Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    hoi hoi ,

Ja inderdaad , 1tje is genoeg.
    Maar ik heb weinig tot geen hoop omdat 100 duizend wel erg weinig was volgens de arts.
    Maar ze waren allemaal van goede vorm en ze bewogen allemaal goed.
    Dus wie weet zit er 1 sterke tussen.

Mijn vriend en ik hebben het er gister over gehad..
    Als het nu niet gelukt is , proberen we het de volgende cyclus weer maar heeft dat wel zin?
    Aangezien zijn sperma gewoon niet goed is.
    Zelfs IVF is straks geen optie is al gezegd door de arts.
    We zouden na de 2e IUI gelijk door gaan naar ICSI.

Wat is wijsheid? nog een keer IUI proberen of zeggen van joh we gaan liever gelijk door naar ICSI want het zaad is toch niet voldoende.

Aan de andere kant , dan gooi ik wel een vergoede poging weg...

Wat zouden jullie doen ?

Groetjes!

2. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Lastig hoor kimm! Je bent nu al zolang bezig! ik kan me voorstellen dat je liever kiest voor de behandeling met de meeste kans, nóg een cyclus wachten duurt voor je gevoel zó ontzettend lang..
    Ik denk dat ik hierna, mocht het niet lukken, liever gelijk ICSI zou proberen ipv nog een keer IUI..

Hoe gaat het met alle baby's? Skaya en bren de regeldagen al een beetje doorheen? Krissie Sarah lekker aan het eten?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kimmm, wat spannenddd, maar wel fijn dat de iui zelf meeviel! Op naar 14 juni!

Hier heeeel druk met voeden. Regeldag gehad eergisteren, maar daarnaast ook lang bezig met voeden. Hij valt tussendoor vaak in slaap dus ben constant bezig hem wakker te maken zodat hij doordrinkt. Duurt soms wel 1,5uur voor hij echt verzadigt is.
    Ga vandaag beginnen met kolven en via de fles proberen te geven, kijken hoe dat gaat. Kan ook mn vent af en toe eens snachts voeden, ik draai een beetje op mn laatste energie. En dan heb ik ook nog eens een ontzettend zere tepel rechts!
    Verder gaat het hardstikke goed :D Ben zo onwijs trots op mn kleine mannetje :D

Hoe is het met de andere meiden?

4. Het gaat hartstikke goed hier.
    Nu ik op de flessen over ben is ie meer te vrede alleen s avonds zitten we nog een beetje te zoeken.
    Hij is dan wakker en gaat niet eerder als 10 uur slapen en wilt eigenlijk alleen bij mij zitten.
    We zijn nu ook s avonds met hem aan het douche. Dit vind ie veel lekkerder als in bad gaan.
    Gisteren voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en hij is 400 gram aangekomen en 3 cm gegroeid.
    Dus dat gaat allemaal goed.

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hier gaat ook alles goed! Sarah eet al lekker van het fruit en is een heel tevreden meisje. Ze slaapt goed en groeit ook lekker! Draait zich sinds vrijdag van rug naar buik:D

6. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Lastig zeg,d at hij steeds zo in slaapt valt. Sasha heeft het in het begin ook gedaan. Moest haar de hele tijd over haar kin aaien, aan haar handje frunnikken dat soort dingen :p

@bren Misschien helpt het om hem 's avonds in een draagdoek te doen? sasha wilde ook niet altijd slapen maar als we haar in de draagdoek deden was ze zo lekker in dromeland!

@krissie Wat goed van Sarah!! Sasha draait sinds afgelopen week van buik naar rug, en sinds afgelopen zaterdag ook van rug naar buik! Grappig he die verschillen?

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    EOnah, jaaaaa en die voeten hebben het ook te verduren, zit ik lekker in te knijpen steeds :p

Wat leuk dat die ukkies van jullie al zo 'groot' worden met dat draaien! Kan het me hier nog niet voorstellen zeg!!

