Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, dat droomflesje...verschoon je dan niet en ook niet boeren achteraf?
    Boer hier nu zelfs ook 2 keer tussendoor omdat hij vaker ging spugen, gaat erg goed. Dit gebeurde wel altijd overdag en niet snachts.
    Wat een prachtig en heeeeerlijk droomschema heb jij zeg!!! Hoeveel zit er nu in de flessen bij Sasha en zit er nog een keer rijstebloem ofzo door of dat niet?

2. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Meiden alles gaat goed hier met de kindjes zo te lezen.. helemaal goed!

Ik wou even zeggen dat ik vanmiddag om 16.00 een positieve ovulatietest had( erg vroeg dag 15, vorige maand dag 16 en daarvoor dag 17 ) hij komt steeds eerder haha! maar gelijk het ziekenhuis gebeld en de 2e IUI staat gepland voor morgenochtend om 11.30..
    dit is tevens de laatste keer iui daarna IVF of ICSI.

Manlief moet om 10.00 zijn deel inleveren.
    Ben benieuwd hoeveel het er dit keer zijn.

Spannend!!

duimen jullie?

Groetjes!

3. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Nee verschoonde dan niet en ook niet boeren, gewoon laten liggen. Toen ik dat deed kreeg ze om 19:00 een fles en om 22:00 uur. Die van 22:00 liet ik haar gewoon liggen. Als ze slapen dan drinken ze rustiger en is het boeren niet nodig. Ze was toen vaak rond een uur of 5/6 wakker dus met luier was dat vanaf half 8 ofzo als ze naar bed ging ook prima te redden!
    Ze krijg nu 3x 240 cc (210 water 7 scheppen FV) en 1x 210 cc (190 water 6 scheppen FV) Bij de eerste en de laatste fles 2 scheppen rijstebloem, die na het fruit/groente hapje alleen melk en die aan het einde van de middag 1 schep rijstebloem... Vreet zak dus!
    Vanmiddag had ze 100 gram bloemkool op en nog 70 gram appel :eek:

@kimm oee wat spannend voor je! Ik hoop zó voor jullie dat het raak gaat zijn deze keer.. Wachten heeft al veel te lang geduurd :(

4. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Helaas heeft er gister helemaal geen IUI plaatsgevonden.
    Het werd afgeraden omdat mijn vriend ontstekingscellen in zijn sperma had..toen kwam de vraag ben je ziek geweest of iets anders onder de leden gehad? nee zijn mn vriend helemaal niks, voel me prima.
    Dus hoe hij eraan komt is een raadsel.
    Het aantal was wel meer dan vorige keer maar nog steeds niet super.0,2 miljoen.
    Hij krijgt nu een antibioticakuur voor 2 weken en een maand daarna krijgt ie weer een spermaonderzoek om te kijken hoe het er dan voorstaat.
    Het wordt dus ICSI nu en morgen moet ik bellen of wij nog mee kunnen doen aan de infoavond op 9 juli , daarna volgd de prikcursus en in verband met vakantie gaan we pas begin september echt beginnen.
    Ergens had ik gehoopt dat al die hormonen enzo niet nodig was maar helaas, het is niet anders.

Zodra ik meer weet stuur ik weer een berichtje.

Groetjes!

5. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    He bah :( Wat vervelend allemaal voor jullie zeg.. Heel veel sterkte...

6. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hallo allemaal!

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Heerlijk hè die zwoele zomeravonden!

Hier gaat alles goed, vandaag weer op het CB geweest. Weer goed gegroeid en lekker zo door gaan ;).

Hoe is het bij jullie?

7. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hoi hoi

Ja zeker lekker weer! Mooi dat alles goed gaat met de kleine Sarah, hoeveel weegt ze nu? Eet ze nog lekker? Wat lust ze allemaal al?

Sasha doet het ook goed, heeft het wel erg snel warm, met deze temperaturen wordt ze iig heel rustig :eek:) Hahahaha. Ze kan zo lekker kijken naar de andere kinderen op het KDV ik kan daar soms echt een half uur gewoon bij staan en mee kijken ;)

Hoe ist met de rest?

