Okeeeeee foto-spam rondjee!!!! Hijs word zooo groot!! Wat hou ik toch veel van hem! Hij ligt lekker te slapen nu, en mis m alweer !
Het is waarschijnlijk inderdaad zijn reflux waardoor die heel erg last van maagzuur heeft. We hebben nu een maagzuurremmer gekregen en kijken of dat helpt. Volgende week een bel afspraak om te kijken hoe het gaat en anders eerder bellen als het niet gaat. En anders nog koemelkallergie uitsluiten maar dan moeten ze ook een groei achter stand hebben en dat heeft ie niet. We hebben vanmiddag heerlijk geslapen samen even bijtanken.
Hoop voor hem dat die maagzuurremmers het doen en je niet voor nog meer onderzoeken naar het ziekenhuis enz moet... Lekker dat jullie allebei wel ff hebben kunnen bijtanken, kan zoveel goed doen! Tis wel een leuk ventje zeg!! Gelukkig ook blije momenten!
Ja zeker en dat maakt ook een hoop goed als ie dan weer naar je lacht. Hij was zo erg aan het huilen steeds dat ie s middags ook een keer naar me vriendin is gegaan omdat ik dacht dat ik gek werd. Je voelt je zo machteloos en je kan niks doen voor hem dan alleen troosten. Me vriendin heeft ook 2 kinderen maar ze zegt dit gaat door merg en been. Hopen dat het heel snel beter gaat met hem en kunnen we weer gaan genieten.
Jeetje wat hebben jullie een hoop bijgekletst weer Hopelijk gaat het snel beter met djaden bren! En wat een lekkere koppies hebben Berkay en Sarah! Sasha is op het moment een ebetje verkouden en klinkt heel hees, maar ze heeft er helemaal geen last van. Harstikke vrolijk en gezellig Ook nog even twee spammen van Sasha hoor, eentje was ze lekker perzik aan het eten en ze heeft ook, toen het nog wel mooi weer was laatst , lekker buiten in bad gespeeld!
Heel erg goed nieuws. Het medicijn slaat aan en we hebben ons mannetje weer terug. Hij is weer vrolijk en lacht weer en slaapt ook meer. En hij is al weer 3 maanden vandaag wat gaat het toch vreselijk hard. En nog een leuk nieuwtje ik heb vanmiddag een sollicitatie gesprek.
Bren, wat goed!!! Fijn!!! Eonah, aaaaahhh wat een pretoogjess!!!! En die perzik gaat er wel in zo te zien!!! Is ook wel heel lekker! Kan niet wachten om Berkay zoiets te zien eten Gisteren was hij de hele dag zo goed als wakker, vandaag andersom. Hij slaapt zowat de hele dag. Ineens weer zeeen van tijd voor vanalles en nog wat.
Gisteren weer bij de fysio geweest met djaden en ze was erg te vrede maar we zijn er nog lang niet. Ze heeft wat testjes met hem gedaan hoe het met zijn motoriek was en die is al erg ver. Hij draait al naar zijn zij en door naar zijn buik. We hebben de box maar naar beneden gedaan een stukje voor de zekerheid. En de fysio vertelde ook dat het reflux en voorkeurshouding samen met elkaar, omdat je de lekkerste houding opzoekt als je pijn hebt. Dinsdag een echo laten maken van z'n heupjes voor de zekerheid omdat het in de familie zit.
Lastig Bren! Hopelijk gaat het snel beter. Werken de medicijnen al een beetje? En hoe ging je gesprek? Hier alles goed, lekker warm. Sarah slaapt nu lekker. Hoe hebben jullie de dag doorgebracht? Sarah heeft lekker in een badje in de tuin gelegen . Verder veel binnen geweest. Wat zijn jullie plannen voor morgen?
Het medicijn werkt echt top hij moet er nog 2 maanden aanblijven en dan stoppen om te kijken hoe het gaat omdat ie dan ook meer vast voedsel krijgt. Ben aangenomen en ben afgelopen maandag al begonnen.
Huishoudelijk hulp bij de thuiszorg. Dat is er makkelijk te combineren met djaden en kan zelf aangeven wanneer ik wel en niet wil werken.