Oee zo leuk meubeltjes! Heb je al foto's van wat er komt? Vervelend zeg, last van je bekken, doe maar rustig aan hoor, je moet nog eventjes!
Ledikant - Commode - Hanglegkast Dover | TWF | Baby-Dump We hebben deze meubeltjes Commode,kast,ledikantje,wandrekje & speelgoedkist! En deze kinderwagen hebben we,incl voetenzak enzo Quinny Speedi Pack Fast Brown 2013 | Quinny Speedi Pack 2013 + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump Kamertje wordt in woezel & pip styl en mijn moeder heeft al 2 mooie schilderijtjes gemaakt daarvan! Owja en nog een box kan alleen zo eventjes niet zo snel vinden welke ook alweer,hihi..
Hey meiden.. even een update! Vandaag om 17:00 een positieve zwangerschapstest..! Van kruidvat 2 voor 5 euro! Helemaal blij natuurlijk dat het zo snel weer raak is na de miskraam. Maar nu vraag ik me af.. is het mogeliijk dat dit oud HCG hormoon is van de laatste zwangerschap? Miskraam was trouwens 3 februari en vandaag 5 maart een positieve test..ik had vandaag ongesteld moeten worden ( cylcus 30 dagen ) wat denken jullie ? Gewoon zwanger ? Help aub! Groetjess Kimm
Wowww hoop gebeurd zeg!! Kimm gefeliciteerd...die is positief!!!! Andere mama's gefeliciteerd met de eerste verjaardagen alweer!! Berkay heeft inmiddels 6 tanden en loopt langs de bank, tafel en met zn baby 'rollator'-ding haha. Vind het echt een superleuke periode! Maar de sprongetjes worden wel steeds erger zeg ahahah Maarja hoort erbij!
verloskundige gebeld.. en aangezien het vorige keer fout ging krijg ik nu nog eerder een echo..op 21 maart om 09:20.. hopen dat het dit keer wel goed gaat.. Blijf plakken kleintje!
Heey Skaya jij ook weer hier? 6 tandjes?? Zo zo! Sasha heeft er nu 4 die door zijn, en 2 die bijna door zijn En ja heeft hij zo last van sprongetjes joh? Sasha is meestal rond tandjes krijgen wel wat pieperig maar voor de rest nooit echt last gehad van die sprongetjes theorie. @kimm Fijn dat je de echo al wat eerder kan krijgen! Ik duim voor een plakkertje voor je!
Eonah, ja ik geloofde ook niet in die stomme sprongetjes. Tot de laatste keer ik tegen een vriendin zei dat tie van de ene op de andere dag niet te genieten was en hij toen preciesssss 37 weken was en er een donderwolkje boven die week stond in dat gekke oei ik groeiboek. Toeval? Ik ga het uittesten...volgende donderwolkje is ook in zicht over 2 weken. Maar toen kwamen ook zn voortanden door... Maar hoe zit het hier dames....zijn er al die denken/bezig zijn met een tweede?
Gezellig weer die activiteiten hier! Alles gaat goed hier, hebben net de zesde ziekte achter de rug... Ons meisje is nu weer helemaa de oude gelukkig. Ze loopt bijna los en kletst lekker. Hier niet bezig met een tweede. Genieten dit kleine ding! En hoe is het met de rest?
ahh vervelend de zesde ziekte, maar fijn dat ie voorbij is Nee hoor hier niet bezig met een tweede Ben niet zo'n baby mama en ik vond vooral die eerste 3 maanden echt een hell (en dan hebben we nog een hele makkelijke lieve baby ooopss). En de maanden daarna ook niet echt leuk. Nu ze steeds meer praat en loopt wordt het steeds leuker. Nee ik ben genezen hoor, geloof dat het hier maar bij eentje blijft Bovendien vind ik het ook gewoon makkelijk om er maar één te hebben. Je hebt ook maar één paar handen en dan hoef je niet zo bordjes hoog te houden, de een naar bed de ander uit bed, een naar school, moet je de ander uit bed vissen... Nee geloof ik niet me dat leuk lijkt hahahaha. Vroeger wilde ik wel graag meer kinderen maar vooral de dingen die ik hiervoor noem (en vooral die eerste 3 maanden pfff) staan me behoorlijk tegen. Daarnaast wordt het financiele plaatje ook ineens heel anders met een tweede erbij, we zouden het wel kunnen betalen maar moeten dan echt gaan passen en meten met het geld. Zwangerschap en bevallen zou ik trouwens moeiteloos nog een keer doen hoor.. Maar de rest MAar jij Skaya, al kriebels ? En kimm, hoe is het met jou?
Hier gaat het goed.. ben eigelijk niet echt bezig met de zwangerschap.. ben wel blij maar toch probeer ik ergens nuchter te blijven tot de echo. Meer om mezelf op een bepaalde manier verdriet te voorkomen.. ik weet het niet.. geen kwaaltjes tot nu toe maar die kwamen ook pas na 5 weken en paar dagen.. ( gevoelige borsten ) Op naar 21 maart 09:20.. blijf aub zitten lieverd.. je bent zo ontzettend welkom!.. papa en mama kijken naar je uit schat!
Kan het me helemaal voorstellen Kimm, het is geen leuke periode, zo spannend en zeker als het al eens eerder mis ging... Nog 2 weekjes en dan kun je iig even gluren!
Hey meiden, Kwam toevallig dit topic tegen en wilde toch ook even reageren. Weet niet of jullie me nog kennen, maar ik heb toen destijds dit topic gestart onder de naam koppel. Relatie met ex liep niet dus ben hier weggegaan. Ik heb nu een nieuwe partner en ben vrij snel zwanger geraakt. Ben helemaal super blij, en nog maar 3.5 weekjes te gaan! Super spannend. Vind het leuk om van jullie te lezen. Ken jullie nog allemaal zo goed. Heb foto;s voorbij zien komen van jullie kleintjes. Super leuk! Jullie kids zijn alweer rond de 1 jaar. Raar idee, dat als ik geen abortus had gedaan toen, had mijn baby nu ook ongeveer zo oud geweest. Maar ik weet dat ik de juiste beslissing genomen heb. Kim: Ik zie dat je zwanger bent nadat het een keer is misgegaan. Ik hoop voor je dat dit keer alles goedgaat. Zal zeker duimen voor je!
Aahh Koppel, tuurlijk kennen we (iig ik ) je nog! Wat fijn dat het toch allemaal nog gelukt is zeg. En zo snel ook! Gek idee he? Maar het gaat ook zo hard joh, nog heel even en je hebt jou beebje in je handen! Hoe gaat het me je zwangerschap, valt het je mee, of tegen? Zie je op tegen de bevalling straks of laat je het gewoon op je af komen?