Hier net bij ha geweest. Kreeg een soort apk-keuring. Bloeddruk, koorts gemeten, was goed. Ze heeft mn buik flink afgetast en aan de zijkanten eronder zitten duwen en hartje geluisterd van de kleine. Was allemaal prima. Plas bleek vol met bacteriën en moest nog en keer plassen voor de check op eiwitten. Er zaten dus net wat eiwitten in mn urine, dus mag dinsdag weer terugkomen als ik klaar ben met mn kuur om te kijken of zowel de eiwitten als de bacteriën weg zijn.
@skaya Spannend hoor! Hier alles goed we beginnen er een beetje aan te wennen. De middagen wil ze alleen bij me zijn, en niet in haar bed slapen dus daar moet ik me maar even gewoon op instellen. De nachten gingen eigenlijk wel goed, alleen de afgelopen 2 nachten heeft ze na 1 voeding last van krampjes en dan zijn we 2 uur bezig om haar weer in dromeland te krijgen. Gelukkig waren we gisteren op tijd naar bed gegaan en hadden we er toen al bijna 8 uur slaap op zitten Morgen krijgen we huisbezoek van het CB, ben benieuwd wat die nu weer komen doen haha. Hoe ist met de rest van de dames?
Hier gaat alles nog steeds goed, begin alleen een beetje last van me rug te krijgen. Van voor de rest geen klagen hier.
goedemorgen ladies... zo 1ste zware nacht gehad..(ze slaapt normaal van 23.00-05.00)pff zware nacht gehad E is hartstikke verkouden zeg denk van mijn ml en 2 andere zoontjes gratis gekregen neusje verstopt hoesten alles zit vast het is zielig om te zien..vanmiddag na ha toe even na laten kijken omdat ze zo jong is...verder doet ze het super goed...en ik voel of ik nooit bevalllen ben...onderkantje was vorige week al weer de oude..en lichamelijk voel ik me ook super gelukkig.. vorige week cb al langs geweestook weer gebeurt...hoe gaat het met de andere ladies? nou even stozuigen en dweilen tot vanavond groetjes beauty
Lekker hoor dat ze normaal zo lang slaapt hihihi die van ons slaapt nog niet zó lang hoor hahah. Balen van die verkoudheid dat zijn geen leuke dingen! Ik ga onze kleine meid zo maar eens even voorzichtig wakker maken, ze slaapt al vanaf een uur of 8 en wil haar nog even in bad doen, hopelijk wil ze daarna nog even in haar bed tukken dat we vanmiddag even boodschapjes gaan doen. Vriendlief is vandaag weer aan het werk dus we staan er met zn tweetjes voor vandaag!
Hoi meiden! Oh ja vervelend zeg die krampjes en verkoudheden! De krampjes worden hier nu eindelijk iets minder. En verkouden is ze gelukkig ook niet meer. Ik heb Sarah nu voor het eerst wakker gemaakt om 22.00 voor voeding. Ze slaapt anders van 20.00 tot 2.30, ik hoop dat ze nu wat langer trekt! Zou lekker zijn . Maar rustig afwachten. Hoe zou het met Skaya zijn?
Hmmm heeft niet gewerkt. Ze kwam om 1.15, 3.15 en 7.00... Dus ik laat haar vannacht maar weer liggen...
Aai balen! Ik had gisteren een regeldagje. Wat een drama. Wist niet meer waar ik het moest zoeken!! Tussen 12-18 heeft ze hooguit driekwartier bij elkaar geslapen! En voor de rest voornamelijk brullen!! Duurde bij mij ook even voor ik door had dat ze gewoon steeds wilde eten want de eerste paar uur gaf ze ook amper honger signalen, maar toen ik dr eenmaal een paar keer had aangelegd (4 uur, 5 uur, 6 uur) toen werd ze eindelijk rustig en heeft ze van 6 tot half 11 geslapen...
Heee meiden, Hier is de rust weer een beetje wedergekeerd. Nog verschillende bezoekjes aan huisarts en vk gehad, maar geen reden tot paniek. Eiwitten waren gisteren gelukkig weg uit mn urine en vrijdag nog de uitslag van het kweekje voor de blaasontsteking. Nog wel harde buiken, maar gelukkig een stuk minder. Hoewel ze soms wel pijnlijk zijn en mn onderbuik stekerig aanvoelt, schijnt het er bij te horen. Zolang ik niet ga puffen of bloed verlies hoefde ik me niet zo druk te maken...dus dat doen we ook maar niet meer. Vrijdag gaan we met familie een weekje naar Drenthe.
Skaya geniet lekker van Drenthe. Gelukkig dat de uitslagen goed waren. Hier nog steeds alles goed. Vandaag me hele woonkamer, wc en keuken schoongemaakt. Het kan maar weer schoon zijn. Volgende week maar alle kastjes van de keuken doen.
Haha bren, nesteldrang nu al ? Zit vandaag al op 8 voedingen terwijl ik dat normaal net haal in 24 uur haha. Duidelijk regeldagen! We liggen lekker in bed met zn tweeen gaat al een stuk beter dan gisteren zo.
Ik heb geen idee, maar ik wil wel inderdaad alles schoon hebben. Vorige week zelf het luik van de zoldertrap schoongemaakt. Het is best raar je hoord het van verhalen en nu doe je het zelf.
Hihi nouja het is een goed ding toch? We zijn uiteindelijk uitgekomen op 12 voedingen, bijna 2 keer zoveel als normaal . Hopelijk zijn de regeldagen vandaag afgelopen, ben benieuwd!
Vandaag op controle geweest en alles was goed. Als ie zo blijft liggen ligt ie al in de goede houding maar ja er kan nog van alles gebeuren in die weken.
Vervelend hè Eonah die regeldagen? Wij hebben ze net ook weer achter de rug. Maar goed, hoort erbij. Ze is nu weer rustig en slaapt weer goed 's nachts. Nog een maandje dan moet ik weer werken.... Zie er nu alweer tegenop op mijn meisje achter te laten... Verder gaat hier alles prima. Je hebt mooi weer Skaya in Drenthe!
@bren onze meid is vanaf een week of 20 niet meer gedraaid en bleef netjes liggen @krisse ah je had ze alweer? Jeetje ik vond het echt pittig hoor! Woe Do en vrijdag last van gehad. Vandaag eindeliji weer een beetje gewoon. Al wil ze nog steeds smiddags alleen maar bij mij slapen, erg lastig! 21 maart wil ik een hele dag weg, oma wil dan oppassen maarja dan moet ze wel bij haar kunnen slapen. Maar een keer oefenen voor die tijd als ik wel in de buurt ben! Hoe is het met de rest??