Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heee meiden!!

Krissie, wat een heerlijke dochter heb je!! Fijn om te horen dat ze het zo goed doet!!! Geniet ervan!! Ben jaloers!

Eonah, jaaaa moedernatuur is geweldig, maar we gaan niet onnodig risico lopen hoor!!!

Beauty, succes!!!!

Bren, hier ook stiekem wel aan het aftellen. Probeer toch ook nog maar zoveel mogelijk te genieten van wat ik nu heb.

Hier alles goed, niks bijzonders. Jaaa te balen van die shitsneeuw maja niks aan te doen.

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoe zou het met Eonah zijn???

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    @ Skaya, hoe was je puf cursus?

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @bren Hahah ja nieuwsgierig he? Ik heb het ook hoor! Ben ookzo benieuwd hoe ze er nou uitziet enzo!

@beauty Spannend, hoelaat moet je vandaag? Spannend hoor!! Wel lekker dat je idd niet helemaal zolang hoeft door te lopen als ik *jalooeers* hahaha

@krissie Alles is nog goed hoor! Baby nog binnen spelen ;)

Gisteren wel wat harde buiken gehad, maar het is vandaag weer rustig. Vanmiddag moet ik om 15:00 weer naar de VK voor controle.. Van mij mag het nu wel eens komen hoor, begin er echt een beetje klaar mee te raken!!

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, succes bij de vk vandaag!! Hopelijk heeft ze goed nieuws voor je! Voel je de kleine nog wel veel bewegen nu ze nog maar zo weinig ruimte heeft?

Krissie, pufcursus was grappig. Was met vriendin, omdat mn vent niet kon en die kon dus steeds mn rug en kont masseren...hilarisch.

Vandaag weer een werkdag...zo eerst naar de tandarts.

6. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Ja hoor ze beweegt nog veel!! Heb soms het idee dat ik uitscheur joh :p Mijn 'tijgerprintje' op mijn buik trekt ook steeds verder door omhoog dus ze mag er van mij wel uit nu hoor :eek:).
    Succes bij de tandarts!!

7. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen ladies...
    nou de laatste paar dagen dat ik in de avond gewoon lekker op de bank tv aan het kijken bent wordt mijn buik zo hard je kunt er gewoon een baksteen aflaten stuiteren haha zo hard dat hij is...
    maar gelukkig trekt het na enige tijd wel weg gelukkig....
    mijn afspraak is om 15.40 vanmiddag dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren....verder ben ik nu 'kindloos'zitten op de creche en school dus heb nutot 12.00u het rijk alleen voor me zelf heerlijk
    ga zo stofzuigen dweilen en zp bijlezen haha
    hoe gaat het met de andere ladies...
    tot straks groetjes beauty

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Spannend hoor beauty en Eonah! Ben benieuwd wanneer de volgende wordt geboren!

Leuk Skaya! Hoeveel lessen zijn het?

9. Donderdag word de vloer gelegd.
    Ben echt zo blij, kan ik het volgende week inrichten.

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @beauty Spannend hoor! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is!

@bren Wat fijn zeg, kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt!

Hier net terug van de VK, had nu een van de andere VK's en die denkt er blijkbaar wat makkelijker over allemaal, gelukkig. Geen discussie gehad maar wel een afspraak bij de gyn komende vrijdag al, dus met 41w1. En grote kans dat de gyn zegt we gaan zsm inleiden, al dus de VK. Daar ben ik wel blij mee!
    Mn bloeddruk was weer iets gedaald (onderdruk dan, bovendruk is wel langzaam aan het stijgen maar dat kan duiden op een naderende bevalling). Ze vond mn buik sowieso redelijk gespannen nu, dus ik zei al ja ik heb sinds gisteren regelmatig last van harde buiken..
    Zou het een begin zijn dames?? Ik hoop zo dat ik de afspraak vrijdag niet haal!!! :D

11. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Spannend Eonah! Ik hoop met je mee!!

12. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    nou controle was weer goed.moet vanaf morgen iedere dag na zh ivm. hart filmpje..en za.avond blijf ik een nachtje slapen..
    word ik 'plat gespoten'zodat ik 1 nachtje pijnloos door kan slapen want na bijna 9mnd niet slapen ivm pijn schaambeen en bekken raken mijn reserves op zeg pff..en dan maandag weer controle en afspraak maken voor de volgende dag 14feb..om ingeleid worden nou ik kan niet wachten zeg aftellen!!
    nou ga eten tot straks groetjes beauty

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, heeeeerlijk heh als er beetje schot in de zaak komt :D

Eonah, het klinkt als een begin ja!!! Ik hoop met je mee dat je je afspraak niet haalt!! Wel fijn dat deze vk's wat meegaander waren!

Beauty poeh wat een gedoe zeg!! Maar wel fijn dat je dalijk een nacht lekker kan slapen, ookal is het dan in het zk!
    Spannennnddd!!! Het is zo de 14e!

Krissie, hoe is met jou en je meisje??
    Mn pufcursus is maar 3 keertjes..dus nu nog 2 keer. Waarvan 1 ladiesnight en dan een laatste keer met mn vent.
    Wilde eerst helemaal niet, maar wie weet leer ik er toch wat van..dus een middenweg.

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ooh wat spannend beauty! Nu komt het snel dichterbij!

Wij hebben vandaag een hang dagje. We zijn allemaal verkouden, en Sarah heeft daarbij ook veel last van krampjes. Ze slaapt nu eindelijk!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, aahwww beterschap voor jullie allemaal dan!!! Lekker aan de extra vitamientjes en extra slaap waar mogelijk?! :p

16. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    zo vandaag weer op controle geweest hartfilmpje was goed bloeddruk iets hoog maar goed houden het in de gaten...
    morgen weer terug hartfilmpje en bloeddruk meten en vanaf do.komen ze het allemaal aan huis doen..schilt weer zeg open neer toeten,dus do.vrij.za.gewoon thuis en zo.in het zh want ik blijf za.avondslapen dus de controles doen ze gelijk en dan maaandag controle en tijd endatam pakken voor de volgende dag inleiden hoop dat 14 feb,er nog plek op de verloskamers zijn..
    maar goed ergens volgende weekisde little lady er..ben echt aan het aftellen....hoe gaat het verder met de andere ladies??
    tot straks ga koken groetjes beauty

17. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @beauty Fijn dat ze het straks thuis komen doen, scheelt je idd heen en weer rijden! Wel fijn dat ze het zo goed in de gaten gaan houden en dat je al een datum hebt voor de inleiding. Fijn vooruitzicht dat het eind eraan komt!

@krissie Al weer een beetje opgeknapt of nog steeds allemaal aan het snotteren?

@skaya morgen komt je kamertje, spannnennd!!!

Hier nog steeds geen babynieuws! Nog altijd wel regelmatig harde buiken maar daar blijft het eigenlijk bij.. Ja ik ben verschrikkelijk lui ;) Ik hoop zoo ontzettend dat ze zichzelf nog even aandiend! Mijn oma denkt dat ze vrijdag geboren wordt, ik zei al ik teken er voor!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, hoop dat je oma gelijk heeft!!!! Zou een mooie dag zijn vrijdag!!! Nog even lekker voor het weekend!

Jaaaa morgen het kamertje!!!! Helaas moet ik hele dag werken en gaat mn vent hem dus in ontvangst nemen, maar dan zie ik het savonds wel. En dan de hel van het in elkaar zetten nog :p

19. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Ja balen zeg, konden ze hem niet op woensdag bezorgen ;)? Spannend hoor!!

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Geen idee eigenlijk...ik mn enthousiasme had ik gelijk toegezegd :D :p

Deel Deze Pagina