Hier gaat alles goed hoor! Gisteren voor het eerst naar buiten geweest met z'n drieën en morgen mijn 1e dagje alleen. Dat vind ik wel spannend hoor!
Wat is het stil hier dames! Ik meot zeggen ik heb ook even niet de zin om uitgebreid te gaan reageren hier hoor! Ben lekker rustig aan het bank hangen, afgelopen weekend 2 dagen Efteling, was druk maar erg leuk!! Net even mijn vluchttas klaar gezet, en ook eindelijk een matrasbeschermer om mijn matras gedaan tegen het breken van de vliezen.. Ik ben dr klaar voor!! @krissie wat geweldig voor het eerst naar buiten, top zeg! *jalooeers*
hihi het kan zomaar nog even duren hoor! Nog geen voorwerk gehad, en volgens mij ook nog altijd niet ingedaald!
Vandaag weer op controle geweest! alles was weer goed, kleintje groeit goed, hartje klonk ook goed (al protesteert ze stevig iedere keer als ze met dat doppler ding achter haar aan komen ). Ze is alleen nog niet ingedaald! Nu hoeft dat helemaal geen probleem te zijn, genoeg baby's dalen pas bij de bevalling in. MAar voor de zekerheid volgende week dinsdag nog even een extra echo om te zien of er niet stiekem iets voor de uitgang ligt Hoe gaat het met alle dames, het is zo stil hier!
Hier gaat alles goed. Dinsdag de glucose test ge had over 4 dagen krijg ik de uitslag. Heb vandaag alleen al de hele dag harde buiken dus morgen maar even een dagje niet zoveel doen.
KRissie, wat heerlijk lekker naar buiten met je kersverse dochter!!! Eonah, wat gaat het hardd!!!! Geen voorwerk hoeft niks te betekenen. Maar goed dat alles gereed is!! Ben zo benieuwddddd!! Bren, spannendd de uitslag van je test! Hoop dat alles goed is! Hier belde de babydump net of ze de spullen 3 weken eerder mogen komen brengen PRIMAAAAA!! Mag mn mannetje nog iets harder zn best gaan doen de komende weken Hier wel flink rugpijn...denk gisteren toch iets te enthousiast aan het schuren/poetsen/verven geweest.
@bren29 Spannend nog even wachten op je glucose dus! Hoe gaat het met de harde buiken vandaag? Nu wat minder of lukt het niet zo om rustig aan te doen . @skaya Nee dat is ook zo, het kan zomaar in een paar uurtjes gebeurt zijn he! maar ik heb zo'n vermoedden dat ze wel lekker zit binnen en nog wel een paar weekjes blijft zitten. De VK zei ook al meeste kinderen worden tussen week 40 en 41 geboren . Oh lekker zeggen dat de babydump eerder komt! Wat had je allemaal besteld bij ze? Ah en jij gaat wel naar pufcursus zie ik? Ik zag mezelf dat echt niet doen hoor, ik vertrouw wel op moedernatuur, mijn nuchterheid en de VK...
Eonah, kans is groot idd dat ze tot die tijd lekker blijft zitten. Aan de ene kant ook wel goed dat ze zo lang mogelijk blijft zitten, des te steviger is ze dalijk voor de buitenwereld. Ja die pufcursus...wilde eigenlijk ook niet omdat ik er hetzelfde over denk als jij zegt. Vertrouw ook echt op moeder natuur, maar ik ben bang dat ik in paniek raak op het moment dat de pijn te heftig wordt ofzo. Stel je voor dat ik wel iets heb aan de oefeningen op dat moment...kan er beter spijt van hebben dat ik er niks aan heb gehad dan spijt dat ik niet gegaan ben. Zijn ook maar 3 bijeenkomsten...geen 10. Babydump komt ledikant en commode brengen + de cadeaubon van 50 eur voor badspullen kan ik weer shoppen.
Het gaat vandaag al veel beter met de harde buiken. Maar heb ook helemaal niks gedaan vandaag. Hou het maar even in de gaten en anders toch maar even bellen.
Hoi meiden! Ik lees nog steeds mee hoor, maar met zo'n kleintje vliegen de dagen om. Het gaat hier allemaal wel erg goed. Sarah is een rustige baby, ze huilt weinig maar laat zich wel horen als er iets is. Ze drinkt nu volledig uit de borst en groeit zichtbaar. Het slapen valt me ook alles mee. Ze komt 's nachts maar 1 keer. Heerlijk ! Lastig hè Brenn die harde buiken! Luister goed naar je lichaam. Ben benieuwd naar de uitslag van je suiker! Spannend Skaya de levering van de babykamer! Leuk leuk! Nog niet ingedaald Eonah? Komt vast nog wel! Spannend hoor, ik volg je op de voet!
