Echo was goed gegaan,.. het hartje klopt! Ben alleen wel minder lang zwanger dan gedacht.. 5 weken en 2 dagen ongeveer.. Volgende echo is bij de verloskundige op 15 mei.. spannend dan ben ik 7 weken.. Helemaal blij!
Goed nieuws Kimm! Volgens mij gaat het hartje toch écht pas kloppen vanaf 6 weken... Dus wie weet ga je volgende echo weer vooruit!
dankjulliewel... Maare ik heb 6 boodschappen tassen vol met babykleertjes Maatje's 74 & 74/80 & 80 misschien zit er wat bij voor jullie ? Het is allemaal voor een jongen. Marktplaats.nl - 6 boodschappen tassen vol babykleertjes - Babykleding | Maat 50
Gefeliciteerd met het hele goede nieuws kim. Woensdag is djaden zijn verjaardag. Heb der wel veel zin in. Alle slingers en ballonnen al in huis. Ga zelf zijn taart maken.
Djaden ook al wat gaat het hard ineens!! Ben benieuwd naar je taart straks!! Foooootooo. En wat krijgt djaden voor moois? Hoe voel je je nu verder kimm?
Ik zal zeker een foto plaatsen. Hij krijgt van duplo de getallen trein en een auto. Hij is ineens helemaal gek op auto's rijd er echt mee en soms gaat hij er helemaal bij liggen om te spelen. Echt gaaf om te zien.
ja gaat goed hoor.. Wel vaak hoofdpijn en steeds vaker sneller moe... Nog 10 dagen tot de volgende echo.. Ben benieuwd
We hebben een hele leuke dag gehad. Hij was echt jarig en visite mooi verspreid over de hele dag. Hier een foto van de taart en had voor djaden een eigen taart gemaakt kon ie lekker in graaien.
@Bren Gefeliciteerd met Djayden! Leuke foto's zeg! Met mij gaat het goed .. woensdag weer een echo om 10:10.. ben benieuwd hoe ons wondertje er nu uitziet vergeleken met 13 dagen geleden. Spannend.. Voel me nog hetzelfde.. veel hoofdpijn en heel moe! Kan de hele dag wel slapen.. maar helaas gaat dat niet met het huishouden! Groetjess!
Oh kimm wat fijn dat klinkt allemaal als goed nieuws!! Hoe gaat het met de rest van de mama's en de kleintjes? Sasha is nu zoveel aan het praten het gaat zo hard, zelfs regelmatig combinaties van 2 woorden! Het wordt echt steeds meer een peutertje in plaats van een baby zo bijzonder om te zien!