Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, wat super om te horen dat jullie lekker thuis zijn en ze het zo goed doet! Heb je zelf het idee dat je weer een beetje aan het bijkomen bent of dat nog niet?

Bren, jaaaa die ruimte zal wel een verademing zijn!! Zie mezelf niet nog een keer een weekje weggaan met de polo bijvoorbeeld.

2. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    hoe gaat het met iedereen?hier alles wel goed...
    babykamer is nu klaar.ben er zoooo trots op,nu de baby nog haha
    lees morgen alles bij fijne avond
    weltrusten alvast groetjes beauty

3. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @bren Vervelend dat je steeds zo moe bent joh! Rustig aan hoor! Wij hebben 2 auto's voor de deur staan, ik heb een kleintje voor erbij (toyota Aygo), en vriendlief een gewone golf. We laten het voorlopig wel zo, vriend kan altijd een andere auto via het werk krijgen mocht het te krap zijn.

@krissie Wat fijn dat jullie thuis zijn en dat alles goed gaat zeg!! geniet er van!! Hoe gaat het met jou, al een beetje herstelt (zowel fysiek als psychisch) van de zware bevalling?

@beauty Fijn dat de babykamer klaar is, krijgen we nog foto's te zien :D??

Hier gaat alles goed, vanmiddag weer op controle bij de VK, vanaf nu iedere week :eek:... Vanaf donderdag zou ik in theorie onder hun begeleiding mogen bevallen, spannend hoor!! Ze moet nog wel even blijven zitten hoor, komend weekend gaan we nog even een weekendje weg :p.

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, gaan jullie ver van huis? Weet niet of ik het nog zou durven met 37 weken! hahaha!

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja ik begin weer redelijk bij te komen! Groot voordeel is dat Sarah heerlijk rustig slaapt tussen de voedingen door. Daardoor komen wij ook aan onze nachtrust!
    Maar ze doet het erg goed, vandaag voor het eerst in bad geweest thuis.

Lichamelijk herstel ik al goed hoor! Wel nog wat last van de onderkant, maar wordt met de dag beter. Psychisch weinig last van de bevalling, we hebben alles ook al goed doorgesproken met de gyn dus dat is wel prettig. Zo kunnen wij het ook afsluiten voor onszelf.

6. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya, we wonen in Lelystad en gaan naar de Efteling, ik geloof iets van 1,5 uur rijden.. En ze hebben daar ook gewoon ziekenhuizen hoor.. Bovendien ik ga niet van 37 weken t/m 42 weken aan huis gekluisterd zitten.. Het kan zomaar nog 5 weken duren lol!

@krissie Wat super zeg, dat het zo goed gaat, helemaal toppie! Mooi dat je het al goed hebt kunnen doorspreken top.

Net op controle geweest bij de VK, de langzaamste VK die we hebben ze doet overal uuuuren over, dus voor we naar binnenmochten was het al 20 minuten later, en normaal staan we binnen max 10 minuten buiten maar het duurde nu nog 30 minuten mygood!!
    Maargoed, bloed druk was -iets- hoger dan de vorige keer, dus ze willen morgen nog even bloeddruk meten, dus ik mag morgen weer langs. En gelijk even urine controleren.. Als je het mij vraagt een beetje overdreven want het is echt maar een kleine stijging.. Bovendien heb ik de laatste tijd steeds salmiak op, nooit bij stil gestaan dat dat ook drop is en dat daarvan je bloeddruk ook omhoog gaat LOL...

7. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallllo meiden!

Krissie gefeliciteeeeeeerd!

Skaya, jeeeetje jij schiet ook al op!

Eonah, spannend voor jou!!!

8. Dat ziet er goed uit krissie je meisje in haar eigen bedje lekker thuis.

Vandaag gesprek gehad met de kraamvogel, dat is ook weer geregeld.
    Morgen controle bij verloskundige.

9. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Dames hoe waren de controles vandaag?

Hier was de kraamzorg vandaag voor het laatst, nu heerlijk alle tijd voor ons zelf!:D

10. Alles was goed met de controle.
    Hartje was weer mooi te horen.
    Bloeddruk was goed dus mocht zo doorgaan.

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @zonnetje23 Heeej kom je weer even om de hoek kijken?? Hoe gaat alles bij jou??

@krissiefeur Ohh wat lekker zeg!! ik kan daar ook al naar uit kijken hihihi! Geniet lekker van je kleine meid!!

@bren29 Mooi dat je weer door de APK bent! Hoe voel je je verder?

Ik ook net weer terug van de VK, jonges jonges wat liep het weer uit, ruim een half uur later dan mijn afspraak was was ik aan de beurt. Het is bij bepaalde VK's steeds zo, ik zou eigenlijk ook gewoon een half uur later moeten komen, zit steeds wortel te schieten daar :eek:).
    Maargoed, bloeddruk was weer iets lager, en deze VK vond de stijging ten opzichte van het mijn aller eerste gemete bloeddruk (met 7/8 weken ofzo) helemaal niet eens zo erg.. MAar ze heeft dus nog even de bloeddruk gechecked, onderdruk was nu rechts 80 en links 78 dus weer wat lager dan gisteren. Ze vond urine checken eigenlijk een beetje onzin, maargoed ik had het toch mee dus even getest, maar inderdaad geen eiwitten! Dus nu mag ik volgende week donderdag weer, fijn hoor, want in een week tijd 3 keer bij de VK zitten(afgelopen woensdag, gisteren en vandaag), en dan vooral die tijd in de wachtkamer zitten vind ik zoooo zonde van mijn tijd!!

12. Ik voel me voor de rest eigenlijk erg goed.
    Slaap s nacht ook erg goed word niet eerder als 9 uur wakker.
    En s middags rust ik ook nog een uurtje op de bank.
    Morgen maar weer wat op de babykamer doen.

13. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Fijn meiden! lekker van genieten! ik ben morgen jarig, the big 30!!Doe er niks aan, lekker genieten van man en dochter!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!! Je eerste verjaardag als moeder!!

Bren, fijn dat alles weer goed was!!

Eonah, pffff fijn he als je zo lang moet wachten. Hier loopt het toch ook wel steeds al 15 minuten uit. Kom ook echt niet ruim van te voren. Fijn dat je waardes goed waren!

Zonnetje hoe is het met jou en je kleintje?

Hier vandaag rustig dagje. Morgen mag ik weer werken.
    Kleine is lekker druk en buik is beetje aan het groeien.
    Volgende week weer langs de vk.

15. Krissie gefeliciteerd met je verjaardag.

16. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    sorry krissie beetje laatje maar als nog gefeliciteerd met je verjaardag nog hoop dat je een leuke dag heb gehad!!
    kom straks effe alles bij lezen
    groetjes beauty

17. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Iedereen bedankt voor de felicitaties! Rustige dag gehouden gisteren. Merk tóch wel dat ik erg moe ben.

Fijn dat de waardes weer goed zijn!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dames hoe is het hier??!?!?!

Ik ben druk met verven in de babykamer!! Muurtjes zijn mooooi blauw :D:D Vandaag nog een keertje eroverheen. Leuk met structuur in je muur, dan zie je tog de volgende dag weer van die witte puntjes erdoorheen.

19. Alles goed hier een beetje een drukke week gehad.
    Aankomende week ook weer dus die week erna maar verder met de kamer.
    Over 2 weken komt er een nieuw plafon in en dan vloer uitzoeken en dan kan ik weer inrichten.

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, ook lekker aan de klus in de babykamer dusz!!
    Als het schilderwerk klaar is, gaan wij ook de nieuwe vloer uitzoeken :D

Deel Deze Pagina