Goh heerlijk Bren dat het zo goed gaat! Heb je al weer een nieuwe foto van jullie mannetje? Oh Kimm 1 juni is al snel! Voorwerk is begonnen Skaya! Ben benieuwd wanneer de kleine man zich aandient! Succes!
Hoe is het hier met de dames en baby's? Skaya is erg stil, zou het? Hier de waterpokken bij het meisje... Heerste al op het kdv dus verbaasd me niet. Arme kind is steeds zo verdrietig...
Alles gaat goed hier. Djaden is alleen wat verkouden dat is wat minder. Maar hij slaapt nu al sinds 5 nachten niet door maar hij komt alleen om te eten en dan kan ik hem weer neerleggen en we gaan weer slapen. Dinsdag komen ze hem wegen en meten dus ben heel benieuwd hoeveel die is aangekomen en gegroeid.
Alles weer goed hier, meisje is weer helemaal op de been! Wat is het hier stil? Niet doorslapen is nu nog heel normaal hoor Bren! Sarah ging pas met 3 maanden doorslapen! Dus geen nood! Doe nachtvoeding hebben ze eerst echt nog wel nodig!
Ik vind het ook helemaal niet erg om s nacht van hem wakker te worden. Het is ons momentje dat er niemand is dus lekker even samen. En dan weer snel naar bed naar papa toe. Ik heb 2 zussen en hun hoor je wel eens praten over hun kinderen enz. En nu dat ik zelf moeder ben valt waar hun het over hadden bij mij op zijn plekje en heb ik zo iets o dat bedoelde jullie. Hebben jullie dat ook?
@krissiefeur Vervelend dat ze de waterpokken heeft gehad.. Nadeel van dat ze het nu al heeft gehad is dat ze ze nog een keer kan krijgen ;( Sasha is toen ze een week of 5 was ook in een ruimte geweest met iemand die de waterpokken bleek te hebben, maar zij heeft het gelukkig niet gehad. Ze kreeg nog BV en was dus waarschijnlijk beschermt door mijn antistoffen nog! @bren Sasha sliep wel wat eerder door dan Sarah, maar dat verschilt natuurlijk altijd. Sasha was natuurlijk een week overtijd geboren, en Sarah was al veel eerder geboren dat maakt ook vaak een enorm verschil. @skaya Melldddplliccht waar ben je nou? Heb je je kleine mannetje al stiekem vast??
Ik lees net op een ander stukje van het forum dat Skaya is bevallen! Meer nieuws heb ik niet. Maar even afwachten tot ze zelf online komt!
Hoe veel slapen jullie kindjes nog overdag? Sarah is volgens mij een enorme slaapkop. Ze wordt wakker om 8.00, krijgt dan een fles en slaapt dan weer tot 10.30. Weer een fles, is dan even wakker om vervolgens weer in slaap te vallen tot een uur of 13.00. Even spelen, weer een fles en slaapt weer... Hoe doen jullie kindjes dat? Verder doet ze het fantastisch. Ze drinkt nu zo'n 165 cc per keer, soms 200. Kan ze dan al naar 4 flessen? Ze slaapt nu namelijk en heeft nog 1 fles nodig. Ik weet niet zo goed hoeveel ze dan moet drinken.....
Sasha is nog een veel ergere slaapkop denk ik hoor! Als ze gewoon de hele dag bij mij thuis is slaapt ze totaal 19 uur over de hele dag ( meestal 9/10 uur in de nacht). Is ze op het KDV geweest heeft ze wat minder slaapuurtjes, dan zit ze rond de 16/17 uur slaap per dag. Bij mij is ze vaak max 1,5 uur wakker (nog steeds ) en wil dan weer slapen! Ik ben met Sasha vorige week over gegaan naar 4 flessen, maar voornamelijk omdat ze de laatste fles steeds minder ging drinken (en we haar wakker moesten maken ervoor). Ze moeten minimaal 6 kilo wegen, en ik geloof dat ze minimaal 800cc binnen moeten krijgen per dag, dus als ze niet regelmatig de 200cc haalt zou ik nog niet overstappen hoor!
Vandaag zijn ze van het consultatie bureau geweest. Djaden is gewogen en hij is in 1 week gewoon 320 gram aangekomen. Nou moet ik 1 juni weer heen.
Meidennnn!!!! Sorry hoor voor de grote verwaarlozing de afgelopen dagen. Bevalling is een grote hel geweest die 20uur geduurd heeft. Alles wat fout kon gaan en waar ik bang voor was is gebeurd. Ruggenprik die het niet deed, meerdere keren ingeknipt en toen de vaccuum. Verkeerd gehecht dus 10u na bevalling overnieuw en kon niet zelf plassen dus kreeg een permanente katheter en moest toen dus nog 2 nachten blijven. Kleine doet het hardstikke goed. Borstvoeding was ff uitdaging met opgang brengen, mag nu stoppen met kolven maar heb wel een tepelhoedje nodig. Het is wel ontzettend druk zeg allemaal, heb nog weinig behoefte aan visite bijvoorbeeld. Na 15 min uit bed ga ik bijna tegen de vlakte. Krijg ook weinig slaap door het voeden, kolven en bijvoeden, maar vanaf vandaag dus alleen nog maar borstvoeding, zal berg schelen vannacht zeg.
Lieve Skaya, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een nare bevalling is het geweest! Knap maar snel op en lekker genieten! Wanneer is hij geboren? en hoe heet hij? Goed zeg Bren! Lekker gegroeid! Wij zijn donderdag weer aan de beurt! Laatste prikjes dan voorlopig!
Wat heftig allemaal Skaya! Neem je rust hoor die visite kan prima wachten (ook al vinden zij vaak zelf van niet). Maar natuurliji van harte met je kleine mannetje, eindelijk!
Thnx!!! Hij heet Berkay en is 18 mei gebore om 12:45u. Woog toen 3486 gram en was 49 cm. Vandaag is hij weer trg op zn geboortegwicht.
Wat geweldig zeg. Nou is iedereen compleet. Wat heb je een zware bevalling gehad zeg skaya. Wel mooi dat ie nu alweer op zijn geboorte gewicht zit. Geniet maar lekker van jullie mannetje.
Vandaag weer op het CB geweest. Sarah is 5600 gram en 60,5 cm! Ze doet het verder prima! Kreeg ook weer prikjes, zielig!!!! Maar gelukkig is ze het al weer vergeten. We mogen over op 4 flessen en fruit en groente. Maar eens kijken of het gaat lukken met de groente! Fruit vind ze heerlijk! Hoe is het verder met iedereen? Wat een weertje hè?!