Tsja Kimm, geen idee... Misschien morgen met ochtendurine testen?! Ik hoop het zooooo voor je! Nog even vol houden Skaya!
uhh ik had gisteravond rond 23.00 een klein beetje helder bloed bij het afvegen.. ik helemaal blij, ik dacht he he toch een antwoord! Maar het was bij 1x afvegen en daarna niet meer.. Ik dacht oh dat zet morgen wel door.. en net helemaal niks ook niet bij het afvegen.. innestelingsbloed ? wel laat ik heb volgens de arts 30 april me eisprong gehad.. zou dan 13 dagen later innestelen? denk het niet.. Vreemd allemaal.. iemand een idee wat het kan zijn? groetjes!
Ik bedenk me ineens dat me cyclus ook 36 kan zijn natuurlijk..dat zou betekenen dat ik aanstaande zaterdag me menstruatie moet krijgen.. dan zou het beetje bloedverlies wel een innesteling kunnen zijn toch? 5 dagen voor je nod ? Ik hoop dat iemand een advies heeft groetjes
Kimmm, innestelingsbloeding had ik 3 dagen voor nod. Ego update.. Flink beroerd, heb buikgriep. Zere buik en aan de race. Kon ik nou net niet gebruiken, hoop dat uk nu nog even wil wachten, want wil niet als een vaatdoek bevallen. Net wel ff bij vk geweest, alles weer goed. Als ik volgende week weer op controle kom krijgk inwendig onderzoek om rijping baarmoedermond te bepalen en kijken of ze kan strippen. Maar dan moet hij wel ingedaald zijn, anders is de kans op gebroken vliezen met zn complicaties te groot. Vanaf 41 weken magk zelf weten wanneer k ingeleid word. Nu hopen dat hij binnen 9 dagen boven water is
Oooh Skaya! Ik heb weleens gehoord dat dat het begin is! Dat je darmen zich leeg maken voor de bevalling! Spannend hoor! Oeh Kimm nog steeds spannend dus! Maar rustig afwachten, weet hoe moeilijk dat is! Geen ervaring met innestelingsbloedingen, niet gehad...
Jaaa dat heb ik ook welleens gehoord, maar dacht dat er meer werd bedoeld als in je gaat een paar keer flink naar de wc en gaat dan bevallen. Ben nu al sinds vannacht aant rennen naar de wc en kan niks eten.
Genoeg Skaya... Ben er niet trots op! Trek je het nog een beetje? Hoe is het met je Kimm? Nog meer bloedverlies gehad?
Ik heb het af en toe bij het afvegen alleen.. nog niet eens altijd.. Hopelijk zet het morgen door , dan kan ik het ziekenhuis bellen dat me menstruatie is doorgekomen en kan ik beginnen met ovulatietesten.. dit is niks dat afwachten.. Maar misschien gaan we toch gelijk door naar ivf omdat er volgend jaar maar 1 behandeling wordt vergoed.. Ik wil wel dit jaar mocht het nodig zijn alle 3 de behandelingen vergoed krijgen. Hou jullie op de hoogte! Groetjess!
Krissie, ik ben nu van 67kg naar 81kg gegaan. Vind het al flink wat. Ben heel benieuwd hoeveel er af zullen zijn gelijk na de bevalling en 3 maandjes later als ik weer ga werken sporten en de rest van het normale leven. Voel me weer een stuk beter, hoef niet meer steeds naar de wc en heb goed geslapen. Nog wel een beetje gaar/slap. Vannacht enkele heftigere ongi-krampjes gehad. Hoop zo dat uk gaat indalen!!
@Skaya.. morgen uitgerekend... spannend hoor hoop dat die kleine snel ingedaald is. Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden cyclus was geen 29 maar 32.. nog netjes vind ik zelf.. Morgen het ziekenhuis bellen dat het toch ivf gaat worden omdat ze volgend jaar maar 1 ivf behandeling willen gaan vergoeden. Dus ik wil wel alle 3 de behandelingen mocht het nodig zijn benutten.. Ben benieuwd wat ons nu staat te wachten... Skaya heel veel suc6 met de bevalling!
Skaya ben je al bevallen? Ziekenhuis gebeld dat de menstruatie is doorgekomen.. ik liep volgens het ziekenhuis te hard van stapel.. Want er is schijnbaar een goede kans dan IUI ook gaat lukken. Dus ze raden aan dat eerst 2x te proberen en dan kunnen we altijd nog over op ivf..dus dat doen we dan maar Volgende week vrijdag om 09.30 krijg ik een echo om te kijken hoe het eitje groeit..dan ovulatietesten gebruiken en waarschijnlijk 1 juni de eerste iui Spannend!
Hier eerste dag zonder kraamhulp. Was best raar vanmorgen me man moest ook vroeg weg. Maar ging eigenlijk van zelf. Lekker in badje gedaan en eten gegeven en toen zelf douche. Me moeder en me zus zijn nog even geweest en daarna even zelf een boodschapje gedaan en nu lekker uitrusten.
Nope, vannacht wel voorweeen gehad. Kwamen paar uur om de 7/8 minuten, maar soms ook ineens om de 2/3 minuten. Sommige waren ook echt niet leuk! Vanmorgen gewoon weer wakker geworde en was het weer stil. Nu wel zo'n gevoel alsofk elk moment onwijs ongi moet worden. Kimmm, 1 juni is al snel!! Bren, wauwww klinkt alsof je het al prima af kan alleen!! Wat knap! Hoop dat ik ook zo stoer ben Is je man niet nog een weekje vrij?
Nee helaas kan dat nu even niet hij heeft een eigen zaak. Maar we hebben straks lekker lang weekend samen. Natuurlijk ga jij dat ook redden.
Had je wel een leuke kraamhulp? Is het normaal als je haar nog een bedankje geeft de laatste dag of niet? Mijn eerste dag alleen eis ik dat mn moeder komt Maar wil toch ook wel graag dat mn vent dan nog een paar dagen thuis is. Als de kraamhulp er is kan die wel ff werken nog.
Jeetje dames wat gaan jullie ineens hard ik heb af en toe wel even gekeken maar geen tijd (genomen) om te reageren! Kimm balen dat het niet raak was maar fijn dat je nu wel verder kan! Hoop voor je dat jullie wachten nu gauw beloond wordt! Skaya aan het rommelen, hopelijk duurt dat niet te lang en heb je je kleine mannetje binnenkort in je handen! Bren vervelend dat je man ook alweer de deur uit moest, maarja het is niet anders he, en dat moment moet een keer komen!! Mijn mannetje is nog wel 2 weken thuis gebleven na de geboorte, hij had het zelf ook echt even nodig!! Sasha is vandaag alweer 6,5 kilo! Ze zit denk ik even in een sprongetje ofzo, ze is sinds maandag huilerig en slaapt overdag wat minder. Wel zielig hoor maar gaat wel weer over!