Haha inderdaad zeg nooit nooit.. Vanaf dat ik voor het eerst ongesteld werd tot dat ik een jaar of 16/17 was heb ik geroepen haal die baarmoeder er maar uit! Stomme ongesteldheid iedere keer, en ik moet toch zeker niet van die kut koters zoals wij (mijn broertje en ik waren geen lievertjes.. tenzij we tegen mijn moeder in gingen dan waren we maatjes hahaahha).. Dus
Ja wel! 4 dagen over tijd, maar toch geworden! Volgende week gaan we voor het eerst vliegen met de kleine meid, 5 uurtjes naar Egypte. Iemand nog tips?
Haha mooizo! Het zou wel heeel dicht op elkaar zijn haha. Had je je handen vol gehad En vliegen, tsjah Sasha deed het heel goed. Ik had flesje drinken klaar voor het opstijgen/landen maar ze had er eigenlijk niet zoveel last van. Verder gewoon zelf proberen te ontspannen dan komt het helemaal goed. Sasha heeft weinig geslapen op de vlucht van 4,5 uur maar ze heeft het heel gezellig gehad met de buren en overal overheen klimmen. Voor het safety instructions-kaartje vond ze geweldig.. Heeft ze de hele tijd mee zitten spelen! Zit je dan met al je speelgoed hahahaha. Wij hadden overigens een draagzak mee voor de stukjes dat we nog geen buggy hadden. Op fuerteventura moest je die bij de koffers ophalen en werd ie niet direct in de slurf weer afgegeven. Op schiphol kregen we hem overigens wel direct terug maar toen lekker warm in de draagzak gedaan, want het was harstikke koud en ze was natuurlijk moe (we kwamen om 1:30 snachts terug in nederland aan).
Gelukkig maar dat je het bent geworden was idd wel heel snel achter elkaar en lekker druk. Een hele fijne vakantie en geniet er lekker van.
Vandaag met djaden in het ziekenhuis geweest en hij komt in aanmerking voor een helmpje. Dat we thuis kwamen gebeld voor een afspraak en nou kan ik morgen al gelijk terecht. Dus morgen word alles opgemeten en 6 november krijgen we hem en dan hebben we een afspraak van 2 uur nog geen idee waarom maar dat zal ik vast morgen horen.
Spannend hoor! Hoe zit dat met zo'n helmpje? Moeten ze hem altijd op? of bij het douchen af? en snachts dan? Dat ligt toch niet lekker? Nouja, het is voor een goed doel he!
Heel erg spannend. Hij moet hem 23 uur per dag op en tot zijn eerste verjaardag en dan is het klaar. Dus voor douche en aankleden mag hij af. Hou jullie op de hoogte.
Goh spannend zeg Bren! Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van. Wij zijn gisteren terug gekomen uit Sharm el Sheikh, heerlijke vakantie gehad! Sarah vond het helemaal te gek! Kan sinds de vakantie los zitten en optrekken tot staan! Wat gaat ze opeens hard zeg!
Wat super zeg. Dan gaat het idd ineens heel snel allemaal. Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
Wat een leuke foto zeg!! Wat leuk dat ze zich nu ook gaat optrekken! Sasha is veeel sneller dan de gemiddelde baby.. Inmiddels kan ze al los staan, en ze doet ook al stapjes aan één hand in plaatst van twee. Nog wel super wiebelig hoor maar zooo leuk!
Ja ik vind het prachtig! Ik ben niet zo'n baby mama vind dit veeeel leuker, nu gaat ze echt dingen doen en onderzoeken zo leuk! We hebben een baby walker, daar zit ook een activity center op, met een deurtje als je die open doet zegt dat ding 'kiekeboe ik zie je!' maar dat deurtje doet ze dus heel precies open en dicht, zo leuk om te zien
Heee meidennn!! Ik leef nog...zit nooit meer achter de pc en alleen op telefoon op fb...zp werkt wat minder makkelijk zo. Eonah word al een grote meid Sasha!! Dalijk rent ze door de kamer...hoor je dan nog wel es ahahha. Krissie lekker egypte!!! Fijn dat goed ging! Had ze geen last van de warmte daar? Bren heh wat vervelend dat helmpje...hoop dat het hem zal mevallen. Zie het wel op de foto idd. Ben zelf best bang dat B ook een helmpje moet. Cb zei wel een lichte afplatting te zien op zn achterhoofd maar niet ernstig. Hij slaap ook altijd op zn rug...mar nu nog gaan stoeien met andere houdingen had geen zin meer omsat het hoofd alleen de eerste 4mnd echt 'vormt' zeiden ze...hoop t maar. Hoe gaat verder...al tandjes? Tweede...nog niet. Vind druk zat zo voorlopig. Zeker als hij slechte nachten heeft haha. Maar een tweede komt er wel...maar wacht nog ffies paar jaar denk. Wil ook graag eerst verhuizen. Ben nog steeds niet ongi. Kolf nog steeds maar ben langzaam begonnen met afbouwen. Berkay doet het super op 4 flessen fruit en groente. Slaapt vaak van 22u tot 8u. Moet er wel regelmatig uit voor die @#%%%speen haha.
Voor de rest doet ie het hartstikke goed. Nog geen tandjes maar ik zie wel een streepje maar wanneer die doorzet?? Hij krijgt 5 flessen en fruithapje. Groente is ie alleen maar aan het korre zo erg dat zijn fles eruit komt dus daar wacht ik nog ff mee. Djaden gaat om 7 uur naar bed en komt om half 6 fles en dan weer naar bed. Heb ook een forum gevonden waar ze over de helmpjes praten. Dat is wel heel erg fijn.
Ha meiden! Hier alles oké! Hoor de kleine Sarah wordt groot! Ze staat en loopt langs de tafel . Maar ja ze wordt ook al bijna 1! Nog foto's van jullie kleintjes?!