Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hang je dan alle was aan de waslijn of gooi je alles in de droger? Hier duurt het droger aan de lijn soms zooo lang!! Maar ben geen fan van de droger door de slijtage enz.

Dat onverwachts poepen/plassen, gebeurd dat vaak? :p Klinkt alsof dat echt toeval moet zijn dat wanneer ze met de bille bloot liggen ok net gaan poepen hahaha.

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    De eerste keer heb ik alles gewassen en aan de lijn gehangen, nu gaat het sneller in de droger ;).
    En ze plassen best wel vaak onverwachts hoor! Vooral als je voor het voeden de luier verschoont (tip dus doen na de voeding!) tijdens de voeding plassen ze heeeeel veel!

Sarah heeft hier het draaien op de zij uitgevonden. Ze straalt helemaal!

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Goeie tip..die ga ik onthouden!!

Hier vorige week hydrofiele monddoekjes gewassen..die kwamen er helemaal opgekrult uit...heb ze echt recht moeten strijken. Hoop noet dat dat elke keer zo gaat.

Krissie...wat een mijlpaal voor je meisje en leuk dat ze so trots is!!

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    De hydrofiel luiers niet strijken hoor! Dan nemen ze geen vocht meer op!

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nee, precies. Dat schiet dan niet op.

6. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Sas kan af en toe ook vol enthousiasme poepen of plassen als de luier open ligt hoor.. Is veel lekkerder in je blote billen hahahahahaha :p

Het gaat verder goed hier, we zijn langzaam aan het over gaan op de FV omdat ik straks op het werk niet wil gaan kolven, vind ik allemaal gedoe. Bovendien vind ik het borstvoeding geven niet altijd even leuk, vervelend dat je het altijd zelf moet doen of vooraf moet kolven en rekenen hoeveel je in huis hebt en of het genoeg is enzo :)

Inmiddels wel overgestapt op KV voor hongerige baby's want ze kwam met die flesvoeding ineens weer om de 2 a 2,5 uur terwijl ze eerder op de 3 zat.. :p Nu zit ze op 3 a 4 uur dus das wel erg lekker! Vannacht ook weer van 22:00 - 6:30 geslapen alleen ik kan er nog steeds echt niet aanwennen stom he? Ben wel 3/4 keer wakker geweest vannacht.. Soms kan ik wel door slapen maar meestal vanaf een uur of 3 wordt ik om het uur zowat wakker :p

Hier maak ik ook veelvuldig gebruik van de droger hoor, valt anders bijna niet tegen aan te wassen/drogen met zo'n kleintje die veeeel van die hydrofiel luiers (en regelmatig ook ondergepoepte/geplaste slaapzakken, rompers, broeken, aankleedkussenhoezen etc :p) verstookt :) en tuurlijk worden die hydrofiels een beetje verrompeld maar dat maakt toch niet zo veel uit, voor je het weet is hij weer een retourtje in de wasmachine hoor ;)

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Oke, droger wordt het dan, dat is duidelijk!!! Zou ook niet weten waar ik het in godsnaam allemaal moet ophangen als het buiten slecht weer is! :p

Eonah, wat een klein hongerlapje heb je daar zeg :D!! Gelukkig doet ze het met deze voeding goed!!
    Heb je niet de neiging om snachts aan dr bedje te gaan kijken als ze doorslaapt? Zou ik denk wel hebben , zeker de eerste keren!

Hier is het kleine monstertje weer teruggedraaid en ligt dus weer goed, voor hoelang het duurt! Voel me een beetje eentonig met deze berichten over dat gedraai, maar is ff wat me het meest bezig houd op het moment. Ben benieuwd wat de vk woensdag zegt.
    Af en toe rare steken/krampjes van onder. Je zou zeggen dat hij misschien indaalt, maar dit heb ik eerder gevoeld en toen kwam die er de volgende dag weer op terug door weer ff te draaien :p hahah...tot zover :p

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ohhh morgen weer werken! Ik leg net mijn kleine meisje op bed en het voelde als een soort afscheid. BAH! :(
    Nu is de kraamtijd echt voorbij...

Skaya hopelijk blijft je mannetje nu wel liggen! Dat draaien voelt zooooo naar!

9. Succes weer met werken.
    Zal wel even slikken zijn denk ik.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, werkze vandaag!! Hoe bizar, dat was je kraamtijd alweer! Snap dat het als een soort afscheid voelde gisteravond...weer een nieuw tijdperk. Komt goed, zal wel even wennen zijn!
    Successs!!!