Wat zijn nou de eerste ontwikkelingen die ik hier kan verwachten? Hoofd meer optillen en meer gaan 'zien'?

8. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ja dat, meer gaan zien steeds andere geluidjes maken, dingen gaan volgen als er iets beweegt. Dat komt allemaal langzaamaan!

9. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Even spammen dames..

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja zoiets Skaya! En gericht lachen! Dan smelt je gewoon.

Wat een moppie Eonah, kan ze al goed zitten dat ze in de tripp trapp zo zit? Sarah zit nog in de babyinzet, net als een maxi cosi. Weet niet zo goed wanneer ze over kan. Zal vanavond ff een nieuwe foto spammen!

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Leuk he? Het is nog wel wiebelig hoor, echt nog handdoeken ernaast, en alleen zolang ze rechtop zit hoor. Dus ze heeft er tot nog toe maar een paar keer even in gezet. Op de bank in de hoek zitten gaat haar beter af! Maarja ze is ook hartstikke jong natuurlijk nog.
    Kan Sarah zelf al een beetje zitten op de bank bijvoorbeeld? Ze moeten natuurlijk wel zelf een beetje rechtop kunnen zitten, en niet zo inzakken, dat is niet goed voor hun ruggetje dan zijn ze er nog niet aan toe!

Op het moment wil ze eigenlijk het meeste van de tijd gewoon lekker op haar buik liggen op ons bed, in de box of op de bank bijvoorbeeld ;)
    Met de fles ligt ze nog altijd op het voedingskussen (ze heeft misschien de fles 2 keer gehad terwijl ze vast gehouden werd maar dat vond ze niets ze wilde echt zelf liggen :p).

Volgende week is ze alweer 4 maanden! Ik ga volgende week woensdag een fruithapje proberen, ben heeeel benieuwd!

12. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Sarah gaat steeds beter zitten, komt op schoot ook al zelf tot zit :D.

Hoe gaat het verder met de kersverse moeders? En met jou Kimm?

Dit is Sarah gisteren, 5 maandjes alweer!

Bijgevoegde bestanden:

13. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Wat een lekker moppie zeg!!

14. Een nieuwe foto van Djaden.

Bijgevoegde bestanden:

15. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wat een binkie al Bren!

16. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hihihi ook al into het EK?
    Sasha vond het voetbal vanavond ook reeeuuze interessant beweegt zo leuk he ;)

17. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    #2477 Kimm24, 10 jun 2012
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
    @ krissiefeur oow wat een knappe meid hebben jullie zeg!
    @ Brenn ook een heerlijk mannetje hoor :)
    Ze worden al groot he :)!

hmm hier gisteravond last gehad ongiekrampen :( ik had echt het gevoel van " ik ga ongesteld worden" het heeft best lang aangehouden vanaf een uur of 21.30 totdat ik naar bed ging rond 01.00. ik heb ook meer trek in snoep en vet voedsel..
    Ik verwacht mijn menstruatie 13 juni * haha!

Ben zooooo benieuwd of het raak is

18. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Januari? Dat duurt nog even hoor ;P Juni bedoel je vast!

Enne dat gevoel van ik ga ongesteld worden had ik ook.. toen ik zwanger was van Sasha :p

Zit nog in de duimstand voor je hoor!! Het zou wat zijn he??

19. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Kijk! dat geeft de burger weer moed :) Het zal inderdaad wat zijn dat het eindelijk eens raak is.. nou ik hoop het zoo!
    Lief dat je nog steeds aan duimen bent, ga zo door zou ik zeggen haha';)

maar ook voordat je ongesteld moet worden, had je ook last van dat ongie gevoel?

Hoeveel dagen voor je nod zat je toen?

Groetjes!

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja dat had ik ook Kimm! Vanaf ongeveer 2 dagen voor NOD tot week 6 van de zwangerschap! Mijn duimen draaien ook!!:D

Deel Deze Pagina