Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een meisje zeg. Ze lacht in ieder geval niet wat ook niet mag voor een paspoort.

Ja het begint lekker op te schieten. Mag van mij ook wel eerder komen ben heel nieuwsgierig hoe hij eruit ziet.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Van mij mag het ook wel Mei worden :D we komen in de buurt, maar soms lijkt het nog een eeeuwigheid te duren.

Vanmorgen ben ik een paar keer flink duizelig geweest. Dinsdag maar even aangeven bij de vk, want had het idee dat ik bijna tegen de vlakte ging. Had wel net warm gedouched en me daarna aangekleed wat best wat moeite kost :p maar me nu nog steeds niet helemaal top.

3. Oke dat is niet zo mooi.
    Als het zo blijft bel je toch even wat je daar tegen kan doen.
    Ben je er voor de rest wel helemaal klaar voor?

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, jaaa het gaat wel beter nu..gelukkig. Zo kan ik het wel ff uitzingen tot dinsdag. Dan moet ik weer op controle.
    Helemaal klaar voor weet ik niet. Aan de ene kant kan ik echt niet wachten, maar heb ook momenten dat ik me zooo onzeker voel en me afvraag of ik het wel kan enz. Kmoet nog 3 weekjes werken.
    En jij? Ben jij er al helemaal klaar voor?

5. Ja eigenlijk wel ja. Het begint allemaal zwaarder te worden het lopen word ook wat moeilijker. Het kamertje is klaar alle kleren in de kast.Dus als ik nu het kamertje binnen kom is ie toch nog niet helemaal af er ontbreekt nog wat. Ik zou het niet erg vinden als ie eerder komt.

6. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hihi, ja dat laatste loodjes gaan wegen hè Bren? Nog even volhouden!

Ja Skaya... nog 3 weekjes dan ga je met verlof. En dan begin ik weer met werken! Vandaag gebeld door de opvang voor wendagen... Bah! Daar zie ik wel tegenop hoor! Maar komende vrijdag eerst intake gesprek!

Verder gaat hier alles goed, volgende week gaan we een weekje naar België, heerlijk! We hebben er zin in!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, jaaa dat heb ik ook wel. Hij mag wel eerder komen. Maar toch vind ik het ook weer zoooo spannnenddd allemaal :D Kan wel gillen!

Krissie, ohhhh dat is ook wat. Ik met verlof, jij weer aan het werk! Is ook hard gegaan!!
    Jaaa hoe moeilijk is dat om je kleintje op het kdv te brengen de eerste keren.
    Wordt voor mij ook wat straks en die gaat naar de oma's, maar ik ben zo'n muts die al bijna moet huilen als ik de hond alleen laat.
    Lekker nog een weekje weg, ben benieuwd hoe dat bevalt als gezinnetje!

8. Vandaag echo gehad en hij ligt er helemaal klaar voor.
    Ze hebben hem ook nog een keertje opgemeten en hij loopt eigenlijk een weekje achter met zijn groei maar dat was voor de rest prima.
    Ze konden niet alles meer goed in beeld krijgen.
    Wel konden we zien dat ie langen benen krijgt en mijn neus.
    Dat was erg leuk om te zien. :):)

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, ohhwwww wat leukkk!!! Ben jaloers op je echo!!

Ik ben eergisteren weer bij de vk geweest en kleine reus ligt nu wel met zn hoofdje naar beneden en was ietjes aan het indalen. Ik weer blij, begin is er dus!! Verder alles prima! :D
    Vandaag nog werken en dan de laatste 2 weekjes!

10. Hoe ist met iedereen?
    Het is stil hier.

Met mij gaat alles goed.

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Het is inderdaad erg stil hier!!

Jullie lopen ook al tegen het einde aan he, wat is het allemaal snel gegaan!

On meisje doet het goed, sinds we bij de osteopaat zijn geweest vorige week maandag drinkt ze veel rustiger en is daardoor ook veel chiller de rest van de dag. Daarnaast laat ik haar nu na een voeding langer wakker blijven, tot ze echt moe wordt (gaat gapen, jengelen oid) en dan pas naar bed. Daardoor slaapt ze nu veel sneller (zelfstandig :D) in, en blijft ze ook langer slapen. Inmiddels zit er 3-4 uur tussen de voedingen en zit ze op 6 voedingen meestal in 24 uur.
    's nachts doet ze één lange ruk (5-7 uur) en de andere is meestal gewoon 3-4 uur. Al begint ze haar lange ruk meestal wel net ff te vroeg (rond 20:00) en kan ze hem beter rond 22:00 ofzo beginnen maar dat komt wel!

