Hoi dames, Jeetje jullie verhalen lezen als een spannend boek, ik kon het niet laten om me ook even aan te melden om te kunnen meepraten. Ik ben Bendi, heb me net geregistreerd bij het forum. Maandag gaat mijn mirena eruit, en dat is nog in januari dus ik mag me nog net aansluiten bij deze topic :-D Wij gaan voor onze eerste, dus ik neem alle informatie die ik hier lees in me op als een sponsje Groetjes, B
Hey hallo! Ik ben sinds vandaag nieuw hier...eind december ben ik gestopt met de pil (zoals velen lees ik). Nu slik ik ook foliumzuurpilletjes. Nu heb ik zeker weten een eisprong gehad maar volgens mij heb ik meer last van ontpillingsverschijnselen dan van zwangerschapsymptonen...is er nog enig verschil tussen die 2 te ontdekken? Ik ben sinds gisteren heel iets ongesteld...steeds klein beetje, soms donker...dan weer niks...dan heel licht (beetje roze)... We willen heel graag een kleine dus ik ben bang dat ik me vanalles zit in te beelden wat er in werkelijkheid helemaal niet is.... Is het soms een innestelingsbloeding? Heb lichtelijke pijn onderin mijn buik, hoofdpijn, draaierig, onwijze last van stemmingswisselingen (lijk soms wel een puber), pijn in onderrug... Zondag ga ik een test proberen...wie weet!
Hoi Bendi, wij gaan ook voor onze eerste...erg spannend allemaal! Het is wel prettig dat er zoveel over symptomen e.d. te vinden is op diverse forums maar dat maakt je tegelijkertijd erg onzeker... Hoop voor jullie dat het ook snel raak is .
hoi mpo, spannend dat jullie zondag een test gaan doen! er is inderdaad enorm veel informatie te vinden op het forum. allemaal ervaringsdeskundigen bij elkaar lijkt me geweldig als we elkaar binnenkort kunnen feliciteren! groetjes!
Welkom Bendi & Mpo! Leuk dat jullie je ook aansluiten. Hier alles goed, de rode duivels zijn weg. Was veel minder ongesteld dan ik gewend ben. Bijzonder! Nou ja we gaan het wel beleven. Dus we kunnen er weer voor gaan de komende week! Balen Teddybeertje dat de duivels toch zijn gekomen! Op naar ronde 2!
Welkom Bendi en mpo!! Leuk dat jullie je aansluiten. mpo, het verschil tussen ontpillen en zwangerschapskwaaltjes is eigenlijk niets,teminste zo heb ik het zelf ervaren.. Afgelopen maand ontzettend veel kwaaltjes gehad kleine en grotere! En toch vandaag ongesteld geworden Denk dat het bij jou dan ook een kleine kans op innesteling is deze vind plaats ongeveer 1 week na je eisprong. Hangt dus beetje vanaf hoelang je cyclus duurt en wanneer je je eisprong gevoelt hebt ?? Hoop het voor je dat het zo mag wezen.. Maar inderdaad je beeld je veel in en dat is nou juist zo frustrerend want je weet niet of het nu van het ontpillen is of zwangerschap. Zou voor het ontpillen kiezen dan komt het minder hard aan Succes! Bendi succes met klussen in je eerste ronde
Nou teddybeer daar zijn dan tog je rode duiveltjes...geen man overboord, vrolijk klussent verder naar ronde 2 tog met het idee dat alles tenminste werkt en een fijne berekening van je cyclus! Je bent iig weer een stuk wijzer hihi. Welkom bendi en mpo! De laatste paar dagen wat rare verschijnselen hier. Beetje wat mpo ook beschrijft. Licht misselijk, btje draaierig, hoofdpijn, moe, raar ongi-achtig gevoel in mn onderbuik. Lijkt ook soort van warm te zijn in mn onderbuik. Krijg gelijk testneigingen, maar ben ook bang voor de uitslag dus probeer het zo lang mogelijk uit te stellen met dat gekke ontpillen..
