ah dansen ook zo leuk sasha doet dat ook soms en dan een beetje met die kont wiebelen zo leuk! en jaaa het wordt steeds leuker
Ja het gaat idd ineens best hard. Heb soms al een brok in me keel als ik er aan denk. Een kado zijn we heel hard over aan het nadenken. Geen idee eigenlijk.
Zandbak krijgt ie al van zijn opa en oma en we hebben bij de geboorte een kado van onze vriendengroep mogen uitzoeken en toen hebben we dat al gedaan. Maar we hebben net wat bedacht duplo.
Hahahah kan me voorstellen dat het steeds leuker word die kleintjes. Dansen, nee zeggen. Toch al een aardig persoonlijkheidje krijgenn ze. Ik geef eigenlijk geen BV meer. Geef nu wel meer water erbij dus kijken of dat werk. Poep in het begin is wat vast en hoe meer ze drukt hoe zachter het word. Maar wel een geruststelling dat ze niet elke dag hoeft te poepen.
Is iedereen van het mooie weer aan het genieten?? Het is wel erg lekker vandaag eindelijk. Djaden heeft vrijdag zijn prikken gehad. Hij was 500 gram aangekomen en 2 cm gegroeid. Hij zat met alles net boven het gemiddelden. En dat hij geen melk en pap meer wilt eten maakte ze niet zoveel van. Want hij krijgt optimel en boter op zijn brood en danoontje.
Jaa hheerlijk he dat mooie weer? Sasha lekker op dr blootje voetjes buiten lopen zonder jas, net als mama hahahaha. Fijn dat het niet uit maakt, sasha weigert de laatste 2 dagen ook dr enige flesje nog, maar ze eet wel boter en kaas op brood en een flinke bak vla of yoghurt dus dat komt ook vast wel goed Ze eet sowieso de oren van mijn hoofd de afgelopen dagen!! Groeispurtje denk ik. Woensdag weer naar het CB ben benieuwd hoelang ze nu is, als ik het zelf meet kom ik rond 79cm uit maar ze staat natuurlijk nooit netjes recht en stil hahahah. En ze is ook al ruim 11 kg
Hey meiden.. hoe gaat het hier.. Ik ben weer zwanger voor de 3de keer.. gisteren hebben we de eerste echo gehad.. met 5 weken en 2 dagen.. Er was een mooi vruchtzakje te zien met een zogeheten dooiertje.. was een gunstig teken zei de verloskundige.. ook zat er mooi slijmvlies om het vruchtzakje heen, en dat zag er ook goed uit... eierstokken na gekeken en alles was gewoon top! Volgende week donderdag 2 mei terug voor de volgende echo... En nu duimen dat die kleine blijft zitten bij mama...
oke bedankt voor je antwoord maar dat lijkt me wel vrij laat.. dinsdag ben ik 6 weken en donderdag krijg ik weer een echo en dan zou het hartje al moeten kloppen... Groetjes...
Spannend zeg. Ga heel erg duimen voor jullie. Ik ben even een weekje weg maar ik lees het als ik terug kom.
Wat super goed nieuws Kimm! De dooierzak zorgt voorlopig voor de voeding aan je kindje tot de placenta volledig ontwikkeld is! Hier is een stukje over de ontwikkeling van de zwangerschap: Groeikalender per week van de baby tijdens de zwangerschap. Ella Verloskundigen, de verloskundige praktijk voor Den Haag en omstreken.
dus dat zwarte is het kindje en dat kleine rondje erin is hetgene waar het de voeding doorkrijgt..? Snap het ff niet.. haha
Pfoei wat wat is op de echo dat zou ik als ze zo klein zijn echt niet meer kunnen vertellen hoor hhhahaaha. Toen ik met 7 wkn nogiets mijn echo kreeg zag je al echt meer vorm erin zag je echt al een beetje armpjes en beentjes!
Jeeej Ik ben 6 weken zwanger ! tot nu toe gaat alles goed.. geen bloedverlies geen menstruatiekrampen.. Donderdag 2 mei om 09:15 echo.. mijn ma en natuurlijk me vent gaan allebei mee.. ben zo benieuwd.. Groetjes!
Wauw Kimm! Wat een geweldig nieuws! Het zwarte rondje is de dooierzak waar je kindje voeding uit krijgt. Het witte boontje is de baby!