Ben niks opgeschoten bij de kinderfysio. Dus ik ga nu naar een osteopaat en kijken of ze daar wat voor ons kunnen betekenen. Ik hoor ook niks anders als helmpjes om me heen. Dat heeft er gewoon mee te maken dat de kinderen niet meer op een zij mogen slapen.
Hier gaat alles goed hoor! Enne Sasha heeft altijd op haar zij gelegen.. Tenminste tot ze kon draaien met 3 of 3,5 maand vanaf toen slaapt ze op haar buik.. Maar vervelend is het wel hoor bren, hopelijk geen helm nodig.. @krissie gave foto! kan ze het al lang volhouden in het zitje??
Als het moet moet het. Eerst donderdag naar de osteopaat en dan zien we wel weer verder. Ik hoop dat het slapen ook beter word.
Op zich goed hij gaat zijn nek aan de rechterkant oprekken omdat dat ze voorkeurshouding en zijn darmpjes rustig maken. En ik heb bij hun kinderfysio een afspraak gemaakt omdat hun wel meetapparatuur hebben om z'n hoofdje op te meten. Daar moet ik woensdag naar toe. Ben erg benieuwd.
Ik ben er geweest en ze hebben zijn hoofdje opgemeten en dan komt er een percentage uit en die valt onder zeer ernstige afwijking. Dat wil niet zeggen dat het niet meer goed komt. We gaan nu eerst oefeningen doen om te kijken of we die voorkeurs houding kunnen doorbreken dus dat ie meer op links gaat liggen. En als er na als hij 5 maanden is niks veranderd is word er een helm aangemeten. Dus afwachten en goed ons best doen.
@bren29 Jeetje wat vervelend! Veel succes met alle oefeningen, hopelijk helpt het snel! @krissiefeur Ja lekker het dat mooie weer?? We hadden hier lekker een badje in de tuin staan voor Sasha, heerlijk!
Hij kijkt al meer in het midden en naar links dus ik denk dat het wel goed gaat. We zijn hard aan het oefenen met hem.
Nou het kan beter hier. Ik heb maandag met Djaden een afspraak in het ziekenhuis. De laatste weken gilt ie het uit van de pijn al van alles geprobeerd al 2 x naar de huisarts geweest en nu naar het ziekenhuis toe om te kijken of ze daar wat kunnen doen. Gisterenavond zelfs nog bij de huisartsenpost geweest omdat ie sinds vrijdag max 300 cc over de hele dag drinkt en niet meer. Hij had na 2 uur s middags ineens droge of 1 plasje in zijn luiers dus dat vond ik niet echt een goed teken. Met het ziekenhuis overlegd en toch tot maandag wachten want in het weekend doen ze toch niks. Dus maandag maar even afwachten.
Spannend Skaya! Wat vliegt de tijd hè? Gaat jullie mannetje dan naar de crèche? Wat vervelend Bren! Heeft hij misschien reflux? Dan kunnen ze ook zo huilen. Doe je al zijn bedje een beetje omhoog? Hopelijk komen ze er snel achter wat het is! Hier gaat alles goed, Sarah is alweer 7 maanden . Wat gaat de tijd hard! Lijkt me nog steeds een leuk idee om met elkaar af te spreken!
Bren, getver!!!!! En wat ontzettend STOM dat ze je zo lang laten wachten!!! Een baby heeft niet zoveel reserves om ff te laten wachten?! Sterkte!!!
Krissie, wow 7 maanden alweer zeg!!! Wat gaat dat hard!! Dalijk heeft ze dr taartje met 1 kaarsje erop!! Al aan de boterhammen met dr? Berkay gaat 1 dag naar mijn moeder, 1 dag naar mn schoonmoeder en de andere dag is mn man vrij. Werk 3 dagen en vind het al ontzettend veel...brrr