Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat gaat dat toch snel dat je volgende week weer aan het werk moet.

Ik ben gisteren op controle geweest.
    Ben weer goed gekeurd.
    Op naar volgende week.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, word al een grote meiddd!!!! Hoeveel prikjes krijgen ze eigenlijk die eerste maanden?

Bren, fijn dat je weer goed gekeurd bent!

Vanmiddag komt de kraamzorg voor intake en eind van de middag weer naar de vk. Kleine ligt nu weer goed, maar ben benieuwd wat ze zegt over onze duikelaar.

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ze krijgen met 2,3 en 4 maanden 2 prikjes. Dan weer met 11 en 14 maanden en dan weer als ze 4 zijn. Ik zit nu aan de koffie, Sarah is op het kdv. Ging heel goed, was meteen aan het lachen. Om 12 uur kan ik haar
    weer ophalen!

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wauw Bren & Skaya! Ik zie bij jullie ook al het einde van de zwangerschap in zicht komen! Spannend hè?

Succes morgen Skaya met je laatste werkdag! Dan lekker genieten!

5. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Ze gaat niet elke dag in bad, maar ik heb al verschillende dingen geprobeert, soms slaapt ze wel rond die tijd, maar meestal niet! Kan er geen patroon in ontdekken helaas!
    Hoe ging het bij de VK? Dat draaien kunnen ze volgens mij nog wel blijven doen hoor.. Benieuwd wat de VK heeft gezegd :)

@krissiefeur 2de prikjes alweer, had ze er vorige keer last van gehad daarna of niet? En deze keer?
    En hoe ging het op het KDV? Was ze nog onrustig daarna omdat ze ineens ergens anders is geweest of heb je er niets aangemerkt?

Ik ben inmiddels de borstvoeding aan het afbouwen sinds zondag, en het gaat goed. Ze pakt de fles gelukkig goed en drinkt inmiddels ook genoeg KV. In het begin dronk ze nog niet echt genoeg, maar toen we haar op haar zij legte, zoals ze ook borstvoeding krijgt, ging er ineens veeeeel meer in :p Sinds vorige week slaapt ze ook bijna elke nacht 8-9 uur achter elkaar, ook lekker! Mijn biologische klok is daar pas sinds vannacht aan aangepast, ik werd nog altijd na 5/6 uur hooguit wakker haha.

Oh en hier inmiddels al 5600 gram, maar Sasha was natuurlijk ook veel later geboren dan Sarah. Wel bijzonder dat Sarah dus ruim een maand ouder is maar ook ruim een kilo lichter!

6. Wat gaat toch allemaal snel als ik dat zo lees.
    Voor mij moet dat nog allemaal komen.
    Kijk er erg naar uit.
    Van mij mogen zondag me vliezen breken van af dan mag ik thuis bevallen.
    Wil nou echt wel eens weten hoe hij er uit ziet.

7. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ze had er de vorige keer geen last van gehad, nu ook niet lijkt het tot nu toe. :D.

Op het kdv is het goed gegaan, ze heeft het leuk gehad. Lekker geslapen, gegeten en gespeeld. Dus helemaal goed! Morgen gaat ze weer 3 uurtjes.

Spannend Bren het komt nu toch wel dichtbij!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, wat een geruststelling moet dat zijn dat ze het zo goed doet op het kdv!!

Bren, fijn weer goedgekeurd!! Bijna 37 weken al!! Gaat opschieten nu!!! Hou je het nog vol?

Eonah, wat lekker dat ze zo goed slaapt en de fles ook goed pakt! Blijf je nog een tijdje fv/bv combineren of is het de bedoeling dat je binnenkort helemaal overstapt?
    Lijkt mij zo makkelijk als je het een tijdje kan combineren als je net gaat werken weer. Dat oppas gewoon fv kan geven en jij thuis bv, maar weet niet of dat werkt voor de borst zeg maar :p klapt tie dan niet uit elkaar op het werk :p

Woensdag bij de vk geweest. Mn smurf ligt nog 'torenhoog' en is 'niet groot' zei ze. Ze schat hem straks op 6 pond, wat een verklaring kan zijn voor het draaien nog steeds. Hij lag wel met zn hoofd beneden, maar denkt nog geeneens aan indalen.
    Moet een week eerder terugkomen en als er dan geen vorderingen zijn wat betreft indalen dan krijg ik een verwijzing voor een extra echo. Hou houdt het spannendd!!!

