hoi hoi gisteren echo en controle gehad..alles was goed we weten het nu zeker we worden ingeleid met 38 wk dus nog 3 weken te gaan vindt het wel spannend joh.. hoe gaat het verder met de andere ladies... morgen even alles bijlezen... alvast weltrusten allen groetjes beauty
Krissie, ze doet het hardstikke goed dus!! Mooi!!! Beauty, zeker spannendd!!! Over 3 weken ben je gewoon mama! Hier de 24 weken voorbij. Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant gaat ook wel snel nu!
@beauty nog 3 weekjes, jeetje wat spannend, misschien haal je mij nog wel in hahaha! @skaya Ja ineens gaat het hard he?? Hier nog steeds geen verandering, kleine is nog lekker druk, niet ingedaald, en voel me prima! Zelfs de hoeveelheid vocht in mn vingers e.d. is een beetje aan het afnemen, en de weegschaal staat gelukkig ook al even stil, dus ik vind het allemaal wel prima zo! Morgen weer op controle bij de VK, 39 weken alweer dan!
Eonah, ben benieuwd wat de vk zal zeggen of ze al wat verandering/vorderingen richting de bevalling ziet. Wel fijn dat het vocht af begint te nemen! Wanneer ben je daar last van gaan krijgen? Ik heb het nog helemaal niet...gelukkig!
Ja,ze doet het geweldig! Dus we gaan lekker zo door. Oh dat vocht is echt vreselijk! Ik had ook zo veel vocht. Val je wel snel af na de bbevalling!
Hier gaat ook alles goed. Morgen de baby-kamer verder schilderen. Zaterdag komt er een nieuw plafon in en dan gaatjes dicht maken en weer schilderen en dan vloer leggen en dan kan het inrichten beginnen. Kan niet wachten tot het klaar is.
@skaya Na onze vakantie in Amerika,vanaf euhmm een week of 23/24. Toen begon het langzaam. Vanaf een week of 30 merkte ik het vooral ook aan mijn schoenen (bepaalde schoenen kon ik niet meer aan). Vanaf daar bleef het redelijk stabiel en nu sinds een dag of wat merk ik dat ik er een stuk minder last van heb. Ik kan nu 's ochtends als ik wakker wordt direct weer een dichte vuist maken met mijn handen zeg maar. Dat ging eerst pas na even flink bewegen douchen enzo @krissie Hahaah ja dat scheelt Gelukkig ben ik tot nog toe maar iets van13 kilo aan gekomen,het schommelt een beetje tussen 12/13 kilo maar het blijft redelijk stabiel. Dus volgens mij is dat er grootendeels wel snel af! @bren Oh wat leuk zeg!! Wat voor kleuren wordt het? En foto's natuurlijk he
Leuk bren ik ben benieuwd! Hoe gaat het verder met de hele babyuitzet, raak je al een beetje compleet?
Nou om eerlijk te zijn had ik dat allemaal al. Wij konden een jaar geleden voor 2 kratten bier een bedje en een commode overnemen van vrienden van ons. En mijn ouders hadden een grote tv kast en die wouden ze weg doen en die wou ik graag hebben omdat ie wel wat weg had van die anderen meubels. We hebben alles crème geschilderd en anderen knopjes op de deuren gezet en klaar. En vorig jaar was ik bij een kringloop winkel en daar stond een quinny freestyle in het blauw met kobalt blauw en helemaal compleet en ze vroegen er 15.00 euro voor. Dus me schoonmoeder zei die zou ik meenemen en wil je als nog wat anders kun je hem altijd nog verkopen. Dus die heb ik ook meegenomen toen en vind hem nog steeds leuk. Achteraf bleek dus dat ie niet goed geprijsd was. Helaas voor hun en mooi voor mij.
Zo das nog eens lekker bren! Top zeg! Net weer op controle geweest, en weer netjes een vinkje gekregen, weer helemaal goed gekeurd. 39 weken alweer vandaag! De tijd vliegt. Ze zat nu met haar hoofdje wel iets in het bekken, maar nog niet vast. Verder ben ik lekker aan het genieten van mn verlof. Hoe is het met de andere dames?
Goede morgen allen! Hoe is het met jullie? Hier gaat alles goed! @ Bren hoe gaat het met het kamertje? @ Eonah bij jou alles nog rustig? Of rommelt het al? @ Skaya is er al wat geleverd??
Het gaat heel goed met het kamertje. Van de week gaatjes vullen en plafon schilderen. Dan even vragen wanneer de man van de vloer tijd heeft en dan is het weer inrichten. Het is echt leuk om te doen een kamertje inrichten ik merk dat ik er nu helemaal naar toe leef.
Even snel vanaf telefoon. Dinsdag komen ze het vloertje leggen en volgende week donderdag komt het kamertje. Die zullen we dan wel int weekend in elkaar gaan zetten...maar manlief werkt ook zaterdag. Misschien dat ik mn pa vraag om te helpen met ledikantje alvast. Kan ik keutelen met spulletjes.
Goede morgen! Sarah heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen! Was wel even wennen maar ging prima ! Ze kwam elke 4 uurvoor voeding. Dus daar ook weer een uurtje gewonnen ! Hopelijk gaat het zo door!
@bren En weet je al wanneer ze de vloer komen leggen? @skaya Oee bijna komen ze het vloertje leggen spannend! Wat voor vloer wordt het? @krissiefeur Ohh wat heerlijk dat ze om de 4 uur komt zeg, kun je ook wat uurtjes slapen lekker hoor! Hier nog steeds niets... Komende donderdag uitgerekend maar nog geen voorwerk helemaal niets! Ik ben benieuwd wat het plan van aanpak gaat zijn, donderdag weer op controle bij de VK. Heb eigenlijk geen idee of ze kunnen strippen als de kleine nog niet ingedaald is? Las vandaag een onderzoek dat ze in Nederland vrouwen vaak tot 42 weken laten door lopen, maar dat het risico van overlijdne in de buik dan groter wordt door de afsterfende moederkoek, omdat het tegen die tijd al ruim overtijd is. Nu zit ik niet te wachten op een inleiding, maar om nou er met 42 weken achter te komen dat je kleintje al overleden is .. Moet er niet aan denken!! Donderdag maar even navragen bij de VK in ieder geval! Begin er wel een beetje zat van te raken, vooral het op mn zij slapen, heb erg last van mn schouders daardoor en op mijn rug slapen wil ook niet echt lekker.. Verder geniet ik wel van mijn verlof hoor, het gaat zooo snel voorbij die weken, al kan ik nu de weken ook wel omkijken tot ons kleintje er is haahha.