Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wow duo penotti! Daar ben je weer. Gefeliciteerd! Bijna mama (eindelijk!!!!). Hoe gaat je zwangerschap? Wat leuk wat van je te horen!

2. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey,

Leuk dat jullie me nog kennen haha. Is wel een tijdje geleden.
    Ik heb een hele goede zwangerschap, nog nooit overgegeven, geen bekkenpijn etc. Alleen sinds 2 weken hou ik enorm veel vocht vast. Kan geen sokken en schoenen meer aan en best pijnlijk. Ook ben ik enorm veel aangekomen, 30 kilo al.

Deze week bloed geprikt omdat ze willen nagaan of het misschien suiker is en voor de zekerheid urine inleveren. Maar ga er vanuit dat er niets aan de hand is.

Haha het klinkt misschien raar, maar kijk juist uit naar de bevalling. Eindelijk me dochter vast. Hoe is bij jullie de bevalling verlopen? Hebben jullie een zware zwangerschap gehad?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Duo penotti, leuk weer van je te horen en wat leuk dat je bijna gaat bevallen!!! Leuk een meid!!! Alles al helemaal klaar? Post even een buikfoto!!!
    Mijn bevalling zal ik je besparen...was een hellll. Zwangerschap ging wel goed om de bekende ongemakken na.

Hier een hele tijd GEEN kriebels gehad voor een tweede, maar de laatste weken begint het een beetje te komen. Nu Berkay wat groter word krijg je weer wat meer tijd voor andere dingen. In het begin zaten er echt te weinig uren in een dag. Maar we wachten nog zeker een jaar hor...moet wel praktisch zijn ook ahha.

Ennnnn ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Binnekort maar eens naar de dokter!

4. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    haai..

ik voel me nogal onzeker..
    gister nog een test gedaan maar die was weer heel licht.. hij wordt niet donkerder.. maar ik ben ook nog niet ongesteld..vreemd!

Zou het dan toch oud hcg zijn ? miskraam is vandaag precies 5 weken geleden en ik ben 5 dagen overtijd.. help aub!

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hmmmm....hoeveel dagen zat er tussen je testen?
    Zou in 2 dagen tog moeten verdubbelen je hcg..

Hoop dat het alsnog goed komt en je niet een oud hcg zit en een verwarde cyclus..

6. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    eerste test was op de dag dat ik ongesteld had moeten worden.. dinsdag 5 maart en 2de test op woensdag 6 maart en laaste test op vrijdag 8 maart.. en alle 3 waren ze licht positief..

Ben toch bang dat mijn cyclus nu in de war is door de miskraam..

7. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm hahahaha. Durf het bijna niet te zeggen maar in de babykamer ligt alleen nog het laminaat. We hebben het hele huis onder handen genomen, maar morgen gaat me vriend de babykamer witten en dan ook deze week de meubels in elkaar zetten. Dus volgende week is het dan eindelijk af. (hoop ik). Mag ook wel he met 38 weken.

Skaya: vervelend dat je een helse bevalling hebt gehad, maar dat houdt je er niet van om nog voor een 2e te gaan uiteindelijk. Leuk hoor! Geniet nu lekker van je ventje.

Kim: wat een twijfel :(. Dat is niet fijn. Jeetje meid, ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan en dat de duivels wegblijven. Ik kan je helaas niet adviseren of geruststellen. Ik weet het niet, maar duimen doe ik voor je.

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hier een ingeleide bevalling ivm pre eclampsie. 31e ingeleid en uiteindelijk 1 januari geboren. Was een lastige bevalling maar een prachtig mooi meisje ervoor terug!

9. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat is wel heftig.
    Had je alle klachten die daarbij hoorden?

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Nou nee eigenlijk niet. Behalve veel vocht vast houden. Bloeddruk steeg wel wat, dus ging voor extra check naar de gyn. Bleek 160/105, dus veel te hoog. Meteen opgenomen en zo ging de bal aan het rollen.;)

11. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, daar ben ik ook zo bang voor omdat ik zoveel vocht vasthoud. Gelukkig straks weer controle en meteen urine inleveren.

Maar wel een mooie datum dat je dochter geboren is haha. Jij hebt een mooi nieuwjaarskado!

12. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @Skaya Zo heeee nog niet ongesteld geweest? Ik werd zelfs met borstvoeding geven na 6 wkn alweer voor het eerst een beetje ongesteld. Niet echt zoals normaal maar het begin was er! Ik ben met een week of 8 gestopt met BV en vlak daarna weer aan de pil gegaan hahaah

@kimm Jeetje zeg, bah.. Het blijft zo wel mega spannend :| Van je miskraam kan het bijna niet meer zijn denk ik. Wel een nieuwe ZW maar het is gek dat hij niet donkerder wordt..

