Gefeliciteerd DUO!! Lekker gaan genieten nu! Hoop dat je bloeddruk snel weer normale waardes aanneemt!
Gefeliciteerd Duo! lekker genieten nu Hier de 17e bloedverlies gehad.. vrijdag stond de echo gepland maar die is verzet naar vandaag.. om 11:50 Waarschijnlijk is dit weer een miskraam... en weer met 6 weken Voel me zo leeg en verslagen.. Als dat zo is dan krijgen mijn vriend en ik een onderzoek wat de oorzaak is van die 2 miskramen.. en ook zo snel achter elkaar.. Groetjes Kimm
Jeetje kim wat heftig allemaal zeg voor jullie. Sterkte en hoop dat je toch goed bericht krijgt of dat er iets uit een onderzoek komt.
Nee helaas slecht nieuws.. mijn baarmoeder was leeg.. en daarna nog een zwangerschapstestje gedaan om te zien of de hcg eruit was en de test was negatief.. Weer een miskraam met 6 weken.. Nu nemen mijn vriend en ik even rust zodat mijn lichaam even rust heeft.. denk dat ik 3 maanden rust neem om dit ook een plekje te kunnen geven ... want 2 miskramen en 2 maanden tijd is niet niks.. Kimm
Hahahah ik was de oplader kwijt dus had nog geen fotos kunnen maken. Maar camera ligt nu op te laden .
Geen fotoś van haar eerst week Hhahah en er staat nog wel op zoveel van die checklistjes bij je tas klaar maken zorg voor een camera met volle batterij en geheugenkaartje Hoe gaat het met alle dames, het is weer een beetje stil hier? Sasha heeft inmiddels de waterpokken te pakken, andere kleintjes al aan de kinderziekten?
Eonah, aaaaccchhhhhh heeft ze er veel last van??\ Berkay heeft op een griepje na en wat verkoudheidjes nog niks gehad...gelukkig. Duo kom op met die foto Hoe gaat het verder daar met de kleine? Hoe gaan de nachten? Geef je bv?
Ohhh en ik ben EINDELIJK gisteren ongesteld geworden!! Kan wel janken van blijdschap....ik doe het nog!
Djaden is alleen wat verkouden geweest en voor de rest niks. Voor de rest gaat alles goed met hem. Zijn 2de tandje is door.
@skaya Gelukkig heeft ze er nog altijd niet veel last van we zitten al op dag 4 dus we zijn al een heel eind, meestal is het met een dag of 10 na het eerste blaasje over.. Wat fijn eindelijk ongesteld ihihii.. Je kán nu voor een tweede gaan he @bren Fijn zeg alleen wat verkouden! Sasha heeft de zesde ziekte ook al gehad.. Toen het zo heet was vorig jaar, toen had zij dus dikke koorts arm kind! Al een tweede tandje wat een snellert! Sasha begint nu te snappen dat ze dingen kan afhappen met dr tandjes. Ben vanmiddag weer productief geweest weer een stukje geschreven voor mijn site: Zwemmen met je baby, peuter of kleuter: Watervrij maken » JeKleintje.nl Ohhh en nog wat.. Ze kan ZELF drinken uit een OPEN beker! Zo trots! Zelf drinken - YouTube
Wat super dat ze uit een open beker drinkt. Ze kijkt er ook helemaal trots bij. Ik hoor van iedereen dat djaden vlot is. Maar ik weet niet of dat zo is? Hij zegt al papa en mama. Loopt rond de tafel en gaat van de bank naar de tafel toe (oversteken zeg maar). Hij heeft een baby rollator waar die achter loopt. Is dit vlot of normaal??
Is vlot hoor bren! Sasha kon met 6 mnd zichzelf optrekken en tussen de 6 mnd en 9 mnd is ze langzaam steeds meer gaan schuivelen langs alles en met 11 mnd de eerste echte losse stapjes om vervolgens met 12 mnd ineens echt te gaan lopen. Sommige kindjes kruipen zelfs nog alleen maar met 12 maanden! Maar de meesten gaan zo rond hun eerste verjaardag een beetje rond schuivelen en wat oversteken inderdaad!