Hallo allemaal, Zoals jullie al aan de titel kunnen zien is mijn vriend beroepsmilitair. Dat heeft zo zijn voors en tegens. Momenteel zit ik in een tegen Heb mijn vriend vanmorgen naar de kazerne gebracht omdat hij nu voor 3 weken op oefening gaat in Frankrijk. Pfff.....dat is toch wel erg lang. We hebben een zoontje van 9 maanden en die zal hem toch ook wel erg gaan missen. Om de tijd door te komen ben ik dit topic gestart om te kijken of er nu nog meer vrouwen in deze situatie zitten. Zo kunnen we elkaar een beetje opbeuren en afleiding bezorgen. O ja....als het goed is gaan we dit jaar nog voor een brusje voor Niels. Maar ja, dan moet hij natuurlijk niet te vaak van huis zijn Groetjes, Snoopy
Hoi Snoopy, Ik ben geen militairsvrouw, maar heb wel een vriend die regelmatig van huis is voor zijn werk. Normaal gesproken geen problemen mee, maar sinds ik met de pil gestopt ben... Toch wel heel jammer dat hij er dan niet is tijdens mijn vruchtbare dagen Wij gaan voor onze eerste en het lijkt me heel gezellig om te kletsen met meiden die ook weleens 'alleen' zitten! Hopelijk kom je de dagen een beetje door. Jij hebt gelukkig nog wat afleiding van je zoontje! Maar ik snap wat je bedoeld hoor, af en toe kruipt de tijd voorbij! Dus dan maar op zp om lekker te kletsen Liefs Vief
Hoi Vief, Leuk dat je reageert! Dus jouw man is ook vaak van huis? Bij mij valt het wel mee hoor. Hij moet wel regelmatig op oefening, maar dat is meestal maar 1 week. Dat is nog wel te overbruggen. Nu dus 3 weken......maar morgen zit er gelukkig al een week op. Wat voor werk doet jouw man precies? Groetjes, Snoopy
Hoi Snoopy, Mijn vriend werkt op zee. Het verschilt met hoe lang hij weg is. Meestal 2 weken maar af en toe ook één weekje. Gemiddeld is hij twee weken per maand weg. Maar of het nu maar één weekje is of twee weken, missen doe je 'm toch hé! Gelukkig kan ik er goed tegen om alleen te zijn, dat scheelt! Bij jou alweer een weekje om! Kunnen jullie wel bellen/skypen? Liefs Vief
Hoi Vief, Pfff.....jouw vriend is dan echt wel vaker weg dan mijn vriend. Dan mag ik eigenlijk helemaal niet klagen Wel heel erg vervelend als je zwanger wilt worden. Dan heb je grote kans dat hij van huis is als je je eisprong hebt. Of hoe doen jullie dat? En hoe lang zijn jullie al bezig? Groetjes, Snoopy
Ohh....ik vergeet helemaal antwoord te geven op jouw vraag Mijn vriend zit nu dus in Frankrijk en heeft internet aangevraagd bij zijn provider. Dus we whatsappen regelmatig en verder bellen we om de dag. Ook sturen we foto's en filmpjes naar elkaar. Meeste zijn natuurlijk van Niels want die mist hij enorm. Groetjes, Snoopy
Ach, het is maar net wat je gewend bent. Wij hebben nog geen kinderen dus dat is toch wel wat anders denk ik. Bij jullie komt de zorg voor jullie zoontje nu echt op jou neer en daar hoef ik allemaal nog geen rekening mee te houden. Ben wel benieuwd hoor hoe dat straks bij ons gaat als we eenmaal een kindje hebben. Maar dat is voorlopig nog toekomstmuziek! Eerst maar eens zwanger worden Wij zitten nu pas in ronde 3 dus ik hoop nog nergens op hoor (ben er in gedachten wel volop mee bezig ) maar in ronde 2 was mijn vriend niet thuis en dan baal je wel. Het lijkt dan toch op een gemiste kans (ook al weet je dat het wel een jaar kan duren voordat je zwanger bent) Maar vorige week eisprong gehad en hij was thuis, dus nu afwachten tot volgende week... Spannend! Gelukkig heb ik een regelmatige cyclus, dus als het goed is weet ik volgende week maandag meer! Fijn dat je gewoon contact kunt hebben met je man! En filmpjes zijn dan inderdaad een uitkomst! Kun je 'm toch een beetje op de hoogte houden Nou, dat is alweer een lang bericht zeg! Ik denk niet dat ik vandaag nog reageer, waarschijnlijk morgen weer. Vriend vertrekt morgen, dus vandaag nog even knuffelen Liefs Vief
Hey snoopy, Is je vriend al terug? Hoe zijn de 3 weken verlopen? Hier ook een man in het leger, en heel vaak weg. Oefeningen van minimaal 2/3 weken en dan om de maand ongeveer... Hij is de hele zomervakantie in Amerika geweest. Ik moet we'l zeggen dat sinds we Rayan hebben ik het lastiger vind, niet zozeer voor mezelf maar ik merk dat Rayan heel anders is als paps van huis is...