Hoe gaat het dames? Het is erg stil hier! Misschien tijd om een nieuwe groep te openen? Hier gaat alles goed, Sarah is bezig aan haar volgende tandjes. Nu boven. Verder probeert ze al te kruipen en heeft ze vanavond voor het eerst even los gezeten! *TROTS*!!
Wat gaat dat toch snel allemaal. Djaden rolt naar zijn zij en buik en hij gaat ook al de hele box rond. Hij zit ook al. Als je zijn handjes vast hebt dat komt ie zo omhoog. En het liefst ook al staan maar dat laat ik nog niet toe. Het gaat allemaal zo snel nog ff en dan is ie alweer 4 maanden.
Krissie supercute altyd die paar tandjes die ze dan hebben!! Heeft ze er last van? Bren gaat hard heh! Hier rolt hij naar zn zij en weer trg...enkele keer rolt tie door. En idd hij wil ni meer ligge...probeert steeds omhoog te komen en te zitten. Ik lig met griep op de bank. Zwaar als je al je handen vol hebt aan jezelf om dan nog voor een baby te zorgen, poeh!
Jaaaaa? Hier alles oké! Sarah groeit als kool . Begint te kruipen, zitten, kraaien en brabbelen . Hoe is het met jullie?
Hier gaat alles helemaal goed donderdag verlopig zijn laatste prikken gehad. Hij heeft er gelukkig geen last van gehad. Hij was 1020 gram aangekomen en 3.5 cm gegroeid. Het gaat vreselijk snel allemaal. Zijn hoofdje weet ik nog niet helemaal. Die vrouw van het consultatie bureau die schrok er best van zei ze. Volgende week weer naar de fysio dus dan zien we wel weer.
Sorry dames Alles goed hier hoor, net lekker een weekje op vakantie geweest naar de canarische eilanden @krissie Oeeh Sarah al nog meer tandjes, goed hoor! Hier nog niets . Leuk dat ze oefent met kruipen, mooi gezicht is dat he? En ook al zitten, goed hoor!! Ook al zo'n mooi gezicht Heerlijk dat gebrabbel van die kleintjes! @bren Alweer 4,5 maand inmiddels, time flies he? Alweer bij de fysio geweest? Wat zeiden die over zijn hoofdje? @skaya Sssoorrrryyy ik kijk wel af en toe hier maar neem nooit de tijd uigebreid te reageren Hoeveel weegt Berkay nu? Of heb je thuis geen weegschaal? Hoe gaat het met hem? Al voorzichtig aan de bijvoeding? Of wacht je tot 6 maanden? Met Sasha gaat alles goed, super goed zelfs. Ze gaat eigenlijk veel te snel voor haar leeftijd Ze zit al een tijdje los, kan zelf gaan zitten, staan (en weer terug zitten als ze staat sinds vorige week ook wel handig ) en ze loopt zelfs al achter de baby walker! Inmiddels is ze druk met brood eten, en eet ze ook regelmatig met de pot mee. Ze is dol op haar banaantje die valt ze echt aan ). Ze heeft nog altijd geen tandjes maar regelmatig wel allemaal symptomen, ach we zien het wel! Ben wel aan het rommelen met het schema ze krijgt nu: 7:00 Fles 180/6 9:00 - 10:00 Fruit 1 a 2 stuks plus wat sap/roosvice/dixap 11-12 Fles 150/5 en 1 sneetje brood met beleg 14:00 wat groenten, soms krijgt ze het s avonds pas als wij ook eten plus wat sap/roosvice/dixap 15:00 fles 180/6 19:00 180/6 Groenten schuiven dus af en toe naar een uur of 6 als wij eten. CB wilde eigenlijk over naar 600cc melk ipv de bijna 800 cc die ze nu krijgt maar ze lijkt dit nog nodig te hebben... Vreetzak Mss de fles bij de lunch wat minder melk doen. We zijn nog zoekende iig. Hoe doen jullie het dames?
Leuk wat van je te horen Eonah! Fijn dat alles goed gaat, ze is wel snel zeg! Sarah is druk aan het oefenen met alles, ze zit nu midden in een lastige periode, veel roepen, slecht slapen en niks is goed. Pff hopelijk is dat snel over! Wij doen hier: 6-7 200 pap 9-10 koekje of fruit + sap of thee 12-13 broodje met beleg + 150 melk 15 sap en koekje of fruit 1630 melk 180 + 6 1730 warm eten meestal met de pot mee Hoe doen jullie het met fruit? Ik maal het nog steeds maar vraag me af of ze ook al stukjes daarvan kan eten?