Verstandig Skaya Voor je het weet wordt je enorm voor de gek gehouden,hihi.. Hier net ovulatie testen besteld voor ronde 2 wil het toch eens gaan proberen! Vind het inderdaad prettig dat de rode duiveltjes er zijn,zo meer duidelijkheid over mijn cyclus en zo kunnen we weer fris van start in ronde 2
Ik heb woensdagmiddag 3 testen besteld via die handige site. Heb ze alleen nog niet binnen hoop dat ze vandaag komen. Heb ze via internetbankieren betaald. Heb eigenlijk nog nooit Ideal of Paypal gebruikt...geen idee hoe dat werkt. Iemand? Hoop dat ik tot donderdag kan wachten met testen...zit erg te twijfelen zondagochtend er al een testje tegenaan te gooien. Ik had me zooooo voorgenomen om het allemaal een beetje op zn beloop te laten en er met een instelling in te gaan van: We zien wel wanneer het gebeurd...maar voel het nu toch heel anders Ik heb zelfs enge nachtmerries over babys...te gek voor woorden gewoon.
Ik kan ook niet wachten met testen....mijn vriend heeft zelfs de testen die in huis waren verstopt, uit voorzorg, haha! Ze zijn nogal duur om er zomaar elke dag eentje te gebruiken. Tot nu toe komt ongesteldheid niet echt door....krijg toch stiekem weer hoop !
Waar haal je je testen? Ik heb er nu 3 voor nog geen 8 eur en die worden thuisbezorgd ...nog wel duur voor elke dag 1, maar om een enkele keer je ongeduld op zn beloop te laten kan wel met die prijs.
Had ze zelf gewoon bij de kruitvat gehaald, 2 voor 15,- euro wel van clear bleu dan De ovulatie testen heb ik ook via internet besteld,12 voor 12 zoveel geloof ik Heb inderdaad ook geen idee hoe ideal of paypal werkt doe inderdaad ook altijd vooraf overmaken meestal heb je het wel met 1 a 2 werkdagen na ontvangst van betaling in huis.. Heb zelf 1x getest dat was afgelopen zondag die was dus negatief,had anders indien er geen rode duiveltjes waren gekomen ook pas morgen of zondag weer getest. Gedult scheelt een hele hoop in de buidel,hihi.. mpo, ben erg benieuwd of het zo mag wezen.. Weet je nog van voordat je de pil gebruikte of je toen ook mindere menstruatie had ? En wat de duur van je cyclus ongeveer was ?? Hier zijn de rode duiveltjes flink bezig,en het ongi gevoel gaat maar niet weg haha.. Is veel meer als tijdens pil gebruik,maar is niet erg het is voor een goed doel,haha.. Als het goed is is ons weekendje weg precies het weekend voor de eisprong beter plannen kan niet he
Ja zie net dat ik een mail gehad heb dat het gisteren verstuurd is. Met een beetje geluk krijg ik ze vandaag binnen! En dan mezelf inhouden. Ja die ongi's zijn nu idd voor een goed doel, maar het iets draaglijker allemaal
Ik bestel mijn tests eigenlijk altijd via drogisterij.net. Afgelopen week een set van 2 gekocht voor 15 euro bij de Albert Heijn, die waren van Clearblue. En Teddybeertje: ik heb echt geen idee hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil ging...dat is ca. 10 jaar geleden. Dus daar kan ik ook niet zoveel uit herleiden . Vandaag nog geen enkel 'rood duiveltje' meer gezien trouwens....dus sinds gisterochtend als niks meer....nog steeds last van een zeurderig gevoel in mijn onderrug en af en toe een klein buikkrampje...ach, we wachten het af (maar veel geduld heb ik nou eenmaal gewoon niet )!
Oh das inderdaad wel lang om nog te weten ja Gewoon testje wagen eerdags joh Telang in spanning zitten is ook niet goed. Skaya, inderdaad het is zo wel beter vol te houden en minder vervelend,was voor het eerst blij dat ik ongesteld was,eindelijk zekerheid,haha.. Wanneer wil je gaan testen ? Spannend hoor!!
Heel veel succes en plezier met het 'klussen' iederen! ...Ik laat na zondag weer wat van me horen . Liefs, M
Ja ik heb me testen binnen!!! Leuk dat er ook een kortingsbon van 5% bij zit voor de volgende bestelling. Heb ze van sensitest en kunnen al vanaf 4 dagen voor je geplande ongesteldheid. Heb net een golf bruinverlies gehad...op het moment voelde ik niets, maar nu een raar gevoel in mn onderbuik...alsof het warm is/gloeit vanbinnen. Ben ook met vlagen misselijk. Iemand enig idee?
Het zou kunne Skaya maar gewoon even rustig afwachten.. Je weet niet waar het vandaan komt.. Ontpillen doet rare dingen.. Maar een kans is er zeer zeker zo te horen! Ik duim voor je! Heb nu mijn ovu testen ook van sensitest.. Die van mij zullen morgen of begin volgende week ook wel binnen komen dus ben benieuwd!