Zeker rustig! Hier gaat het goed! Sarah krijgt nu om 23.30 een flesje en slaap dan door tot 6.00! Heerlijk! Hierbij een fotootje van onze kleine meid, net uit bad en heeeeeel tevreden!
hoi hoi hoe gaat het met iedereen??hier vandaag de laatste dag kraamzorg gehad..tis weer over..morgen sta ik er alleen voor nou ben benieuwd!!kids hebben hier een week carnaval vak.lekker kan ik alles op mijn gemakje doen haha hier doet ze het goed ze krijgt om 23.00laatste flesje en slaapt tot ongeveer 04.30 dus doet het wel netjes vondt ik ze is vandaag 1 week oud..dus alles gaat lekker hier... nou fijne zondag nog groetjes beauty
Hoi allemaal, Hier ook alles goed. Ben nu het kamertje aan het stoffen en stofzuigen en alleen nog even dweilen en dan is ie helemaal klaar. Zal morgen even een foto erop zetten om te laten zien hoe het geworden is.
Leuk kamertje Bren! Bijzonder idee hè dat daar straks een kindje slaapt! Hier alles goed, vanmiddag weer een spiraal laten plaatsen. Geen pretje, maar goed Hij zit weer! Hoe is het verder met iedereen?
Eonah, ohhhwww wat een prachtig meisje is het zeg!!! En idd een echte meid hoor!! Vervelend dat ze veel huilt, hoop dat de krampjes snel minder worden!! Krissie, wat een schatjeee!!!!!! En wat goed dat ze al zo lang doorslaapt zeg!!! Heerlijk hoor!!! Bren, super leuk je kamertje!!! Wat een mooie kleur!! Ik zit heel erg in mn hoofd te denken wat ik nog moet regelen, of ik niet iets vergeet. Wordt er soms gek van! Had jij je kraampakket al? Ik nog niet. Beauty, zo te horen doet ze het al hardstikke goed voor zo een jong ding nog!!! Geniet ervan!! Hier vant weekend in Istanbul geweest. Wat een gigantische stad zeg en erg mooi!! Zaterdag wel op bed gelegen daar met ongeveer 50 harde buiken per uur en was de volgende dag pas goed gezakt. Bij dokterpost geweest en vk gebeld op mobiele nr. Nu blijkt het een blaasontsteking te zijn en heb ik een kuurtje. Was wel even schrikken en frustratie was enorm, omdat ikzelf me prima voelde.
Skaya Ik heb heel toevallig het kraampakket gisteren binnen gekregen. Ik heb al 2 misschien al 3 x een lijst uitgeprint en alles nog maar eens nagekeken of ik niks vergeet. Weet heel goed wat je bedoeld.
Hahahah het scheelt dat ik geen printen hier heb. Maar heb wel een hele lijst uitgetypt met wat ik al wel heb. Alle kleertjes in welke maten en hoeveel van alles pfff
@krissie Leuke foto wat een mooie meid zeg! En lekker dat ze zo lang door slaapt! Maar je geeft flesvoeding? Bewuste keuze of wilde de borstvoeding niet zo? @beauty Gek he, zo'n laatste dag kraamzorg, het is toch wel lekker makkelijk maar het vliegt voorbij! Lekker dat die kleine van jou ook al zo lekker lang slaapt zeg jaloers!! hahaha. @bren mooi kamertje zeg!! at een lief beertje in bed! @skaya Kan het me helemaal voorstellen, maar maak je geen zorgen het komt allemaal goed, en wat je vergeten bent is ook zo gehaald hoor! Kan me voorstellen dat je schrok even zeg, 28 weken is nog wel erg vroeg om te komen :/ Pfft hier is het wel wennen hoor dames Ik wist wel dat ik geen baby mamma was maar het valt me soms wel behoorlijk zwaar als ze zo huilt en niet kan slapen. Dan hebben we haar bv gevoed, en dan moet ze na een half uurtje poepen, dan gauw verschonen maar voor ze weer een beetje ontspannen is, is ze al een uur wakker en kan ze daardoor niet goed meer in slaap komen. Soms komt ze ook al na 1,5 a 2 uur weer voor voeding, erg vermoeiend. 's nachts maakt ze gelukkig vaak wel een ruk van 3,5-4 uur, soms zelfs 2 keer. Gelukkig slaapt ze over het algemeen dan wel vrij snel in. Vannacht sliep ze zelfs van 21:00 tot 2:38! Ze is natuurlijk wel de mooiste liefste en de schattigste haha maar soms voel ik me wel redelijk moedeloos als ze zo huilt en ik kan zien dat ze eigenlijk heel graag wil slapen. Gelukkig beperkt zich dat ritueel maar tot 1 of 2 keer per dag maar het blijft erg zielig! Ps. ik keek iedere dag op het forum maar ik kreeg steeds geen nieuwe berichen te zien, zo raar dat hij het soms niet toont
Eonah, het lijkt me ook ontzettend zwaaar. Geen idee hoe ik het heb na een paar halve nachten en veel gehuil. Ben zelf best gevoelig voor harde geluiden enz. Hopelijk gaat het snel beter, en toch ook fijn dat ze snachts wel van die langere periodes slaapt! Als je het even niet meer hebt wel om hulp vragen he?
