Hoi hoi, Hier toch nog een paar dagen een ovu testje gebruikt. Kon het toch niet laten Erg he! Nog steeds geen ei. Heb weer een berg ovu testjes besteld bij zwanger en kids. Hoor veel goede verhalen erover dus we zullen zien. Deze ovu testjes bewaar ik maar voor de volgende ronde. Ik denk niet dat mijn ei nu nog komt, dus ik ben blij als de rode duiveltjes zijn geweest.
He jammer mamanu! Mischien is je lichaam nog bezig met herstellen ? Dat het mischien daardoor nog komt ? Gewoon rustig afwachten tot je ongi denk ik,anders ben je een fortuin kwijt ook zonde Hier kan ik vaak naar de wc pfff.. Wat dat betreft is de ongi tijdens de pil wel makkelijker is een hoop minder dan hoor,haha.. Moet overigens nog steeds vaak plassen,mischien wel beetje druk in de onderbuik door al die hormoonhuishouding ofzo is een hoop gerommel geweest afgelopen weken!!
Ja dat denk ik ook. Ik ben bij de eerste twee zwangerschappen ook pas in de tweede ronde begonnen met ovu testjes, dus waarschijnlijk is het zo ook de eerste twee keer gegaan. Ach..we zien wel Erg he dat gerommel in je hormoonhuishouding. Ik heb er ook last van! Je weet soms niet meer wat je nou moet denken. Hopelijk zijn we er zo vanaf. Fijne avond nog! Ga denk mijn bedje opzoeken. Morgen zijn de kids weer vroeg wakker.
Ja hoor toch een posi ovu test! Ik had al wat buikpijn en gisteren voordat ik ging slapen wat rekbaar doorzichtige slijm aan het wc papiertje (sorry voor de details) Dit zijn meestal toch de tekenen van een eisprong dus dach ach doe toch nog maar een ovu testje. (heb er toch 50 in huis) En ja hoor zag al twee streepjes verschijnen, dus gisteren laat nog geklust. Vanmorgen weer een ovu testje gedaan en zeker nog positief! Ik ben erg blij dat mijn lichaam het zo snel weer heeft overgenomen van de pil Mijn man is wel vanmorgenvroeg vertrokken voor een uitje en komt pas morgenavond weer terug. Ik hoop echt dat ik op mijn LH piek zit dan maak ik een redelijke kans
Nou mooi mamanu! Dan gaan we afwachten op het resultaat! Pffff hier nog wat bruinverlies en misselijk...wordt het zat dat wachten...
Oooh mamanu! Toch een posi ovu test! Super, en meteen geklust Heel verstandig! Voor Skaya wordt het nu ook spannend! Ik duim mee voor Skaya!
Hoi Iedereen! Ook ik kom jullie weer even op de hoogte brengen. Afgelopen zaterdag ben ik ongesteld geworden, dus dat houdt in dat ik een cyclus had van 25 dagen. Op naar Ronde 2! Veel succes allemaal.
Wat super mamanu Ik duim voor je! Mijn vruchtbare dagen liggen precies in ons weekendje weg,dus alle tijd voor het klussen dus mooi voor elkaar haha De ovu testjes zijn al in huis dus dat is ook al geregeld! Voor mijn gevoel is me lichaam weer wat rustiger na al die hormoon wisselingen! Dus we gaan een frisse start maken Koppel,fijn nu weet je hoe je cyclus is! Succes in ronde 2 we gaan er weer wat van maken,hihi.. Skaya spannend joh,duim heeeeel hard voor je! Nog eventjes,zit al in spanning hier hoor hihi..
Waar gaan jullie heen Teddybeertje met dat weekendje? Hoop dat je niet teveel gepland hebt, want het wordt natuurlijk een flink klusweekend dan @Koppel: Beter een kortere cyclus dan een veeeel langere...op naar de tweede ronde en weet je waar je aan toe bent! Ik begin mijn kleine beetje hoop hier te verliezen...het bruinverlies houdt nu al voor de 3e dag aan, tis wel heeel weinig. Misschien gaat het straks gewoon over in een ongi?! En ga ik gezellig mee naar de tweede ronde!!!
Pfff frustrerend Skaya! Weet ook niet wat het kan zijn,kun je geen vroege test doen ? We gaan weekendje naar Heiderbos (center parks) gewoon lekker relaxen beetje zwemmen,wandelen met de hond ect. Dus niet veel inspannends dus tijd genoeg voor het klussen 8) Dus beter treffen kan eigenlijk niet,hihi.. Vind mijn cyclus best lang (afgelopen was 31 dagen) heb toch liever 28 ofzo scheelt weer,haha.. Maar ene kant wel blij want schijnen nog veeeeel langere voor te komen,hihi.. Hier neemt de ongesteldheid langzaam af,toch ook wel weer fijn
Ik vraag me al een paar dagen af of mijn menstruatie wel écht een menstruatie was. Veel minder bloedverlies als voor de spiraal, en maar 2,5 dag! Wel een gevoel van menstruatie gehad op de 1e dag, daarna niet meer. Voel me nu al een paar dagen duizelig en moe. Wat kan je lichaam je voor de gek houden hè?!
Kwacht nog een paar daagjes met testen..het liefst tot komend weekend. Heb zo een gevoel dat ik in de maling genomen wordt. Teddybeertje, wees maar blij.. 31 is idd niet de langste cyclus...kzie er ook voorbij komen in andere topics van 54. Dan is dievan jou erg goed te doen. Misschien herstelt die zich ook wel naar voren...hopelijk is dat niet nodig haha. Leuk het heidebos! Zijn wij ook welles geweest. Wat hebben jullie voor hond? Krissiefleur, 2,5 dagen is zeker ergkort! Maar zalook wel met ontpillen te maken kunnen hebben. Maar alsnog kan een testje geen kwaad...wie weet?
Hé meiden, Helaas....gewoon ongesteld geworden dit weekend, nog wel een testje gedaan maar ook die was negatief. Op naar de volgende ronde!
mpo, jammer maar wens je alvast veel succes en gezelligheid samen met de andere kanidaten in ronde 2 Skaya, lijkt me verstandig kan het nog steeds niet geloven dat je lichaam je zo in de maling kan nemen! Maar leert er wel van,wacht nu toch wel wat rustiger af volgende ronde.. (zeg ik nu hoor ) En je hebt gelijk ik mag nog van geluk spreken 54 lijkt me helemaal een ramp Ach en 31 is eigenlijk zo erg nog niet.. Ben nog nooit op heiderbos geweest dus ben wel erg benieuwd,ziet er allemaal erg leuk uit! Wij hebben een jack russeltje maar een hele lieve niet zon keffert gelukkig,hihi.. Wel lekker actief maar daar hou ik wel van Krissiefeur, jammer maar denk dat we allemaal te enthousiast en hoopvol zijn in onze 1ste ronde,hihi.. Ach we gaan gewoon lekker fris van start in ronde 2.. Eigenlijk ook wel fijn,heeft ons lichaam nog lekker kunnen herstellen!!
Hey Krissiefeur, Ik had precies hetzelfde....zal idd wel door het ontpillen/ontspiralen komen . Wat een gedoe! Mijn menstruatie zal vandaag of morgen toch wel over zijn en ik hoop dat ik in maand 2 minder 'kwaaltjes' heb dan de eerste maand zonder pil. Had jij er veel last van?