Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames!! We gaan weer bijna de nieuwe maand in dus tijd voor een nieuwe club hopen dat augustus september goede periode word

2. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Toch gevonden :)!! Gezellig om weer te kletsen

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja nieuwe ronde voor de meeste dan nieuwe kansen hier temp iets aan oplopen en verder zien we wel

4. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    MRCD@ hoe is het met jou ?! Al een duidelijke posi test in handen gehad!?

Sunshine we gaan er weer voor deze maand !! Wie weet doet de vakantie ons goed ;)!!

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja idd laten we het hopen!

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dames mag ik hier mee kletsen? Nod valt in augustus.

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hè wondertjeindemaak, ja zeker mag dat , ik zie op je kaartje dat je e ei al gehad hebt , merk je al iets of weinig?

Hier moet morgen me temp door stijgen dan heb ik dag 24 m'n ei gehad,

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik had vanmorgen wat krampjes en steekjes, licht misselijk. Maar dat was vanmiddag over. Nu sinds vanavond een zeurderig gevoel. Het is gewoon afwachten hihi.

Ben jij al lang aan het tempen?

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Oehwww spannend dus
    Nu de 2e ronde en ook tempen, omdat ik geen schildklier heb was het bij mij de vraag of ik wel een ei zou hebben omdat ik heel onregelmatige cyclussen heb, toen hebben mijn vriend en ik besloten dat ik direct zou beginnen met tempen als we er voor wouden gaan,
    Vorige maand 38 dagen cyclus en als ik m deze maand op dag 24 heb gehad neem ik aan weer rond de 38 dagen te zitten heel fijn dus want 3 weken geleden vertelde m'n internist dat mn bloedwaardes ook goed zijn :) hopen snel op een wondertje

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier ook problemen met de schildklier. Als we in september niet zwanger zijn krijg ik de verwijzing van de internist. Jullie zijn ook voor de 1e bezig?

Bij mij zijn de bloedwaardes ook goed.
    Ben nu wel met vlagen onwijs moe. Maar ik geef er gewoon aan toe hihi.

11. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Dag dames, hier begint de spanning weer aardig op te lopen. Mn temp blijft hoog. Woensdag is als goed in mn nod. Wanneer zal ik gaan testen? Heb testen van sensitest die kunnen vanaf 4 dagen.... Voel me wel erg moe en met vlagen krampjes maar geen innesteling dal te zien in mn temp of slijm....spannend

Hebben jullie ook een leuk weekend? Vandaag verjaardag van mn schoonvader gehad. Een oom sprak me aan toe ik met mn kleine neefje van 11maanden zat, staat je goed zegt ie... Haha volgens mij liep ik een beetje rood aan. Dacht bij me zelf ja dat weet ik maar nu nog echt:D ze moesten is weten waar we mee bezig zijn

12. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Wondertjeindemaak @ natuurlijk , welkom ;)

Sabine @ spannend weer .. Ik zou als ik jou was wachten tot je nod dag.. Maar dat is wat ik deze ronde zelf weer ga doen. Anders de dag ervoor dan moet er wel hcg te bekennen Zijn.

Hier ook een lekker weekend. Feest aan zee met gelukkig alleen maar zon. Gistere avond kleine wakker gemaakt en op naar het strand. Dar was wederom weer flink zeevonk te zien, zover kon gave foto s gemaakt. Super gaaf om mee te maken. Woon al m'n leve lang aan de kust maar hier nog nooit van gehoord of gezien . Vanavond maar eens vroeg naar bed.. Afgelopen nacht op de tocht gelegen en kon helaas m'n bed niet uit , heel gênant. Nog nooit zo een pijn in mn nek en rug gehad. Gelukkig voelt het nu stukken beter.

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wondertjeindemaak ja eerste kindje , bah die schildklier hè

Sabine ik zou gewoon wachten tot je NOD er kan altijd nog wat fout gaan dat zou zonde zijn dan en als je een gevoelige hebt moet die dan wel
    Knallen

Eetje bah dat is minder wel mooi dat je een leuke dag gehad hebt

Hier temp met 0,4 gestegen dus 24ste m'n ei gehad we konden 4 dagen niet klussen ivm candida infectie bij beide en dag 24 smorgens en savonds geklust maar niet eens met de insteek voor een kleine hadden het gewoon gemist en heel toevallig m'n ei ook dag 24 dus spannend geluk bij een ongeluk

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Trouwens dringend vraagje!!! Mag ik shatavari gewoon doorslikken nu want de een zegt nee kan miskraam veroorzaken ander zegt van kan gewoon

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Volgens mij mag je dat alleen slikken tot aan je eisprong. Daarna volgens mij niet meer.
    Spannend hoor, dus op het goede moment nog kunnen klussen.

Sabinewn ik zou wachten tot je nod met testen.

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Okee dan ben ik al 3 dagen gelaat maar we zien het wel
    Ja zeker gelukkig wel

17. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier last van een zeurderig gevoel wat uitstraalt naar de liezen en bovenbenen. Ben op het moment ook erg moe :( Vergeet ook veel dingen.

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Spannend hoor! Ben benieuwt hoe het uitpakt voor je

Hier iets vreemds, temp gister mooi gestegen 36.7 vanmorgen 36.4 maar ff geeft wel een ei aan? Al heb ik zaterdag op zondag wel maar 4 uur max geslapen Miss dat die daarom zo hoog is geweest? Ik weer niet wat in te vullen

19. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Hier is mn temp ook gedaald....:( Vanmorgen test gedaan en helaas omo wit. Balen. Nu maar wachten of ongi door gaat zetten

20. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Vervelend Sabine , is altijd Zo een tegen valler .. Maar nog geen bloed. Dus er is nog hoop.!!

Geen idee wondertje er de symptomen betekenen. Kan van alles zij , al hoop ik voor jou dat het natuurlijk de zwangerschaps symptomen zijn.

Wat is shavatari sunshine ?! Volgens mij heb uk niet helemaal opgeled ;)!? Heft het te maken met je eisprong?!

Deel Deze Pagina