Ah bren ook zo'n mijlpaal de box weg hahaha. Ik vond het heel fijn eindelijk weer wat ruimte in de huiskamer
Heerlijk zeg!! Snapt ie al een beetje de bedoeling van de babywalker ? Sasha had het door vlak voor ze echt ging lopen en ook netjes sturen enzo zo leuk om te zien!
Djaden loopt er al een hele tijd achter maar snapt echt nog niet hoe hij moet draaien. Dan word hij heel boos en dan pak ik zijn handjes vast en draai met hem samen. Dat werkt op zich ook wel. Maar hij moet het even doorkrijgen.
Wat leuk meiden om jullie weer te lezen! Wij zijn net terug van vakantie, weer lekker genoten van het zonnetje. Gaat allemaal prima hier! Sarah wordt een grote meid, begint een beetje te praten. Geweldig!
We hebben dinsdag de echo al gehad en alles was goed met de kleine.. ook zijn/haar hartje klopte netjes. Goed nieuws dus. we hebben het dan ook bekend gemaakt aan iedereen die het nog niet wist. Groetjes!
@bren let maar op straks zo ineens heeft ie het door hahah. @Krissie wat een pretbekkie heeft ze! Lekker dat ze zo begint te praten als ze straks eenmaal wat woordjes kent gaat dat ook ineens zo hard! Ik kan sasha niet meer bijhouden wat ze allemaal zegt joh! @Kimm fij zeg!! Sasha heeft vanmiddag zelfs in een vreemd groot bed geslapen bij mn oma! Gewoon netjes in een keer slapen zoo cool!
@krissie denken jullie al aan zindelijkheidstraining voor sarah? Of geeft ze totaal nog geen signalen af?
we zijn een beetje bezig, ze plast met regelmaat op het potje, maar ze geeft het nog niet aan. we blijven het aanbieden, misschien van de zomer? en jullie?
Vandaag 12 weken zwanger !! Morgen om 14:00 weer een echo.. Ben benieuwd of we dan ook het hartje kunnen horen. En of de kleine dit keer wel wakker is want de vorige keer sliep hij/zij. Spannend dus..
Wat goed dat ze er al af en toe op plast! Hier is het anders om, ze geeft vooral poepen vaak aan, je ziet ook wel dat ze merkt dat ze /plast poept, en de luier blijft steeds langer droog (en dan ineens helemaal vol hahha). Maar een echte plas op het potje of op de wc heeft ze nog niet gedaan Ook nog niet echt serieus mee bezig hoor, ze vraagt er af en toe naar dus dan zet ik haar erop. Na de vakantie over een paar weken gaan we eens een poging wagen, gewoon een weekje de luier af en zien wat er gebeurt
Hoi meiden! Hoe is vaderdag bij jullie? Hier leuk! Sarah had een mooie tegel gemaakt voor papa. Super! Misschien straks even naar buiten. Hoe is het bij jullie?
Hier gaat alles goed. Lekker rustige dag vandaag misschien even naar het strand of zo iets. Over een week de caravan op halen om schoon te maken en voor dingen die aangepast moeten worden.
Kimm: Whoeh 12 weken alweer! Hoe reageerde iedereen op je zwangerschap? Bren en kris: Heb leuke fotos voorbij zien komen. Leuk zeg om te zien! Enoah: Wat goed dat sascha al in dr grote bed slaapt. Gaat hard zeg! Grote meid Nou verder heb ik niet echt teruggelezen. Leuk om te lezen dat het met iedereen goed gaat. Lekker op vakantie met jullie kids, goede vooruitzichten! Ben benieuwd hoe ze het zullen vinden. Hier gaat ook alles goed. Romina is alweer 3maanden. Is echt een lachebekje en kan lekker brabbelen. De nachten gaan goed, vannacht geslapen van 22:00 tot 6:30. Was helemaal trots. Morgen krijgt ze dr 2e prikjes. Zie er nu al tegenop . Ze zal vast koorts krijgen...
Vervelend he die prikjes? Sasha heeft de eerste paar wel gehad, maar we zijn er mee gestopt met vaccinaties. Ik denk dat ze niet veel goeds doen, heb veel informatie online bij elkaar gezocht (hier onderin heb ik er een klein stukje over geschreven Alles over het consultatiebureau » JeKleintje.nl ook met een linkje naar stichting over kritisch prikken). We gaan vrijdag weer lekker op vakantie, afgelopen weekend is haar kinderkamertje opgehaald, gek hoor zo ineens een tijdperk afsluiten haha.
Enoah: Wat een leuke website heb je gemaakt. Ziet er goed en professioneel uit. Toch laat ik maar wel de kleine vaccineneren. Gewoon maar voor de zekerheid. Want stel je voor dat... Lijkt me inderdaad ook erg apart. Het baby zijnde is er nu af en een nieuw hoofdstuk word geopend voor je. Nouja alleen maar leuk.! Dus ze geniet wel van dr nieuwe kamertje? Ego: Romina heeft gister erg veel geslapen, bijna niet gedronken en de momenten dat ze wakker was, was het krijsen. Ik heb dr een zetpil gegeven en toen na een hele lange slaap is ze wat vrolijker wakker geworden savonds en heeft ze dr flesje leeggedronken. Ze had er dus wel last van maar geen koorts. Vandaag is ze weer vrolijk dus gaan zo lekker even naar buiten, van het mooie weer genieten. Eczeem: Heeft jullie kindje hier last van gehad? En zoja, hoe is het nu?
Mjah het is heel persoonlijk die keuze wel of niet. Ons staat het tegen.. buiten dat de meeste ziektes waar tegen ingeënt wordt zijn tegenwoordig goed behandelbaar.. Blijft wel een moeilijke keuze, wij hebben een paar wel gedaan en daarna gestopt Wat sneu als ze niet lekker zijn! Hier geen eczeem dus geen tips! Enne thnx, voor mn werk ook veel met sites bezig haha sasha geniet zeker van dr kamertje