Hey Meiden... tijd geleden dus ik dacht ik stuur even een update! Allereerst hoe gaat het met jullie? Krissiefeur, meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Hoe ging de bevalling? Mijn vriend en ik zijn samen naar het ziekenhuis geweest omdat onze kinderwens helaas niet zonder hulp vervult kan worden. Omdat ik waarschijnlijk pco heb want mijn menstruatie blijft maar onregelmatig ( De laatste was 10 december dus kan je nagaan! ) En daarbij komt ook nog dat het bij mijn vriend ook niet van goede kwaliteit was.. MAAR hij is nu 8 weken gestopt met roken en heeft van het ene moment op het andere geen sigaret meer aangeraakt. Ik ben dan ook super trots op hem. Nou is de planning ik moet voor een onderzoek op pco nog bloed laten prikken op 6 feb, ik heb alle schijn ervan maar toch wil de gyn het zeker weten dus vandaar dat bloedonderzoek. En mijn vriend zal dan ook weer een spermaonderzoek moeten ondergaan. Er is ook een echo gemaakt om te kijken hoe of wat.. het bleek weer dat ik een teveel aan eiblaasjes had , een stuk of 18 wel te verstaan , terwijl een er vrouw normaal gesproken 10 heeft ofzo. Dus die verdenking van pco heeft ook te maken met mijn overgewicht. Bmi was 30.2 dus aan de hoge kant! Om een lang verhaal kort te maken.. Het advies is nu afvallen. Ik moet in april terug komen in het ziekenhuis dan moet ik 18 kilo afgevallen zijn en dan gaan we Clomid proberen om de eisprong op te wekken.. mocht dat lukken dan gaan we gelijk beginnen aan IUI.. Erg spannend allemaal dus de komende tijd.. Jullie wens ik heel erg veel suc6 met jullie zwangerschap en Geniet! Ik hou jullie op de hoogte! Groetjesssss Kimm
hoi hoi kimm24@komt goed met het afvallen je hunt het!! krissiefeur@hoe gaat het met jou en je baby?al een beetje opgeknapt!! hier gaat alles goed.rond en gezond morgen groei echo en controle en hoop ik een datum te krijgen wanneer we met 38 wk ingeleid worden??met de suiker pff wordt er moe van dan is het te laag dan te hoog pff echt ben er klaar mee!! nou ben benieuwd morgen... ik ga mijn bedje opzoeken tot morgen groetjes beauty
Wauw Kimm spannende tijd voor jullie! Zet 'm op hoor. Hier gaat alles prima, ben weer helemaal op de been. Dus dat is lekker.Sarah doet het ook erg goed, ze drinkt volledig uit de borst én komt 's nachts 1 keer, vandaag dus pas om deze tijd! Heerlijk! Nog even én ze slaapt door!
Kimmm, wowwww vind het wel heel veel hoor 18 kilo in april al!! Heb je een plan hoe je dat gaat doen...met dietiste of zonder? Succes in ieder geval!! Beauty, staat dat al vast dat je ingeleid wordt? Eonah, hoe ist met jou? Krissie, wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie!!! Ze is gewoon alweer 3 weken! Tijd vliegt!!
@krissie ik kan me voorstellen dat de dagen omvliegen!! Lekker hoor dat ze ook zo goed slaapt! Hoorde verhaal van een collegaatje waarvan het zoontje echt voor alles allergisch blijkt te zijn, is nu een week of 7 denk ik en komt nog om het uur..... Ze is dood op! @kimm24 Jeetje wat naar dat het zonder hulp niet gaat lukken! 18 kilo is wel erg veel voor 3 maanden hoor, jeetje! Heeel veel succes! Hopelijk kom je er een beetje in de buurt en heb je snel ook een klein frummeltje in je buik!! @beauty Spannend, echo al gehad? @skaya Hoe istie bij jou? Hier is alles goed, nog altijd rustig hier, geen harde buiken, geen voorwerk whatsoever, en volgens mij ook nog altijd niet ingedaald. Ze probeert volgens mij wel regelmatig met haar billen voorop via de bovenkant een uitgang te zoeken LOL! Morgen om half 10 een 'indalings echo', had ik nog nooit van gehoord, maargoed schijnt dus uit voorzorg te zijn om te zien of er niets voor ligt omdat ze nog niet ingedaald is. Maar het zal erg onwaarschijnlijk zijn dat mijn placenta voor de uitgang ligt, die lag met 20 weken aan de voorkant (achter mn navel), en schijnt alleen omhoog te groeien dus we gaan het zien!! Net nog even een omslagdoek/wikkeldoek wezen halen, en ik zag ook een universele voetezak voor in de maxicosi in de aanbieding voor 15 euries bij de prenatal dus ook maar mee genomen, wie weet krijgen we nog ineens sneeuw en vrieskou .
Eonah, NEEEE er kom geen vrieskou!!! Ik weiger!! Ben benieuwd naar je indalingsecho!! Ze doen het niet allemaal, maar toch wel goed. Kunnen ze ook zit of ze met de gezichje de goeie kant op ligt enz toch? Hier gaat het goed!! Mag niet klagen! Vandaag mn verlof besproken. Heb van 16april tot 13 aug verlof. Nog 12 weekjes!!
Het weer voor volgende week ziet er rond het vriespunt uit hoor... Wie weet.... Het kan altijd nog veranderen!! Ik heb geen idee joh van die echo, maar jullie horen het morgen Oh lekker 12 weekjes, aftelllennnnn!!
Ik ben inmiddels weer terug Alles was inorde, de er zijn geen belemmeringen voor haar om in te dalen, ze ligt er prima voor, placenta niet in de weg en ze is ook niet te groot. Ze heeft dus gewoon nog lekker even geen indaal zin. Vermoedelijk gaat ze pas indalen met de eerste weeën