NUVARING Wie heeft er tips??

Discussion in 'Anticonceptie' started by dochter2009, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Hallo allemaal,

Sinds vandaag gebruik ik de Nuvaring. Leek mij een ideale anticonceptie, maar nu zit ik met een vraag. Ik duw die ring met al mn kracht zo hoog mogelijk, maar hij zit continu heel laag. Zo laag dat ik hem met een derde van mijn vingerkootje al voel. Het uiteinde van de ring komt er bijna uit. Ik kan inbrengen wat ik wil ,maar op de een of andere manier zakt ie steeds.

Ik ben 15 maanden geleden bevallen, of dat er iets mee te maken heeft? Tampons heb ik nooit gebruikt omdat het niet lekker zat.

Herkend iemand dit met deze ring en zijn er tips?

Groetjes Dina

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb het eigenlijk altijd hetzelfde gehad met die ring. Wat ik op den duur wel gedaan heb ik hem een soort van dubbel vouwen dat je een heel klein rondje had en dat diep inbrengen, dat bleef dan meestal wel zo'n 3 dagen zitten. Maar verder heb ik er ook vrij veel ellende mee gehad, met laag zitten en er uit zakken helaas...

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    bedoel je dat je hem in een 8 deed en dan dubbel vouwde? Ik vind het zo raar. en irritant. Slik de diane pil omdat ik van al die andere zo misselijk wordt. Dus dit was een fijne hoop om te proberen, maar dat uitzakken is zo irritant!

4. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik vouwde er ind een soort 8 van en dan inbrengen. Dan 'vouwt' die vanzelf goed open. Bij mij bleef de ring op zich wel goed zitten. Met sex voelde we de ring beide niet.

Ik vond het verder een klote ding, werd er heel chagarijnig van, en had totaal geen zin meer in sex.

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    ik maakte er inderdaad een 8 van en die deed ik dan dubbel zodat je een heel klein rondje overhoud. Maarja.. bij mij werkten de hormonen ook niet echt lekker hiervan.... Nu eerst maar eens lekker zwangeren, en daarna weer gaan piekeren wat we dan voor anticonceptie kunnen gebruiken..

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Inderdaad, zwanger jij maar lekker:) Ik zit ook vanaf mn bevalling al aan te klooien met die anticonceptie. De Dianepil gaat opzich wel, maar ik heb daar zulke stemmingswisselingen van en zere borsten en opstipatie. Had gehoopt dat deze ring uitkomst zou bieden, maar hij zit zo laag. ik ga dat 8tje zometeen even proberen. Groetjes

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    meissie, kleine tip, hurk eens op de grond, of met een been op de rand van het bad of op de wc, dat je een beetje meer opening hebt... dan vouw je hem in een 8 en steekt hem erin, dan duw je nog eens met je vinger tegen de ring... zodat ie nog iets verder er in schuift...
    ik heb hier nog 2 ringen liggen, waren het ff beu en wouden geen beebje meer omdat het wachten zolang duurde, maar na 1 maand anticonceptie zagen we het wel weer zitten :p
    ik heb nuvaring vroeger al eens 8 maanden gebruikt maar idd zakt je libido enorm...

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    haha nou dat heb ik allemaal gedaan hoor! :) Hurken, liggen, been op het bad etc...

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    hmm... dan mss toch ff gyn vragen?

10. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Dat zou ik nog wel kunnen doen. Ik heb vandaag iets minder last, maar hij zit echt heel laag. Straks was er een klein stukje uit, heb m maar weer verder geduwd. En nu zit hij gewoon weer laag haha Stom ding. Ik kijk het nog even aan anders ga ik gewoon naar de huisarts.

11. Trine

Trine Actief lid

Dec 1, 2010
    236
    0
    0
    België, Vlaams Brabant
    Ik gebruikte nuvaring ook en bij mij bleef ie redelijk goed zitten. Idd in een 8 vouwen en dan inbrengen en hem wat 'naar de zijkant' duwen. Zo bleef ie bij mij zitten.
    Ik had van de gewone pil teveel last en nuvaring was bij mij echt een ideale oplossing. Heb geen last gehad van verlaagd libido en andere klachten, alleen bij't stoppen erg last van zwangerschapssymptomen zonder echt zwanger te zijn :(.

12. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Hai Trine, dank je wel voor je reactie. Ik had ook veel last van de pil. Toen ik stopte om zwanger te raken had ik idd ook echt last van het ontpillen. Voorlopig gaan we nog niet voor een tweede kindje, dus ach...ontringen dat zien we wel:) Ik hoop dat die ring en ik het samen gaan kunnen vinden;)

Share This Page