Hey wat leuk om te zien dat jullie allemaal al super leuke kinderen hebben!! Wou toch even een kleine update geven,bij ons is de verhuizing in volle gang naar de boerderij. En ben 10 weken zwanger was meteen 2e ronde al raak dus ook voor ons is het werkelijkheid!! Geniet allemaal van jullie prachtkinders!!
Wat leuk om je terug te zien Teddybeertje! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Gaan jullie nu in Duitsland wonen? Hoe voel je je, gaat het goed? Hier alles goed, Sarah wordt over 1 maand alweer 1 jaar! Een echte goed wordt het nu! De traphekjes staan er gelukkig!
Heey Krissiefeur, Bedankt voor je leuke reactie! Tjee wat gaat de tijd hard he,is ze 1 jaar alweer maar super leuk natuurlijk! Traphekjes zijn dan inderdaad wel erg handig voor je het weet klauteren ze naar boven! Wij gaan inderdaad in Duitsland wonen nu,hopelijk kunnen we met een paar weekjes ons nieuwe huis in! Ben wel veel misselijk en vermoeid maar verder gaat het goed met ruim 7wk het hartje gezien, en nu as maandag de 10-12 weken echo spannend dus
Djaden heeft zijn helmpje nu al een maand op en we zien al heel duidelijk verbetering. Echt super om te zien. Morgen op controle bij de kinderarts en 21 dec word zijn hoofdje voor de eerste keer opgemeten ben echt heel benieuwd.
Heee Teddy welkom terug ) Een beetje dan.. Gefeliciteerd met je zwangerschap!! De tijd vliegt zo om hoor... Sasha wordt over iets minder dan 8 weken ook alweer 1.. Haar eerste tandje heeft ze nu ook sinds een paar weken.. En afgelopen weekend zette ze heeel voorzichtig een eerste stapje helemaal los. Helaas tot nog toe daarbij gebleven maar dat komt vanzelf ). En inderdaad iedereen fijne feestdagen!
Hoi meiden! Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed, volgende week wordt ons meisje alweer 1 jaar! Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en tot donderdag!
Hier gaat alles goed. We hebben vrijdag met djaden een meeting van zijn hoofd gehad en het is gewoon al bijna 8% verbeterd en nog maar 2 % en dan is het al eigenlijk al goed. Super leuk kerstkadootje.
Gaat snel he krissie? Hoe gaan jullie haar verjaardag vieren? Wat fijn nieuws bren! Zeker een goed kerstkadootje! Hier gaat alles super, het is zo'n leuk slim meisje . Ze begint ook steeds meer dingen te zeggen (naast natuurlijk mama, papa en die!) zoals beer (ja ook de olifanten zijn 'beer') en 'miaauwww' en sinds vanochtend ook klaaaaaar (nouja 'kaaaaar' dan) Echt super leuk. Sommige worden gebruikt ze nog niet altijd op het goede moment maar dat geeft niets, komt vanzelf he!
Het is natuurlijk wel een lastige dag, 1 januari, maar we vieren het natuurlijk wel! Met de naaste familie op de dag zelf en later nog voor vrienden. We hebben gisteren het cadeau gekocht en de slingers enz. de taart is besteld. Dus nu schiet het écht wel op. Hoe is het met de rest?
wwwoowww gefeliciteerd!!! 1 jaar alweer! Timeflies! Ik ben nog druk bezig met puzzelen over de eerste verjaardag.. Iedereen in één keer? Of splitsen? Welke tijden? Wanneer slaapt ze tegen die tijd? Zat te denken tussen 11-15 ofzo.. Maar mss voor andere kindjes, die nog met middag slaapjes zitten ook niet zo handig. Lastig lastig! Zo te zien is Sarah iig erg verwend
Jaaaaaa ze is ontzettend verwend! Ze speelt om de beurt met haar nieuwe speelgoed. Wij hebben op de dag zelf alleen familie uitgenodigd tussen 14.30 en 17.00. Dat zijn haar beste uurtjes na het middag slaapje. Bij ons kwam dat ook omdat het op 1 januari was, iedereen brak. Nu komen er verspreid ook nog mensen op bezoek
Ik moet me opnieuw voorstellen denk ik?! Sorry sorry. Na laatste keer was het erg stil hier dat ik ook een tydje niet geweest ben. Krissie gefeliciteerd met je grote kleine meid!! Bizar alweer 1jaar zeg! Kwam alles niet weer boven van een jaar geleden enz¿ Hier gaat allemaal goed. Kleine man heeft inmiddels 3 tanden, tijgert door de kamer en weegt ongeveer 10kg. Het word steeds leuker.
Hahah geeft niet Skaya ik ken het probleem hoor kom hier ook niet meer zo vaak 3 tanden haha dan heeft ie Sasha ingehaald hoor die heeft er net 2, de tweede is afgelopen week doorgebroken. En wat een stevige kerel is het al, Sasha zit nu iets over de 10kg geloof ik, maar het gaat nu natuurlijk ook minder hard dan in het begin. Nog een maandje en dan is Sasha ook 1!! ik heb er zo'n zin in!
Djaden hoeft zijn helm overdag niet meer op het is zo snel gegaan. Nog geen tanden hier. Maar voor de rest is het een heel vrolijk mannetje.
Wat goed zegg!!! Sasha kreeg dr eerste tandje ook pas met 10 maanden hoor Nog 4,5 week en dan is Sasha jarig!!