Eonah, dankjeee kamertje is nu nog wat verder af. Zal binnekort wel even een goeie foto maken. Hemeltje en schilderijtje hangen nu ook. Lijkt mij wel lastig. In het begin heb je je kleintje heel veel bij je en slapen ze idd wiegend of tegen je aan. (ook lekker voor mama lijkt me, lekker kroelen) Maarja wat dan als ze ineens een keer zelf in slaap moeten komen zonder wiegen of zonder mama. Ben benieuwd hoe dit je af gaat en de tips die je eraan overhoud Heb het bij mijn schoonfamilie gezien...die wiegen de kinderen altijd met een kussen op hun schenen in slaap. Die kunnen gewoon niet zelf slapen. Stoppen ze met wiegen, dan is het weer brullen. Dat wil ik dus niet heh!
Wij doen dat ook niet met Sarah Skaya! Als ze op schoot ligt en ze begint in slaap te vallen leggen we haar in bed of de box. Dan wordt ze weer wat wakkerder en slaapt dan zelf in in de box of in haar bedje. Wij willen die drama's ook niet en ze doet het prima! Het is een heerlijke slaapster, sinds afgelopen weekend slaapt ze van 19.30 tot 6.00!
Krissie...okeee jaaa zo kan het dus ook. Die ga ik ook onthouden. Wat slaapt ze lekker zeg...wat een luxe. Eet ze dan wel genoeg?
@skaya Het is ook lastig hoor! Gisteren 2 slaapjes deze tacktiek gedaan. Tweede slaapje ging een stuk beter. Iedere keer als ze gaat huilen even komen kijken, niets zeggen, speentje terug, luiercheck deken goed leggen en weer weg. Vandaag nu voor de eerste keer bezig maar ze is erg onrustig en heeft last van boertjes en spugen dus het gaat nog niet zo heel lekker ze heeft nog niet echt geslapen helaas. @krissie Ohhh wat heerlijk! ik heb dus al ruim een maand niet langer dan 4 uur achtereen geslapen, houdt daar wel redelijke hoofdpijn aan over zeg! Hoop dat onze kleine ook snel wat langer gaat slapen. Ze maakt per dag 1 lange ruk (5 uur tussen de voedingen, minus uur voeden verschonenen en even aandacht geven) maar die verplaatst ze steeds verder naar de vooravond/einde middag helaas..
hoi hoi hoe gaat het met iedereen?hier goed ik ben weer verkouden pfff en e ook weer.grrr dus voel me echt niet zo geweldig...e kwam laatst steed vaker ben er ook wel uit waarom als ze de fles krijgt komt de helf uit dr zijkant van dr mond uit gelopen dus hebben we een andere speen voor de difrax fles en daar moet ze meer moeite voor doen en ze zit gewoon vol dan..en ze slaapt beter in dr bedje nu wij doen inbakeren omdat ze altijd lekker tegen ons aan wil liggen dus nu inbakeren en doet wonderen ze sliep vande week van van 23.00 tot 05.00 dus netjes...verder doet ze het goed...ik zal blij zijn als het vloeien ook over is het is niet veel meer maar ben het wel beu nu..over 4 weken steriliseren dus voor ons is het over heb 4 prachtige kids is voldoende... eonah@ is er een reden waarom je niet meer dan 4u geslapen heb?is dat overdag of s nachts??is inbakeren misschien een optie??krijg ze fles of bv.? nou ga nog even wat stofzuigen..tot straks groetjes beauty
@beauty Haar langste slaapje was tot gisteren 5 uur, dus dan blijft er +/- 4 uur slaap over voor mama (ps. ik bedoel dus niet maar 4 uur per dag hoor, maar 4 uur per slaapje, ze slaapt natuurlijk wel veel meer dan dat ) Maar gisteren avond heeft ze van 21:00 - 3:00 geslapen! Dus dat was héél erg lekker. Ze krijgt BV, en inbakeren wil ik liever niet aan beginnen als het zo ook gaat Ah ja dat vloeien is vervelend he? ik heb er ook nog altijd een beetje last van, het is gelukkig wel inlegkruisjes-niveau en niet meer maandverband niveau maar het is toch vervelend.. Ze was gisteren bijzonder onrustig, veel last van kramp, maar vannacht en vannochtend lijkt het een stuk beter te gaan. Vrees dat ze misschien last had van de pindasaus die ik de avond ervoor gegeten heb. Haar papa heeft daar ook altijd last van dus zij allicht ook!
Achhh zo zielig die krampjes!!! Die darmpjes zijn natuurlijk nog helemaal niks gewend!!! Succes mama's!!! Hier weer goedgekeurd door de vk. Ze schat de kleine op gemiddeld gewicht. Hij lag nu weer overdwars, met zn hoofd rechts en billen linksonder. Wanneer lag de kleine bij jullie definitief in de goeie richting?
Bij mij lag ze al heel snel goed hoor, vanaf 23 weken ofzo. Is ook niet meer gedraaid, maar dat zegt allemaal niets, ze kunnen nog altijd weer draaien
Bij mij ligt ie ook al met zijn kopie naar beneden. Voor de rest alles goed met iedereen? Ik heb 2 dagen buikgriep gehad en weer herstelden heen. Vandaag weer mooi weer dus moet lukken.
Die kleine lig nog steeds te draaien...voel m soms gewoon 180 graden draaien. Voelt niet heel lekker moet ik zeggen. Complete verbouwing, maar hij heeft er een hobby van gemaakt volgens mij. Bren, bahhh er heerst zoveel! Hoop dat je snel helemaal beter bent!
Krissie, aahww wat wordt ze al groot zeg!!! Het lijkt al een hele lengte zo!! En heeerlijk al dat roze!!!
Ja het lijkt heel wat he? Ze was vorige week 54 cm en 4310 gram! dus het is nog niks... Maar oh zo schattig!
Hier gisteren naar het ziekenhuis geweest om schoon-oma te bezoeken. Gelijk even naar de kraamafdeling gelopen voor wat informatie. Thuis gaan lezen en moet zeggen dat ik toch wel even een angstaanval kreeg bij het stukje van de vacuumpomp en de tangverlossing, maar ook bij de ruggenprik. Word er serieus nog naar van als ik eraan denk. Mn kleine reus ligt nog steeds in stuit en als ik dan mn vingers aan beide zijkanten van zn hoofd zet...poehhh dat is al GROOT joh. Ik probeer maar gewoon rustig te blijven haha het ging zo goed .
@krissie wat een mooi meisje En lekker in de box liggen zo te zien, top hoor! Onze Sasha is al 5 kilo joh, maargoed die was ook bijna 2 weken over tijd, en jullie Sarah was natuurlijk veel vroeger geboren Hier alles goed hoor, op dit moment wil ze ff niet echt in slaap kunnen komen arm meisje, maar ze heeft vannacht wel lekker geslapen, 20:30 - 1:30 en toen pas weer om 5:00 dus mama was blij
Vandaag op controle geweest en onze zoon zit al helemaal ingehaald. Volgende week woensdag nog een echo en ook gelijk nog kijken hoe groot ie is.
Bren, prijs jezelf maar gelukkig....de mijne vliegt nog steeds alle kanten op. Lag net ook weer dwars...
Het schiet nu ook op voor jullie Skaya & Bren! Spannend hè? Jullie zijn vast heel nieuwsgierig hoe jullie kindje eruit ziet! Hier gaat alles goed, vandaag met Sarah naar de fotograaf geweest voor foto's voor een paspoort. Geweldig! kijk maar: