Meiden... Ik heb om 23:00 een testje gedaan en wat denken jullie? Zwanger? Het streepje is heel licht..dus ik twijfel.. Hoe gaat het met jullie verder ? en de kids ? Liefs Kim.
Dankjulliewel meiden! Het is spontaan gelukt! Ik ben 29 september uitgerekend.. Erg spannend allemaal..
Fijn hoor voor jullie Kimm!! Alles is toch nog weer goed gekomen tussen jou en je vriend? Fijn hoor en dat het dan toch nog spontaan mag lukken!!
Jij bent ook al mooi op weg Teddybeertje! Wanneer heb je de 20 weken echo? En willen jullie weten wat het wordt?
Krissiefeur, 11 feb hebben we onze 20wk echo,en ja we willen wel graag weten wat het gaat worden manlief denkt een kleine meid,hihi dus we zullen zien!
We vieren het de 10de. We hebben een heleboel vrienden en familie uitgenodigd.. .We zitten straks met 24 man.. plus ons 3-en haahha. Wel een beetje druk en Sasha is behoorlijk eenkennig dus ben benieuwd hoe het gaat. De opa's en oma's gaan allemaal wel goed maarja er zijn natuurlijk een heleboel mensen die ze nog maar heel weinig gezien heeft, of 'lang' geleden Ze krijgt in ieder geval een mooie schommel, glijbaan én een mooi keukentje.. Dus die gaat de komende maanden zoet zijn! Hoe voel je je verder Teddybeertje?
Ow dat klinkt zeker als een gezellig druk feestje! Inderdaad spannend hoe ze het gaat vinden,maar de kado`s vind ze vast super dat kan niet anders! Bij ons is de echo onverwacht verplaatst (lastig als net die dag werknemers vrij willen hier ) Maar nu gaan we dus aankomende dinsdag al dus hoef gelukkig niet langer te wachten,hihi.. Verder voel ik me wel aardig,wel vaak last van me buik en doe snel "te veel" dus rustig aan en even aankaarten as dinsdag of mijn ijzer gehalte/bloeddruk wel goed zijn aangezien ik me ook veel moe en wat lusteloos voel.. Maar verder gaat het eigenlijk prima
Oh lekkker! eerder is altijd beter Rustig aan hoor, idd beter een keer te veel laten checken dan te weinig.
Help.. morgen 6 weken zwanger.. Maar net had ik bij het afvegen een beetje lichtrood bloedverlies.. Dit is alweer weg maar ik heb wel af en toe menstruatiekrampjes heel licht.. Moet ik me zorgen maken?? of is dit normaal ? Help help AUB! xx
Sorry ik heb hier geen ervaring mee. Maar ga voor je duimen dat het kindje zich nog lekkerder aan het in nestelen is bij je. Sterkte. xx
Je kan wat bloedverlies hebben hoor! Maar het zegt niks over een eventuele miskraam. Ik heb menstruatie pijn gehad tot 8 weken. Toen.was het.over. Hopelijk nu geen bloedverlies meer?!