Ja ik ben vrijdag bij de fysio ge weest en dat was even slikken. We moeten naar het ziekenhuis om te kijken hoe hun er over denken. 2 maanden geleden hadden ze zijn hoofd gemeten en was het 118.2% dat valt onder zeer ernstige afwijking en nou is ie vrijdag opgemeten en nu is het 116% en ook dit valt nog steeds onder ernstig. Maar ze wil ook dat er van zijn hoofd foto's gemaakt worden om te kijken of de naden van zijn schedel niet aan elkaar aan het groeien zijn. Zijn fontanel is ook al heel erg gesloten. Het helmpje heb ik vrede mee maar stel er komt wel wat uit die foto's dat vind ik heel erg eng. Probeer er nog niet aan te denken, maar toch. Nu alleen maar afwachten tot dat we de brief binnen hebben en een doorverwijs brief van de huisarts.
@krissie Ja ik kwam je schema net ook al tegen in een ander topic, ziet er ook goed uit. Sas krijgt overigens 2 keer pap. de eerste en laatste fles doe ik een paar scheppen pap bij Sasha krijgt haar eten allemaal ala rapley. Alles gaat zo naar binnen. Harde appels en peren zijn natuurlijk zonder tandjes wel lastig afbijten dus daar moet ik mee helpen. Maar zacht fruit zoals banaan en perzik gaan zo naar binnen. Advocado vind ze ook lekker, is ook zacht natuurlijk @bren jeetje wat lastig zeg.. Hopelijk valt de uitslag mee.. Het blijft niet leuk als die kleintjes wat mankeren he.
Vorige maand is mijn spiraaltje eruit gevallen... Deze maand voorzichtig gedaan en niet in de vruchtbare dagen sex gehad, toch ben ik nu 2 dagen over tijd.... Het zal toch niet? Tuurlijk is het welkom als het zo mocht zijn, maar we zijn er nog niet aan toe! Hmm
O jee dat zal even spannende dagen worden. Ik heb gisteren een afspraak in het ziekenhuis gemaakt en 11 oktober moeten we heen met djaden. Ik zal een foto van djaden zijn hoofdje erbij doen dan hebben jullie een idee hoe het er uit ziet.
Hmm, ja zeker spannend! Ik zie inderdaad dat zijn schedeltje wat meer naar rechts gaat, zie je dat aan de voorkant ook?
Zijn rechter oor begint naar buiten te staan. En zijn voorhoofd begint boller te worden alleen rechts.
oeei! krissie spannend!! Ik ben weer terug op de pil gegaan na de borstvoeding, spiraaltje leek me niets.. Maar eruit vallen? Wat gek wist niet dat dat ook kon En bren, jeetje je ziet het goed idd. Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen! Het trekt vast helemaal netjes recht straks!
Gelukkig zag ik hem liggen in de wc! Normaal kijk ik niet eens om... Arts stond ook versteld, nou ja nu maar afwachten!
Hahahahaah nee ik kijk ook nooit om hahahahaha.. Ja je kan niets anders doen toch! Ik geloof dat wij het maar bij 1 houden hoor. Ik vind kinderen heel gezellig hoor, en ik heb graag veel kids om me heen. Maar baby's vind ik echt niets! Ik ben blij dat Sasha lekker snel ontwikkeld en zo hard gaat. En natuurlijk dat alles goed gaat. Bij een tweede is het maar weer afwachten hoe het loopt he? Daarnaast is het financieel ook wel lekker om er maar één te hebben. Hoe meer kids hoe meer je creatief moet zijn met de centjes natuurlijk. Er is nu wel nog iemand zwanger op het werk en dan ben ik stiekem wel een beetje jaloers dat zij wel een kindje in dr buik heeft hahah. MAargoed wat je zegt, als het gebeurt dan gebeurt het he Andere dames vast nog geen kriebels voor een tweede?
Wij denken er eigenlijk net zo ever als jou. Maar ik zeg wel zeg nooit nooit. We zien het wel maar dan pas als djaden 2 is ofzo iets. We hebben nog alle tijd.