Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wauw Skaya, dat is een redelijk hoge bloeddruk! Had ik ook rond die tijd, vervelend hoor!
    Toen ik werd opgenomen in het ziekenhuis in december was mijn bloeddruk 160/105 en had ik ook eiwitten in de urine. Doe maar rustig aan en morgen weer opnieuw naar de gyn! Tip van mij: loop er niet te lang mee door als je het niet vertrouwd! Wie weet krijg je ook wel net zo'n klein moppie als ik! Vandaar dat hij nog steeds kan draaien ;).

Gaat het nog bren? Laatste loodjes!:D
    Laat je snel weten als jullie mannetje is geboren? Fotooooo!;):D:cool:

2. Nou om eerlijk te zijn ben ik het erg beu aan het worden.
    Heb nu al 3 nachten heel slecht geslapen.
    En ik vind het ook heel spannend en eng worden allemaal.
    Maar als ie geboren is laat ik het jullie weten met foto erbij.

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja kan het me voorstellen! Komt nu snel dichtbij hè? Sterkte nog even!

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie...wowww jij bloeddruk is nog ff stappie hoger! Was jij nou ingeleid om dat? Kweet ff niet meer.

Bren ik vind ook eng ineens. Bevalle kom ook erg dichtbij ineens. Krijg er de kriebela van.

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja ik ben ingeleid omdat ik dus een hoge bloeddruk had en eiwitten in de urine. Ze meten dan de urine over 24 uur en dat was zo hoog dat ik dus ingeleid moest worden. Met precies 37 weken

6. skaya hoelaat moet je in het ziekenhuis zijn vandaag?
    Succes en we horen het van je.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, jeetje en had je zelf toen veel last van klachten ook of dat niet?

Hier vanmorgen weer in het zkh geweest. Weer urine, bloed en ctg rondje gehad. Allemaal binnen de grenzen, thank god.. Maar hoofdpijn is verschrikkelijk nog steeds..misselijkheid stuk minder op t moment.
    Echo gehad, zowel uitwendig als inwendig. Laatste om baarmoedermond te bekijken en eventuele blokkades (vleesbomen/placenta/enz), maar ze zag alleen zn hoofd die toch wel laag ligt ineens! Al met al goed nieuws. Maandag wel alsnog weer terug voor weer het hele rondje onderzoeken, ze willen die bloeddruk goed in de gaten houden. Vind ze wel heel voorzichtig, maar is wel fijn natuurlijk. Blaasontsteking is uitgesloten.
    Tas staat zo goed als klaar, zo nog ff maxicosi tevoorschijn toveren en zondag maar vast bed op klossen. Ben dan voorbereid als mn bloeddruk weer raar gaat doen.

8. Dat is goed nieuws voor jullie.
    Maar je word wel goed in de gaten gehouden.
    Moet je nu ook verder in het ziekenhuis blijven onder controle of gewoon bij je vk.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bij de vk gewoon nog. Kwam dr toevallig tegen int ziekenhuis haha. Maandagoch eerst naar ziekenhuis en dan smiddags naar de vk. Zal afwachten zijn wat er maandag gebeurd, maar verwacht geen gekke dingen.

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Nee ik had nergens last van!

Wat vervelend Skaya die hoofdpijn! Kan wel bij de bloeddruk horen. Hou jezelf maar goed in de gaten, en als e het niet vertrouwd meteen bellen!

11. Ik heb sinds vanmiddag al de hele tijd harde buiken.
    Zelfs al een x 1.5 uur achter elkaar.
    Ik heb me zus maar gebeld of dat normaal is want zij heeft er al 3 dus zij weet wel hoe het allemaal gaat.
    Toen ik haar aan de telefoon had moest heel erg huilen het werd me allemaal een beetje te veel.
    Maar ze stelde me gerust dat het er allemaal bij hoorde.
    Dus nu maar afwachten.

12. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Oooooh spannend Bren! Wel een beetje voorwerk!

Ik had ook heel erg gehuild toen de arts zei at ze gingen inleiden. Het is gewoon heeeeeeeel spannend!

13. Iedereen een lekkere zondag gehad???
    Ik ben vandaag voor de laatste keer (verlopig dan) naar de auto cross geweest in sint maarten.
    Was erg gezellig.

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Leuk Bren!

Hoe gaat het Skaya?

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier weer eens een foto van mn toeter. Iedereen vind m nog bescheiden, maar vind mezelf wel een beetje ontploft ineens. Maar dan kijk mik naar hoelang het uberhaupt duurde voor je ook maar IETS aan mn buik zag :p

Ook weer in het ziekenhuis geweest. Alles was goed, dus mag weer los van de ziekenhuiscontroles en terug naar alleen VK. Waren wel duidelijke harde buiken te meten met opbouw, piek en afbouw waar de gyn ineens voor aan mn bed stond. Maar die harde buiken hebk al zolang dat ze er verder niet veel van verwacht. Dit bergje op de ctg was alleen nieuw, de andere harde buiken schieten omhoog en omlaag, deze ging een stuk geleidelijker.
    Vanmiddag dus naar de vk, ben benieuwd wat ze zullen zeggen.

Krissie, hoe is het met jou en je meisje?

Eonah, en met jou?

Bren, raar heh voor zoveel dingen voorlopig de laatste keer...volgende keer met smurf of moet er oppas geregeld worden :p
    Hoe voel je je verder?
    Ik ben er wel klaar voor, maar heb ook buien dat ik ut in mn broek doe voor de bevalling :p

16. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wauw Skaya wat een bescheiden buikje! En fijn dat alles in orde is nu :D. Hier gaat alles prima! Lekker genieten van mijn meisje die steeds meer gaat uitvinden!

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, aaaahhhhhh ze is wel echt supervrolijk!!! Daar word je zelf tog ook helemaal vrolijk van!!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Weer terug van de vk. Gevaar is voorlopig geweken. Moet meteen bellen als klachten weer terugkomen/erger worden. Ben de 2kg gewichtstoename van woensdag weer kwijt ineens, toch vocht geweest waarschijnlijk.
    Kleine is alleen nog niet ingedaald, zoals ze in het ziekenhuis wel zeiden..beetje jammer. Maarja niks aan te doen.

19. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Sorry dames, ik heb wel meegelezen maar steeds niet de tijd genomen om te reageren!!

Hier gaat alles goed ons meisje doet het toppie. Woensdag krijgt ze haar eerste prikjes! Ik geef op het moment nog 1 bv per dag, de rest krijg ze fv inmiddels, vind ik wel erg lekker. Over 2 weekjes ben ik alweer aan het werk lekker zeg. Kijk er wel naar uit.

@skaya Idd wel nog lekker bescheiden, maar dat maakt helemaal niets uit.. Alleen maar lekker want je moet je ook nog verplaatsen he, met zo'n enorm uitstekend gevaarte ;)

@bren Gek he, al die dingen die je nu voor het laatst zonder kindje onderneemt! Laatste loodjes he??

Ohja en nog ff foto spammen

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, wat een ogen heeft die dochter van jullie!! Prachtig!

Deel Deze Pagina