9. Skaya
    Ja het begint nu echt op te schieten voor ons.
    Ik hou het nog wel vol.
    Hij word ook rond de 6 pond schatten ze in.
    Ik heb helemaal geen grote buik zegt iedereen.
    Maar ik begin het ook erg zat te worden, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik al vanaf sinterklaas thuis ben omdat ik me baan kwijt raakte.
    In het begin heb je nog zoveel te doen en nu heb ik echt zo van nou kom maar.
    Alles is er ook klaar voor dus waarom nog langer wachten denk ik bij me zelf, maar goed elke dag dat is blijft zitten is beter.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, jaaa hier hetzelfde. Ook geen grote buik. 'Mooi bolletje' zegt iedereen.
    Ben het ook nog niet zat, geniet er nog wel volop van. Maar merk wel dat alles nu wel zwaarder wordt. Dus vind het ook niet erg dat het einde in zicht is! Kan ook niet wachten om hem eindelijk te zien.
    Snap dat je wel een beetje klaar bent met wachten idd!! Maar elke dag dat hij nu nog blijft zitten is goed.

11. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hihi spannend meiden!

Lijkt me leuk dat als alle baby's er zijn en iedereen hersteld is eens af te spreken!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaa lijkt mij ook leuk!!!
    Ben alleen niet een held om ver te gaan rijden..;) maar dat zien we tegen die tijd wel even.

13. Dat lijkt me ook een erg leuk plan.

14. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    hoe gaat het met iedereen?hier goed E heeft dr eerste prikjes gehad ze was er niet zo blij mee haha en ze is 4 cm gegroeit en weegt 4400gr(tja was al een groot kindje bijde geboorte)
    verder doet ze het goed..sinds dat ze de slaapzak aan heeft slaapt ze tot 07.00-08.00u vanaf23.00 en vanmorgenwas het zelfs 08.30 dus heerlijk uitgeslapen hier ze krijgt nu nog 5 voedingen van 135 en verder tja het wordt steeds leuker zebegint al geluidjes te maken en lachen maar ik wil niet dat het tesnel gaat hahadit is tenslote mijn allerlaaste baby want 9 mei heb ik intake voor sterlisatie bij mij dus ben benieuwd na 4 kids ben ik meer dan happy compleet haha
    met mijn thuis studie gaat het ook goed wel druk maar heb mijn eerste examen 9-6 en begin weer met werken 14 mei dus nog even genieten van mijn verlof haha een keer afspreken lijkt me erg leuk,!!
    ik ga morgenochtend even alles bij lezen want ik loop mega achter haha fijne avond the little lady heeft honger haha
    groetjes beauty

15. Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen.
    Dus nu is het afwachten. :):)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier weer gedraaid naar stuit! Pffff...kan wel gillen!

17. Ja dat kan ik me voorstellen.
    Nou al eigenwijs dat beloofd wat. Nee hoor grapje.
    Dat is minder nu moet je naar het ziekenhuis.
    Word je dan helemaal overgedragen.

18. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Yes Bren! Dat is een lekker idee!

Zielig hè die prikjes Eonah. Heeft ze er niet te veel last van?

Vervelend Skaya zo'n draaiende baby. Hopelijk draait hij snel terug en blijft hij goed liggen!

Fijne zondag allemaal!

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Denk dat hij nog wel terug gaat draaien. Idd lekker eigenwijs, zn vader is een draaikont en zn moeder kan ook nooit kiezen dus dat beloofd wat. Hoor woensdag meer, maar zal wel een echo krijgen om te kijken waarom hij nog zo 'losjes' ligt.

Vraag aan de 'al mama's'...hoeveel hydrofielluiers heb ik nodig? Is het handig om er meer dan 12 te hebben, hoeveel gebruiken jullie er zoal op een dag?

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik heb aan 12 genoeg hoor! Er ligt er 1 in haar bedje onder haar hoofdje, 1 op het aankleedkussen onder de billetjes(écht een aanrader als ze onverwachts poepen....) en 1 per dag voor afdrogen. En je wast zo veel dat je echt wel genoeg hebt.:D

Deel Deze Pagina