Ik heb de vk gebeld vanmorgen omdat ik die kleine gisteren en vandaag minder voel. Dus net heen geweest naar de praktijk en om 2 uur moet ik in het ziekenhuis zijn voor een ctg scan. Voor de zekerheid. Als ik meer weet laat ik het jullie weten.
Was om 17:00 uur weer thuis. Alles was goed. Genoeg vruchtwater en hartslag ook helemaal goed. Maar moet morgen wel weer terug komen om nog een keer te kijken. Als ik hem nog steeds minder voel dan gaat er een ander plan getrokken worden. Dus morgen nog ff afwachten.
@Krissiefeur Fijn dat Sarahen jij het naar jullie zin hebben! Lekker al begonnen met fruit, hoe vind ze het? En hoe vond ze de worteltjes?? Leuke foto zeg van de kleine Sarah, wat een lekker bekkie! @skaya Extra controles zijn altijd goed hoor! en idd gewoon niet te lang laten lopen!! Hoe voel je je nu? @bren Hoe voel je je, houdt je het nog een beetje vol? Fijn dat de uitslag opzich goed was, maar ik zou het niet te lang laten door sudderen idd! Goed dat je morgen weer terug moet! Hier gaat alles super, vandaag weer voor het eerst gewerkt, lekker zeg ff wat anders. Maar wat fijn om ook weer lekker met ons meisie te kunnen knuffelen!! Nog even spammen dan!
Wat goed Bren dat ze je zo goed in de gaten houden! Hoe is het vandaag gegaan? En hoe is het met jou Skaya? Wat een mooi meisje heb je Eonah! Ze groeit als kool! Sarah vind worteltjes nog niks, maar fruit gaat er goed in!
Nou ik ben niet naar het ziekenhuis geraakt. Want om 1:50 vanmorgen zijn me vliezen gebroken en om 9:45 vanmorgen is onze zoon geboren. Hij heet Djaden en weegt 3180 gram.
BREN WAAUWWW MEID GEFELICITEERD MET JE ZOOON!!!!! Ga lekker bijkomen en genieten!!! Daarna ben ik heel benieuwd naar je verhaaal ! Wel best vlot gegaan zeg!! Eonah, wat een poppetje zeg, die oooogen!! Prachtig! Krissie, fruit is gewoon ook veel lekkerder!! Vind ik ook! Gister op controle geweest weer. Alles was goed...klachtjes kunnen ze weinig mee, moet bellen als het erger word. Kleine ligt alleen weer bbbi, dus niet ingedaald. Vk verwacht dat tie pas gaan dalen tijdens de bevalling.
Succes nog even Skaya, met de laatste loodjes.. Ze kunnen behoorlijk pittig zijn! Hopelijk wordt je niet continue gebeld met de vraag 'Is ie er al??' ik werd dat persoonlijk helemaal gek van Sasha is ook pas tijdens de bevalling ingedaald, dat kan ook geen kwaad natuurlijk.. Sterkte!
Eonah, had jij ondanks het niet ingedaald zijn van je uk wel weeen die sterk genoeg waren en goeie persweeen? Khoor nu zo 2 kanten...Dat het alsnog heel snel kan gaan en uk snel indaalt. Maar ook dat door gebrek aan druk van het hoofd van binnenuit de weeen niet goed op gang komen en te zwak zijn om voor ontsluiting en uiteindelijk persweeen te zorgen... Kan er niks aan veranderen en het komt zoals het komt, maar ben toch wel benieuwd hoe dat bij jou dan ging En die vraag of tie er al is vind ik nu nog niet zo vervelend...maar begint nu net een beetje op gang te komen.
Ik ben ingeleid, en heb uiteindelijk wel nog een héél klein beetje weeen opwekkers (ik had al een infuus voor mijn pompje met pijnstilling, lekker joh ) gehad. Maar dat was miniem. Er werd s'ochtends om 9:30 gel ingebracht omdat ik nog maar weinig ontsluiting had. Om half 3 was er genoeg ontsluiting en hebben ze mijn vliezen gebroken. Om 19:45 mocht ik beginnen met persen, maar dat persen resulteerde in een te sterk dalende hartslag bij Sasha, dus ze hebben de gyn erbij gehaald, en om 20:30 is ze geboren,met een beetje hulp van de gyn Het gaat bij iedereen anders he Die vraag blijft ook reuze vervelend! Succes nog even!
Eonah, na het breken van je vliezen is het dus wel heel snel gegaan eigenlijk!! Pompje klinkt geweldig, volgens mij heb ik die keus niet. Het is alleen prik in been of ruggeprik volgens mij...en dat in het grote nieuwe ziekenhuis van Rotterdam. Persen is ook nog wel snel gegaan ondanks de hulp...is dat de vacuum geweest of 'handenwerk' van de gyn? Heb je dat heel erg meegekregen dat haar hartslag zo daalde? Volgens mij zou ik dan flippen zeg...
@Brenn van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Djayden! Ging de bevalling goed ? Ik heb gisteren een testje gedaan. kon het laten...met middagurine en 4 dagen voor nod.. Maar helaas omo wit.. Te vroeg natuurlijk...zaterdag ( nod ) nog maar is proberen. I hope so !
@skaya Ja persen ging wel snel, was geen tijd voor de vacuum denk ik, was puur handenwerk Al heb ik daar ook niet veel van mee gekregen. Die man kwam binnen,toen zat Sasha nog helemaal in mn buik en dacht ik dit gaat nog uren duren. En twee tellen later was ze er in één wee helemaal uit en lag ze al op mn buik! Ik heb het wel meegekregen dat de hartslag daalde maar ik had zoiets van ach, het komt wel goed (en: Wat nou ik moet die persweeen ophouden?? Hoe dan??? hahahahah) @Kimm je eisprong was ook een paar dagen later toch, dus dan zou je bijna een week te vroeg getest hebben! Houdt hoop (en geduld )
Kim, nog even geduld een paar dagen!! Probeer afleiding te zoeken! Eonah, waauwww goed handenwerk van de gyn geweest dan. Kunnen ze dat niet gelijk doen Hoe het voelt om persweeen op te houden hebk geen idee van...kom ik op terug over paar dagen/weekjes.
Nog een beetje vroeg Kimm! Hopelijk kan je je nog even inhouden! Hoe gaat het Bren? Lekker aan het genieten van jullie gezinnetje? Spannend ook voor jou Skaya! Kan nu elk moment beginnen, ben je er klaar voor? Hier weer een vrije dag... Wat een rot weer!
@skaya Persweeën ophouden gaat gewoon niet kan ik je vertellen.. Ik riep al iedere keer Sorry ik doe niets hoor!!! Maar mijn lichaam nam t gewoon over Het is niet grappig in ieder geval. Persen is 100x beter dan niet persen tijdens een perswee.