Ze heeft idd erg mooie ogen. Ik heb vandaag zomaar ineens erg last van me achterwerk. Vanavond me man maar even laten kijken en ja hoor aambeien denken wij. Dus dat word morgen naar de huisarts. Hebben jullie daar last van gehad? Misschien een hele rare vraag. Het is helemaal geen pretje en al helemaal niet zo op het einde.
Bren heh bah wat vervelend!!! Hier nog geen last van! Zijn wel veel topics over en het wordt ook regelmatig besproke in het mei-mama-topic. Hoor jij ook bij haha.
Vanmorgen de huisarts gebeld maar mocht niet langs komen moest maar gewoon een zalfje halen bij kruitvat ofzo iets. Net op controle geweest en daar gaven ze me een site waar ik goede kon bestellen en dan heb je het morgen in huis. Volgende week woensdag 2 mei weer terug komen en dan ???
Ja daarom ook de ??? je weet maar nooit hoe het loopt. Hoe ist nu met jou voor de rest? Ben je al helemaal klaar.
Hier gaat goed, voel me niet helemaal fit, maarja wat wil je als hoogzwangere Kan niet wachten tot ik lekker met de kinderwagen naar buiten kan en weer wat aan mn conditie kan doen.
Goooh spannend wordt het meiden! Ik ben heel benieuwd naar de mannetjes! Jullie hebben heerlijk bevallingsverlof in de lente! Ik hoop voor jullie op mooi weer.
Jaaa las net ergens dat het de koudste april is sinds 1997...vind het niet zo erg. Dan hebben we misschien eindelijk eens een echte zomer. Enn ohhhhh wat ben ik ook benieuwd naar hoe mn beebje eruit ziet!!! Komt er straks echt een complete baby uit mn buik, ik vind het zoooooooo raar nog steeds hahahahahaha
Ze zeggen van wel dat er een compleet kindje uit komt. Ik vind het ook heel raar allemaal nu helemaal dat het zo dicht bij komt. Heb ook het idee dat de dagen alleen maar langer duren.
Jaaaa ff serieus..in het mei-topic zijn de eerste babys al geboren en dan zit ik te kijken naar die knuistjes en voeten... Dat het straks in de wieg ligt oke, maar dat het nu ook echt allemaal in mn buik zit! Het is echt een wonder hahaha! Ik wil ooooook!!!!
Haah ja gek he dames? Je gaat je er alleen maar meer over verwonderen als hij eruit is hoor! Goh, heb ik dat gemaakt?? Hahah.. Iedere keer als ze weer wat nieuws leren, jeetje heb ik dat op de wereld gezet? Hoe cool is dat ?!
Eonah, jaaa dat is echt een super cool idee...idee nog voor nu Hier is tie WEER aan het duikelen...moet ik hier nou mee? Vk bellen maar morgen om het te melden of gewoon maar laten tot de controle dinsdag?
als je onzeker bent, altijd bellen! stress (of simpele spanning) is niet goed voor je kleine smurfie! Maar als je het mij vraagt kan het niet veel kwaad hoor, ze kunnen hem toch niet vast leggen in je buik, toch?
Nee precies...hij is inmiddels ook alweer terug gedraaid. Voor nu ligt hij weer goed en is lekker aan het hikken. Eigen schuld..moet tie maar ni zo duikelen hahaha. Hoe is het met de andere meiden en de babies??
Hey Meiden! Wat denken jullie.. is die laatste ovulatietest positief? Ik twijfel erg namelijk.. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hoe gaat alles goed ? Groetjes!
Kimmm, 1 ding is zeker, je moet aan de bak vandaag en morgen Denk dat hij morgen echt positief zal zijn.
Hey skaya! Hoe gaat het met je zwangerschap ? De grote dag komt steeds dichterbij he, spannend hoor! Maar die ovulatietest is nog niet 100% he.. misschien morgen.. maar hij is wel duidelijk steeds donkerder aan het worden, dus dat is een goed teken toch? vrijdag moet ik bloed laten prikken of ik wel of geen eisprong heb vanmezelf.. en 11 mei krijg ik de uitslag.. maar ik heb het idee dat dat wel goed zit.. als ik zo is naar die ovulatietesten kijk of niet ? Groetjes!
Kimmm, jaaaa morgen heb je een knaller. En hoe zat het dan, na de knaller springt tie binnen 24 uur toch?? Zorg maar gewoon dat er zwemmers klaar liggen Hier gaat het goed hoor...ben aan het aftellen/wachten. Wil de bevalling liefst zsm achter de rug hebben Alles wordt nu toch wel zwaaaaaaaarrrr, en heb regelmatig last van misselijkheid/hoofdpijn/duizelingen. Laatste loodjes echt..