@duo Hahahahaa ik dacht dat wij laat worden met de babykamer hahaha ik geloof dat ik euhm 24-25 weken was ofzo.. ;)
    Mijn bevalling ging eigenlijk wel OK. Ik was al aardig overtijd 41w1d, en kwam op vrijdags bij de gyn om te checken of er nog genoeg vruchtwater was e.d. En toen kwam de vraag of ik ingeleid wilde worden, ja graag dus want ik wilde niet nog verder overtijd gaan lopen. Ik kon zelfs de volgende ochtend (ja op zaterdag!) ingeleid worden. Ze hadden helemaal niets te doen daar joh! De nacht ervoor was niemand bevallen, en nu waren we volgens mij die zaterdag maar met 2 vrouwen geloof ik.
    Ik ben die zelfde avond nog bevallen om 20:30, vanaf half 5 werd het een beetje serieus (eerste weeen rond 14 uur geloofk ik) en heb ik aangegeven dat ik me niet meer kon ontspannen (dus dat de ontsluiting onmogelijk kon vorderen) en toen heb ik om zo'n pompje gevraagd. Heeeerlijk vond ik dat!
    Daarna waren het voor mijn idee echt nog maar 5 minuten tot de bevalling dat ging allemaal zo snel! DE persweeen waren heftig, moest ze alleen op gegeven moment ook opvangen: de hartslag van Sasha daalde, en kwam niet genoeg terug. Uiteindelijk is de gyn opgepiept en die heeft Sasha uit eindelijk met de hand gehaald.. Volgens mij was er geen tijd voor een tang of weet ik veel wat. Het ging zo snel, en toen was ze daar ineens!
    Maar ik vond het allemaal reuze meevallen, wel iets uitgescheurd maar eigenlijk niets van gevoeld... Ik zou het zo nog een keer doen hoor!

13. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    #2713 Kimm24, 15 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
    clearblue gedaan... ZWANGER 2-3 WEKEN :D volgende week vrijdag echo om 14:50.. is 1 dagje verzet maar maak niet uit...

groetjess

Bijgevoegde bestanden:

14. Hoi Meiden,

Ik zag dat ik heel wat bij te lezen had.
    Heb het ff druk gehad .
    Wat leuk duo dat je er weer bent en dat alles goed met je gaat.

Kimm ik ga voor je duimen dat dit idd een plakkertje is.

Ik vind het ineens heel hard gaan met djaden.
    In 3 weken tijd heeft ie zoveel gedaan.
    In de box staan en lopen een tand kruipen papa en mama zeggen en zwaaien. Ik vind het nog al wat. Het word alleen maar leuker vind ik.
    We zijn gestopt met de helm. Het gaat zo goed met hem.
    En aan een tweede nee daar denk ik nog niet echt aan eerst lekker van ons mannetje denken en zijn eerste verjaardag een beetje bedenken wat we willen.

15. Ik ben met djaden bij een fotograaf geweest als verrassing voor me man zijn verjaardag. Ben heel benieuwd hoe hij zal reageren.

Bijgevoegde bestanden:

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kimmm WOEHOEEEEE dat is weer een heeeeeel goed teken!!! Ben benieuwd je echooo! Dat maakte het voor mij veel echter dan die stomme testen.

Bren, aacchh wat een ventje!! Denk dat je man er superblij mee is! Mooier cadeau is er toch niet?

Eonah, ja dat hoor je ook wel vaak dat je ondanks de bv zelfs ongesteld word....nou ik niet. Volgens mij heb ik samen met mn kind heel mn eierstokken enz uitgepoept.

Duo, rommelt het al?

17. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    hier elke dag een heel klein beetje last van bruinverlies.. schijnt erbij te horen..
    Voel me wel zwanger , mijn borsten doen ontzettend zeer vooral s'avonds.. zo erg dat ik niet op mijn buik kan slapen haha.
    Vrijdag is het eindelijk zo ver..
    Hoop echt dat het dit keer wel goed gaat..

Groetjess Kimm

18. Ik hoop het ook kim ga voor jullie duimen.

19. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Afgelopen dinsdag had ik mijn afspraak bij de VK en daar bleek dat eiwitgehalte iets van 600 was, wat maar 30 mag zijn. Ben meteen die dag opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging en afgelopen donderdag 14 maart ben ik ingeleid.

Inmiddels had ik al 8 cm ontsluiting, maar onze dochter kreeg het erg moeilijk. Dus uiteinndelijk is ze met een keizersnede te wereld gekomen. Ze is 14 maart om 20.21 uur geboren en is met haar 2875gram erg klein.

Ik heb tot vandaag in het ziekenhuis moeten blijven vanwege me hoge bloeddruk.

Bloeddruk is nog steeds te hoog, maar mag er wel mee naar huis. Word goed in de gaten gehouden.

Nou onze dochter doet het goed. Omdat ze erg klein is en nog niet zo sterk is kan ze niet goed worden aangelegd, daarom kolf ik haar voeding. Ook slaapt ze erg veel en huilt ze bijna nooit. Ze heeft vandaag haaar hielprik gehad en was erg sterk! Ben zeer trots!

Kim: Van harte gefeliciteerd zeg! :)

Bren: Mooie foto van je mannetje. Fijn dat de helm weg kan en dat alles zo goed gaat!

Enoah: Klinkt als een super bevalling.

20. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Bruin bloed is oud bloed kimm! ik blijf voor je duimen!!

Duo gefeliciteerd met jullie dochter!! Alweer 4 dagen oud, succes met herstellen, een ks is niet niets!

Deel Deze Pagina