Hoii! Het is zeker niet allemaal even gemakkelijk! Hier ook wel eens lastige momenten met Krampjes enzo. Ik geef nog wel bv, maar voor de nacht krijgt ze een fles. Dan slaapt ze wat langer en rustiger. Moeilijk om te zeggen wat je nodig hebt aan kleertjes. Zorg voor voldoende kleertjes in 50/56. Sarah paste daar niet eens in... Die had 44. maar dat is zó gekocht indien nodig.
@skaya Ja ik geloof dat ik die eerste 1,5 week toch wel zwaarder vond dan de bevalling zelf hoor En het scheelt dat we met z'n tweetjes zijn horo dan kun je af en toe afwisselen als het te veel wordt. Vriendin van me staat er zo alleen voor als ze bevallen is.. pffft! @krissie Ah ja wij hebben dat ook geprobeert, een flesvoor de nacht maar leek niet echt verschil te maken. We haddendat vrijdagavond voor het laatst gedaan. Moet zeggen dat vanaf zaterdag we dat niet meer doen en het eigenlijk beter gaat! misschien krijgen wij het gewoon beter onder controle Vannacht weer een lekkere nacht gehad: 22:00- 2:00 - 6:00 en bij elke voeding waren we binnen een half uurtje beide weer in dromeland! We hebben alleen soms overdag nog een slaapprobleem, voornamelijk omdat ze dan een half uur na de voeding moet poepen. Dan heeft ze dat half uur daarvoor dus al last van dr darmpjes. En als ze dan eenmaal gepoept heeft moeten we natuurlijk verschonen en dan is ze te lang wakker (en te wakker uberhaubt) om haar direct weer in bed te krijgen. Vannochtend gevoed om half 10 en tegen 11 uur had ik haar pas weer in dromeland. Gelukkig huilt ze dan niet meer zo veel, we krijgen haar nu redelijk snel rustig. En mocht dat niet lukken proberen we de techniek van dr.harvey karp (The Happiest Baby - The View - YouTube) en dat werkt echt goedals ze zo overstuur is!!
goedemorgen ladies hoegaat het met iedereen?hiergoed...baby hoort eigenlijk 7 voedingen te krijgen maar neemt maar 6 van 90c ze krijgt de laatste voeding tussen 23.00-00.00 en dan wordt ze weer wakker rond 05.00u en eigenlijk moet ze er nog 1 ervoor krijgen maar ze slaapt dan nou ga dr niet wakker maken ervoor..maar ze doet het goed en slaapt door alles heen zeker met 3 broers haha ze lag in de box en dr broers zaten achter dr trommel keyboard en gitaar te spelen(bandje opgericht haha)en de kleine slaapt er gewoon door heen haha..maar verder doet ze het goed huilt alleen als ze honger heeft of een vieze broek heeft verder hoor je dr niet...het is heel anders dan bij de 3 jongens zeg maar we genieten met volle teugen van dr samen met mijn man en 3 jongens.. groetjes beauty
Eonah...die dr harvey moet ik onthouden!!! Hier vandaag voicemail gehad van ha. Hij wil verder onderzoek en beleid ivm mn kweekje. Dus morgen half 3 een afspraak. Schrok er wel van...ben benieuwd.