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Ja ik heb het wel vaker hoor dat ik denk, ff kijken of ze nog leeft.. Nu ook weer, het is alweer 3,5 uur sinds de laatste voeding, en ze slaapt al bijna even zo lang.. En het was niet eens die voeding voor hongerige baby's maar gewoon bv.. Blijkbaar heeft ze het even nodig! Maar ging net kijken en nog volledig in dromeland!
    Hoe ligt de draaikont er bij vandaag?

@krisse alweer aan het werk, wat gaat dat snel he?

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, denk dat ik ook wel zo word!! En elke keer weer vol verbazing kijken dat het echt van mij is :D
    Ik kan niet wachten!!

Draaikont ligt nog steeds goed, maar kont vliegt wel alle kanten op. Schrik dan wel gelijk weer, omdat ik denk dat tie dan weer helemaal draait. Ben benieuwd wat de vk zegt.

13. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Hey Meiden! dat is lang geleden!
    Alles gaat goed hier geloof ik.. Eonah & Krissiefleur van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! gaat alles goed ? En Skaya & brenn voor jullie duurt het ook niet lang meer..echt super.. :) helemaal klaar voor het moeder/ouderschap?

Ik denk ik heb zolang niks laten horen even een update!
    Jullie wisten waarschijnlijk dat ik dus pco had ( geen eisprong )
    En mijn vriend had ook nog eens slechte zwemmers..
    Mijn vriend is 5 maanden geleden gestopt met roken en het resultaat mag er wezen.. van 1.7 miljoen naar 10 miljoen! dus dat gaat de goeie kant op.
    Ik kreeg het advies om af te vallen.. ik ben er in totaal nu 10 kwijt , en dat resultaat is een cyclus van 29 dagen haha!
    We zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest en nu vermoeden ze aangezien mijn cyclus zo netjes is dat ik een eisprong gehad heb. dit willen ze nu zeker weten dus 4 mei wordt er bloed geprikt om te kijken of ik dat hormoon in mn bloed heb.. 11 mei krijg ik daarvan de uitslag.. als ik netjes een eisprong heb moeten we een half jaar zelf klussen met ovulatie testen , en volgens de arts is er bij ons 70% kans op een spontane zwangerschap dus dat is erg positief. En als ik geen eisprong heb , en ik ben ook die laatste 5 kilo kwijt dan krijg ik clomid in combinatie met iui.
    Maar we hopen natuurlijk dat dat niet nodig is.
    Het wordt een erg spannende tijd voor ons haha.
    Op naar 11 mei.

14. Jeetje wat heftig allemaal zeg, maar je weet nu wel gelukkig al meer.
    Hopen dat je in mei nog meer aan de weet komt.
    Ga voor je duimen.

Hier is het erg uitkijken naar de geboorte van onze kleinen.
    Van ons mag ie zo snel mogelijk komen.
    We zijn erg benieuwd hoe die er uit ziet en op wie de lijkt enz.

Hou ons op de hoogte hoe het bij jullie gaat.
    Veel succes en ga voor je duimen.

15. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Brenn ja heftig he :) We waren er is eerste instantie erger aan toe.. omdat mijn vriend zo slechte zwemmers had was de enige optie ivf of icsi! en nu is er een kans van 70% op een spontane zwangerschap hoe gek kan iets lopen..

Ja kan me voorstellen dat je naar de geboorte uitkijkt.. 37 weken gaat opschieten zeg!
    Heb je alles al klaar ? kamertje enzo?
    En hebben jullie al een naam voor jullie mannetje?

Jij ook suc6 met de laatste weekjes en hopelijk heb je snel jullie kleine ventje in je armen!

Groetjes Kimm

16. Ja we hebben alles klaar het kamertje kinderwagen alles.
    Als je het kamertje wilt zien op pagina 213 staan foto's.

17. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Brenn oowjaa erg leuk dat groen zeg! :) Onze slaapkamer was ook groen in ons vorige huis.. Helemaal leuk!

Groetjess

18. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden!

Hier zitten de eerste werkdagen erop. Bevalt weer prima! Sarah vind het ook leuk op de opvang dus dat is mooi!

Kimm --> spannend zeg! Succes!

Skaya --> Sarah draaide ook steeds met haar kontje van links naar rechts!

Spannend Bren! Nog even geduld!

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Even ego..

Vanavond 3u in ziekenhuis gezete na hoge bloeddruk bij vk. Alles doorgemete en had wat eiwitte in urine. Gyn had geen tijd dus mag vrijdag weer voor echo voor groei en ligging en nacontrole bloeddruk.
    Bloeddruk was bij vk 150/95...was ff schrikke. Maar in zkh stabiliseerde het gelukkig wat.

20. Jeetje wat hoog je bloeddruk.
    Vrijdag weet je meer ook hoe die ligt enz.
    Succes vandaag en morgen.

Deel Deze Pagina