Haha ja mogen we er weer lekker tegen aan,haha.. Alleen nu nog afwachten wanneer de ongi komt daar heb ik minder zin in om eerlijk te zijn,hihi..
Ah teddybeertje Pf dat je lichaam je zo in de maling kan nemen.. Je had echt zoveel zwangerschapskwaaltjes! En hoe voel je je nu? Nog steeds wel dezelfde kwaaltjes? Ja ik heb nu ook maar een cyclus van 32 aangehouden maar hoop stiekem wel dat hij iets korter is deze maand.
Ja hoop het ook voor je,32 klinkt zo lang,hihi.. Ja echt onverstelbaar wat er allemaal voor kwaaltjes waren en dan is er niks eigenlijk. Maarja mischien ook wel goed dat het lichaam eerst kan herstellen enzo Voel me nu eigenlijk wel goed,valt toch een spanning van je schouders af. Er is weer even zekerheid dat is ook wel prettig. Ga vanavond lekker uit eten met me lieve mannetje dus dat is ook wel fijn even
Ja inderdaad, nou gaan we met ze alle naar ronde 2 is ook wel gezellig! Wens je in in ieder geval veel plezier vanavond, maak er maar een extra gezellige avond van
Jammer krissiefleur en teddybeertje, maar we geven de hoop niet op want dit was alleen nog maar ronde 1. Nu is de eerste 'natuurlijke' ongi aan de beurt, wat ook weer zn voordelen heeft. Goed je cyclus kunnen berekenen en weten dat alles weer zelf aan de slag gaat in je lichaam. Op naar ronde 2!!
Hier wordt in zijn geheel niet getreurd hoor! Nu weet ik in ieder geval dat mijn cyclus weer goed op gang is. We gaan er over 1,5 week weer goed tegenaan! Dat is dan weer het leuke er van! . Manlief zei dat net ook al!
welkom lynneke, Was je bij de andere 2 kids snel zwanger? Ik heb net een testje gedaan. Die was echt omo wit. Nou maar hopen dat mijn ongi er snel aan komt. Pfff zie zo op tegen die buikpijn. Dat had ik toen ik nog niet aan de pil was.
Deesjedees, ik hoop dat het meevalt met de buikpijn!! Vandaag of morgen is de dag van mijn innesteling, voel me de hele ochtend een beetje misselijk maar het blijft gelukkig wel grotendeels op de achtergrond.
Ik hoop dat ongi zich snel aan kondigd. Kunnen we door naar de volgende ronde. @ kaya, Hopelijk nestelt zich diep in. En dan natuurlijk een mooi plak beebje. Hier wel beetje spannend. Mijn schoonzus word vandaag gestript. Als dat niet helpt krijgt ze van de week wee opwekkers. Dus als alles mee zit word ik deze week tante
Deesjedees,hopen dat de buikpijn meevalt! Skaya, duim voor je dat het zich diep innesteld! Zou wel super fantastisch zijn!! Hier ook nog geen ongi,pff zit er nu wel echt op te wachten hoor dan kunnen we weer door naar ronde 2 Nieuwe ronde nieuwe kanzen8)
Wat jammer dames, maar nieuwe rondes, nieuwe kansen Hier nog steeds geen ei :x. Ik doe morgen nog 1 ovu testje en als die ook weer negatief is dan stop ik deze maand ff met mijn ovu testjes. Mijn cyclus is nog nooit langer dan 28 dagen geweest dus ik denk dat ik deze maand dan nog geen ei heb door het ontpillen misschien.
Hier is de menstruatie in alle hevigheid los gebarsten, nu weet ik weer de voordelen van een spiraal! Maar goed ik weet nu wel dat alles goed is daar beneden. Ik ben klaar voor de nieuwe ronde .
Wou dat ik al enig roodachtig verlies had maar niets nog pfff.. Dan kan eindelijk ronde 2 beginnen maarja,wachten duurt weer eens lang,hihi.. mamanu,wat vervelend dat je nog geen ei gevonden hebt! Kan inderdaad nog door het ontpillen komen! Succes,ben benieuwd of je bij de laatste ovu test wat vind en anders wordt het denk ik wel duur geintje om nog verder te gaan testen op gegeven moment..
Hmm, geen ei.... Ik ben niet aan de pil geweest dus kan er niet over mee praten. Ik ben wel benieuwd naar deze maand. Hoe het bij mij nu verder ontwikkeld. Balen Teddy dat de rode duivels er nog niet zijn! Hoe is het nu met je symptomen??
@ Mamanu: Het kan ook nog zijn dat je een verlaat ei hebt, maar blijven testen is idd een duur grapje. Beetje klussen af en toe kan misschien nog wel wonderen doen en anders volgende cyclus afwachten! Teddybeertje je bent nu wel al 3 dagen over tijd! Hoop dat het niet meer zo lang duurt voor je!
Nou volgens mij heb ik mijn banner verkeerd ingevult zie ik net. Zat op de kalender door te spitten en heb bij banner geloof ik 25 dec ingevult en op kalender staat 27 dec dus denk want 26 dec laat in de avond ben ik toen ongi geworden!! Dus zal denk ik wel ietsjes verschil maken maar zou voor de test niks uitmaken gelukkig! Blond he,hihi..
Goede morgen iedereen! Ik heb weer even bijgelezen joh! Pffff ik dacht echt dat je zwanger zou zijn teddy . Hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden idd. Hier is het erg rustig, geen kwaaltjes ofzo. Ben benieuwd hoelang me cyclus gaat duren hahaha. En dan op naar ronde 2 Fijne dag iedereen!
pfff dat duurt dat wachten lang op je ongi nu. Zit te twijfelen of ik wel een eisprong heb gehad. Ik had 2 weken geleden een positieve ovulatietest en veel doorzichtig rekbaar slijm. Dan heb ik toch een ei sprong gehad? Die test was op maandag. Zou ik dan dinsdag of woensdag ei sprong gehad hebben?
Hier vandaag weer geen ei. Ik wacht het verder wel af en we klussen de komende tijd wel wat meer Deesjedees ik denk wel dat je een eisprong hebt gehad. Je had immers een posi ovutest. Ik denk dat je dan inderdaad dinsdag of woensdag je ei hebt gehad.
Hier zijn de rode duiveltjes gearriveerd. Gelukkig niet zo veel buikpijn. Ben blij dat ik het nu geworden ben. Heb nu een 29 dagen cyclus gehad na stoppen van de pil.