Je weet het niet kimm, oud bloed geeft moet in iedergeval! Zolang er geen echte menstruatie is, en temp blijft hoog is de kans er natuurlijk altijd nog! Ik hoop het zo voor jullie!
@Enoah en de rest.. heel erg lief dat jullie er zo in geloofde. Maar helaas ben ik vandaag ongesteld geworden.. had het eigelijk morgen pas verwacht.. dus mijn cyclus is nu 31 .. schommelt tussen 29 en 32.. Maar beter zo dan 40, 50 of zelfs 60 Vandaag het ziekenhuis opgebeld en Icsi was wel een optie maar dat zou ik net niet redden in verband met vakantie.. dat zou pas na de vakantie worden.. dan zit je in augustus en zat zou betekenen dat ik 2 maanden weggooi.. Dus we hebben besloten om deze cyclus nog 1x IUI te proberen.. je krijgt het toch vergoed dus waarom eigelijk niet. En misschien is manliefs zaad wel een stuk beter. Ovulatietesten zijn ook al opgehaald bij het ziekenhuis Op naar IUI 2.. rond 1 juli tis vervelend en moeilijk.. maar we houden hoop dat ook ons een wondertje gegunt is.
Gatsiejakkie bah!! Jullie tijd moet nu echt snel komen hoor!!! Sterkte maar even dit is natuurlijk niet leuk
Wat is het stil hier dames!! Iedereen druk ? Sasha lust inmiddels appel & peer, vandaag gaan we aan meloen beginnen Volgende week moet ze voor voorlopig haar laatste prikje hoop niet dat ze er zo'n last van heeft als vorige keer toen heeft ze een nacht amper geslapen..
Kimmm wat balen!!! Mag nou toch wel es zeg!!! Eonah, ohhhh lekker hoor peer en appel!!! Meloen moet ook wel lukken dan toch Even volhouden maar Is het echt zo dat ze dingen meerdere keren moeten proeven en dan aan de smaak wennen? Rotprikken, zijn er echt veel zeg! Wij mogen volgende maand voor het eerst! Hoe gingen de eerste bij jullie? Heeft ze er veel last van gehad? Hier maandag bij CB geweest, meneer is in een maand een dikke kilo aangekomen en 5 cm gegroeid! Ik ben trots
Kimm gefeliciteerd! Laat dit jouw jaar worden! Hier alles goed, Sarah groeit gestaag. Kan al een beetje zitten. Volgende week is ze alweer een half jaar . Gisteren lag ze in de box zichzelf te bekijken in de spiegel, helemaal in een deuk lag ze. Geweldig!
Het eerste tandje is een feit! We zaten steeds maar te wachten op boven en opeens was toch links onder haar eerste tandje zichtbaar vandaag!
Woow mooie mijlpaal krissie!!! Hier denk ik al een maand dattie komt, het kwijlen is echt op een enorm hoog niveau, en ze kauwt zich ook helemaal suf op werkelijk alles... En gisteren ineens luieruitslag erbij... Zijn toch alle symptomen maar er zit nog niets... Ik denk ook al de heletijd een 'wit streepje' te zien op haar tandvlees maar ik voel mooi nog niets! Heeft Sarah er veel last van gehad of ging het eigenlijk 'geruisloos'?
Nou ze werd soms huilend wakker, dentinox deed dan wonderen en sliep ze weer rustig verder. Gisteren overdag wel wat meer huilerig maar nu weer helemaal vrolijk!
Volgens mij krijgt ze boven ook wat! Wat gaat het snel hè? Vanmiddag kwam mijn mama fiets. Geweldig! Kan niet wachten tot we samen kunnen gaan fietsen!
Ohh jaa het gaat wel hard nu hoor, die eerste weken vond ik veel te langzaam gaan Maar nu gaat het echt hard, nog maar 2 weekjes en Sasha is al 5 maanden!
Ze worden groot die kleine ukkies van jullie! Krijgen gewoon al tanden!! Voor je het weet eten ze zo een paar boterhammen! Veel fotos maken en genieten mamas!! Het gaat zo hard. Hier morgen 6weken! En zitten vandaag maar aan de 5 voedingen omdat meneer wat langere rukken maakt. snachts ook van 23:00 tot 5:30. Maar die fles om 23uur is een drama omdat we hem niet wakker krijgen. Dus vandaag uur eerder en wat meer dan kunnen we hem rustig laten slapen. Ben benieuwd vannacht.
Lekker zeg dat ie een lange ruk maakt!! Enne, probeer eens een droom flesje! Gewoon in bed laten liggen slapen, en die fles er gewoon instoppen. Werkte bij Sasha goed hoor. Gewoon doorslapen en wel die fles leeg lurken. Heb die laatste fles uiteindelijk naar 21:00 gehaald, ze heeft nu meestel het volgende schema: 7:00 fles 10/11 uur fruithapje 12:00 uur fles 16:00 fles 21:00 fles