook veel last van harde buiken en iets van weeen, die na 2 of 3 uur weer wegebben, maar ik ben er mee gestopt om te denken dat het gaat beginnen.. Als het echt begint dan merk ik het snel genoeg, dan moeten ze regelmatiger en heftiger worden.. Spannend Noamy, heel veel succes morgen! En ben natuurlijk erg benieuwd
Dank je wel!! Ik laat t weten! Die voorweeen zijn naar....ik heb er toen weken Van te voren last van gehad.......
Ha dames! Noamy, veel succes morgen! En veel plezier ook, natuurlijk! 't Is toch altijd leuk om even naar binnen te spieken! Hier hoop ik dat uk snel buiten komt spieken, ben het zwanger zijn wel een beetje zat nu. Ik kan zooooo niet wachten om ons beebje te ontmoeten! Vandaag 39 weken, kom maar op!
Vervelend he flojo die voor weeën! Ik heb er ook erg veel last van en durf niet meer te hopen dat het echt door zet. Ben bang dat ik ipv een vroeggeboorte gewoon dik over tijd ga... Saar jij bent er ook helemaal klaar voor? laat die baby's maar komen! Ja noamy ben ook benieuwd hoe de echo was!