Eonah, ik lees ook veel berichten over dat ze vrouwen te lang laten doorlopen. Vind eigenlijk dat ze met 41 weken toch wel mogen 'ingrijpen'. Kindje word ook nog es alleen maar zwaarder, waardoor vaginaal bevallen ook steeds lastiger wordt. Kan jij nog op je rug slapen? Ik heb het idee er soms een beetje misselijk/duizelig van te worden. Heb een nieuwe buikfoto in mn album gezet.
Ja precies vind ik ook hoor 41 w en een beetje tot daar aan toe, maar ik wil echt niet over de 42 weken!! Ja hoor ik kan nog wel op mijn rug slapen, ik heb er geen last van,e r zijn idd vrouwen die het niet kunnen, omdat een bloedvat geloof ik afgekneld wordt dan. Maar echt plat op mn rug liggen is met het gewicht van het kindje ook niet lekker hoor, dus ik draai mijn bekken wel een beetje, en leg een kussen of arm onder mijn buik zodat die een beetje opzij ligt zeg maar .
Volgende week word de vloer gelegd. Dus dan schiet het lekker op. En dan komt het leuke werk eraan alles inruimen en klaar maken.
Eonah, ik vind eigenlijk 41wk3d al het randje...op 42 is het eigenlijk al te lang. Rug slapen gaat de ene keer wel goed..soms wordt ik gewoon op mn rug wakker en is er niks aan de hand. Rommelt er nog steeds niks?? Misschien dat het dalijk gewoon ineens begint en gelijk doorzet. Bren, mooi hooor!!!
Hm-hm het is ook lang, maargoed morgen op controle en dan even met de VK er over hebben. Gisteren wel iets wat slijm verloren met een heel klein beetje bloed, dus mss is de slijmprop onderweg, dat zegt alleen ook niet zo veel ! En rommelen ook nog altijd niet echt, dus maar afwachten weer he.
Yep,het was (nog) maar een klein beetje maar wie weet De baarmoedermond zal dan wel al iets open moeten staan wil dat eruit komen afaik dus das goed
Wat een mooi bescheiden bolletje nog altijd zeg!! Mooie kleur voor het kamertje! Dat schilderijtje had je al eens laten zien he?? Zo mooi!
Ben wel benieuwd wat mn buik de komende 4 weken gaat doen...zie in de van week tot week verhaaltjes dat de kleine zich de komende 4 weken bijna gaat verdubbelen in gewicht, terwijl er in cm niet veel bijkomt. Eonah, jij kan morgen nog een 40 weken buikfoto maken...of vandaag alvast Het zou zomaar ineens kunnen beginnen! Schilderijtje had ik idd al eens laten zien. Heb m vast daar neergezet...is het alweer iets minder kaal
Leuk Skaya! Wij hebben dezelfde vloer! En wat een bescheiden buikje! Mooie buik Bren! Gaat hard nu ook bij jou! Goh spannend hoor Eonah, het kan nu elk moment gebeuren! Hier gaat alles goed!
Nog even geduld Eonah! Het wachten wordt beloond! Vandaag naar consultatiebureau geweest. Sarah doet het goed, 3325 gram en 49 cm!
Mooi krissie!! Hier net weer op controle geweest. Weer goed gekeurd, bloeddruk was wel weer iets hoger (135/88 nu). Maandag mag ik weer op controle. Heb direct gevraagd naar hun strip en inleidbeleid. Ze doen pas strippen vanaf 41 weken inprincipe, ala. Maar inleiden pas vanaf 42 weken. Daar ben ik het echt niet mee eens en ik heb dat ook gemeld. Het is niet voor niets dat alle omringende landen de kids halen met 41weken! Wordt een beetje suf van die geitenwollesokken types met hun moeder natuurgewauwel! Heb vanochtend nog even een documentaire gekeken daar over van zembla uit 2009. Moet zeggen dat ik meer vertrouwen heb in een hoogleraar verloskunde en een kinderarts (plus wat andere landen doen) dan een 'simpele' vk... Maargoed laten we hopen dat ze zelf voor die tijd komt dan hoef ik de discussie niet aan! Als ze je met 42w pas inleiden kan het zomaar nog tot 42w3d duren, veel te lang mi!!!
Krissie wat een mooi meisje zeg. mooi dat alles goed gaat bij jullie. Ja het begint bij mij ook al op te schieten. Ik ben eigenlijk nu al aan het aftellen en niet omdat ik het zat ben maar meer omdat ik wil weten hoe hij er uit ziet en dat soort dingen zeg maar.
hoi hoi hoe gaat het met iedereen? hier goed...maandag gaan ze 'voelen' of er al iets gebeurt of het al week en open is..dan hoef ik pas 13feb terug voor de inleiden met infuus..is er nog niks gebeurt moet ik blijvenen krijg ik gel voor geschoteld haha dus ben benieuwd maandag...verder veel harde buiken s'avonds als ik op de bank zit maar goed.nog effe en dan worden we beloond kan niet wachten..ben al blij dat ik niet tot het einde hoef te lopen zeg pfff.maar goed ga nu alle kastjes uit soppen stofzuigen en dweilen en mijn koffer klaar maken...kan het niet geloven dat het er aan zit te komen whoeee nou ben straks terug fijn weekend alvast groetjes beauty