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ze weegt vandaag 6205 gram en is 63,5 cm.
    Ze eet heel goed! Ee alle soorten fruit, groente witlof, worteltjes, bloemkool, sperziebonen. Aardappel,vlees :D.

Sarah is ook veel rustiger, slaapt wel veel meer door de warmte

9. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Oh wat goed zeg!! Ik vind het nog steeds heel bijzonder het verschil, dat jou Sarah nog zoveel kleiner en lichter is dan onze Sasha!
    We heeerlijk dat ze alles zo goed eet, en witlof :eek: dat lust ik niet eens hihih wat goed zeg!

Hoe is het met de andere dames? Volgens mij gaat het hard met jullie verlof of niet?

10. Hier gaat alles goed.
    We zijn van het weekend een weekendje weg geweest naar Drenthe.
    Me ouders hebben daar een caravan staan dus erg makkelijk.
    Morgen moeten we voor de eerste prikken.
    Er gaat gelukkig iemand met me mee.
    Ben heel benieuwd wat ie gegroeid is.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Klein meisje idd die Sarah!!!

Mijn uk zit al dik aan de 5kg met zn 7 weken :D

Gaat hier goed, zit aan de 5 voedingen en sinds 2 dagen aan de nutriton omdat hij zoveel blijft teruggeven. Vind gewoon zonde van mn gekolfde melk waar ik zoveel moeite voor doe de hele dag!

12. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ooh spannend Bren! Die prikjes zijn zo sneu!

Hier alles goed, morgen ga ik de strijd met de kilo's aan!

13. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @bren Heerlijk dat jullie even weggeweest zijn! Gng het goed? Was Djaden niet erg uit zijn ritme of had hij er niets van? Veel succes morgen! Heb je al paracetamol in huis voor het geval dat? Ik had het eerst niet maar na de tweede vaccinatie (toen was ze de hele nacht wakker met dikke koorts) heb ik het toch maar in huis gehaald! zodoende bij de 3de vaccinatie s avonds voor het slapen gaan toch maar paracetamol gegeven want de koorts liep weer op, toen heeft ze als een roos geslapen!

@skaya Vervelend dat ie zoveel teruggeeft zeg! Helpt de nutriton een beetje?

@krissie Sterkte met de strijd! Moet je er nog veel?

14. O wat vond ik dat erg zeg die prikken.
    Me vriendin was mee en die heeft hem vast gehouden ik kon het niet.
    Ben zelf heel bang voor prikken.
    Daarna heel snel hem opgepakt en getroost.
    Zetpillen in huis dus ben benieuwd.

15. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Fijn dat er iemand met je mee was Bren! Je hebt de eerste gehad das er alweer een minder, ja toch? Hoe gaat het nu met Djaden?

16. Het gaat heel goed met hem.
    Hij heeft tot nu toe nergens last van.
    Dus morgen nog ff afwachten.
    Heb hem om 11 uur in zijn bed gelegd en zie het wel vannacht.

17. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Weer ff spammen hoor!

Bijgevoegde bestanden:

• 133.jpg
      133.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      1
  18. Wat leuk fietsen.
    Het word alleen maar leuker nu ze ouder worden.

19. Vanmiddag naar de kinderfysio met Djaden.
    Kijken wat ze van z'n hoofdje gaat zeggen wel helm of kunnen we het toch zo nog goed krijgen.
    Voor de rest gaat alles goed en hij heeft helemaal geen last van zijn prikken gehad alleen iets verhoging.

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, wat is dat toch met de helmpjes de laatste tijd!!! Ik wil daar niet aan!!

Krissie, wat een popje zeg! Lief mutsje!!! :D

Eonah, hoe is het met jou meisje?

Nutriton werkt goed, spugen is een stuk minder. We hebben alleen toch spruw. Verklaart nu (na weken tobben met bv) waarom het zo'n zeer deed aan mn tepels. Lactatiekundige zei het al, maar ha zei toen weer van niet. Nu konden ze er niet meer omheen. Baal dat ik inmiddels alles kolf en een ritme heb, wil deze niet meer verbreken en weer terug aan de borst. Beetje te laat nu.

Deel Deze Pagina