Ze doet het goed dus!

12. Lekker dat het al beter gaat met de voedingen.
    Ook erg fijn voor je eigen nachtrust.

Hier inderdaad de laatste loodjes en die wegen het zwaarst.
    Maar voor de rest gaat alles nog goed en mag eigenlijk niet klagen.
    Maar zou wel blij zijn als ie geboren word.

13. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt! Nog even geduld!!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, fijn dat het beter gaat sinds je bezoekje aan de osteopaat!!!

Bren, jaaa de laatste loodjes wegen idd het zwaarst!

Hier sinds gisteren niet lekker. Na het avondeten (vette hap) kreegk flink hoofdpijn, had ook een knalrood hoofd en veel harde buiken. Nu nog steeds hoofdpijn en zwaar gevoel. Blegh!

15. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    balen skaya! Voel je je alweer wat beter?

Hier net even in gevecht met ons dametje, ze wilde weer niet slapen in dr bedje. Ze was al ruim een uur wakker en moe, misschien heb ik haar wel iets te lang wakker laten blijven.. Maargoed na een half uurtje, troosten, kalmeren, speen terugstoppen, poepluier verschonen, knuffelen etc etc is het nu stil boven.. Fingers crossed hahah. Dit slaapje is altijd een beetje de moeilijkste met haar op een of andere manier..

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, ohhhww wat lastig lijkt me dat. Is het echt elke keer rond dit tijdstip dat ze tegenstribbelt?

Voel me hier wel weer stuk beter. Hoofdpijn is er nog wel een beetje, heb mn bloeddruk laten opmeten en die was gelukkig prima.
    Hier is die draaikont naar stuit gedraaid en weer teruggedraaid. Voelde vanmorgen nog flinke schoppen in mn onderkant, maar nu is het weer het gekriebel van de knuistjes. Heel de dag (en nog steeds) flink druk en aan het draaien. In de theorieën lees je dat ze geen ruimte meer hebben om te duikelen, maar hij krijg het voor elkaar nog. Voelt dan alsof ik met mn buik door een achtbaan ga, de hele boel voelt ook een beetje beurs nu.

17. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ja meestal aan het einde van de middag tussen 15;00 en 18:00 is het hommeles ;) maarja probeer het vaak wel eerst of ik dr in bed krijg. Soms lukt het, soms niet. Lukt het niet gaat ze in de draagdoek en dan kan ze toch lekker slapen!

Jeetje dat ronddraaien en duikelen is ook niet fijn meer nu nee. Snap dat je je harstikke beurs voelt!! En ja in theorie hebben ze weinig ruimte, maar waar een wil is is (helaas voor jou ;)) een weg!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, kan je niet iets in dr ritme veranderen waardoor je die periode verbreekt. Is het een idee om dr lekker in bad te stoppen rond die tijd ofzo?

Hier weer een duikelende baby!! Waarom kan die niet gewoon in de lanceerhouding gaan liggen?!?! Ga me lichtelijk zorgen maken! Woensdag maar eens vragen aan de vk!

19. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ha hoi!

Sorry, tijdje niets laten horen. Waren een weekje naar België. Hebben het heerlijk gehad, gezwommen met Sarah! Ze vond het erg leuk. Was wel kort maar ze genoot er wel van. :D

Thuis een paar keer op een krijsen gezet bij het in badje gaan. Daar hadden we een groot bad en ging ze samen met een van ons. Sindsdien thuis ook weer oké ;). Dinsdag weer naar het consultatiebureau, 2e prikjes en meten en wegen.

Woensdag en vrijdag gaat ze oefenen op de KDV en dan de week daarna moet ik weer werken! Heb er wel weer zin in, maar het is een heel dubbel gevoel!

Ooh en dat draaien voelt zeker naar! Gelukkig deed Sarah dat alleen van links naar rechts en niet geheel ondersteboven!

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Net weer met Sarah naar het CB geweest. Tussenstand 57,5 cm en 4915 gram!

2e prikjes gehad, zielig hoor!

Deel Deze Pagina