Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik ben nog steeds geregelt beetje misselijk. Bruinverlies is over! NOD over 2 dagen, maar wil nog steeds tot weekend wachten met testen.

Mpo, succes in ronde 2!

Die eerste ronde is voor ons allemaal misschien even een 'wake up' call. Ben er ongemerkt steeds meer mee bezig geweest, misschien dat het ook helpt als dat minder wordt.

2. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krissiefeur, ja komt inderdaad al aardig dicht bij geslopen alweer!
    Spannend wel goed klussen he :p

Skaya, Vervelend dat de misselijkheid zo aanhoud,ben wel erg benieuwd hoor!
    Ga je zaterdag of zondag testen,hihi vind het bruinverlies zo apart dus ben wel benieuwd of jij dan de gelukkige bent die een posi test in handen mag houden ;)

Heb het nu ook even beetje van me af gezet,laatste dagen dan ook wat extra tijd in mijn lieve paardje gestoken..
    En wat ontspannen af en toe even een boekje lezen ect.
    Tegen de tijd van de eisprong gaan we gewoon rustig ovu testjes doen en daarna proberen we ontspannen en rustig te blijven afwachten.. :)

(alleen nog maar afwachten of het me ook allemaal zo gaat lukken,hihi)

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier ook geen kwaaltjes meer.
    Rustig aan het wachten op de ei sprong.
    Maandag maar beginnen met ovulatietesten.
    Heb ze net besteld.

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wil wachten tot zondagochtend en dan met mn ochtendurine testen. TJaaa dat bruinverlies...ik had het rond mn geplande eisprong ook een dag, was toen wel heel weinig. Kvind maar raar!

Welke ovutesten hebben jullie besteld en hoeveel?

5. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hier ook nog steeds nergens last van, maar wie weet!
    Ik heb trouwens mijn LH piek op dag 19 gehad, dus de eisprong is daarna binnen 24 geweest en dat klopt, want ik heb hem gevoeld! Had best wel buikpijn. Maar hoe zit het dan met je NOD, want als ik er 14 dagen bij moet tellen (omdat je normaliter 14 dagen na je ei ongi wordt) dan kan ik pas later testen.(19dagen + 14 dagen) Of moet ik gewoon mijn 28 dagen aanhouden? (dus 19 dagen + 9 dagen)
    Weet iemand hier meer van?

6. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ik heb ze nu van Zwanger en Kids en zijn vrij goedkoop. Heb er 50 besteld, Heb ook nog de ovu testjes van testjezelf.nu gehad, maar die van Z en K zijn goedkoper en net zo fijn.

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik heb ze bij zwanger en kids besteld. Ik heb er 20 besteld en 4 zwangerschapstesten. Ben benieuwd wanneer ze binnen komen. Hopelijk voor maandag.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mamanu, ik denk dat je cyclus wat langer is dan gepland..maar weet het niet zeker.

Ik had mijn zwangerschapstesten bij sensitest besteld, dezelfde dag betaald en 2 dagen later in huis.

9. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb ik ze ook besteld,prima service snel in huis!
    Netjes verpakt ook!
    Heb er 12 geloof ik..

Denk inderdaad ook dat je cyclus langer is Mamanu
    Gewoon even afwachten dus en anders doe je op dag 28 een testje ? En anders doe je gewoon na de 14 dagen na je eisprong nog een keer een testje ?

10. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ik heb wel al een beetje een zeurend gevoel onder in mijn buik. Het zou toch niet.... Zou dat niet erg snel zijn voor een ongi?:(
    Dag 20 de eisprong en dag 24 of 25 ongi worden?
    Bah ik heb een hekel aan wachten! Als het dan toch niet zo is, dan laat me nu maar ongi worden. Kan ik gezellig met jullie ronde 2 in ;)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja mamanu dat gevoel heb ik ook. Ga zondag testen (als ongi er nog ni is) en als tie wit is hoop ik dat de ongi niet te lang op zich laat wachten, want dat zou zo zonde van de tijd zijn :p

12. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Dat jij zo lang kunt wachten Skaya. Vind ik echt knap hoor!
    Ik had allang een aantal testen versleten :D
    In principe mag jij vandaag testen toch?

Succes!

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaa ik ben gewoon bang voor een witttttee witttee test!
    Dat bruinverlies van begin van de week heeft mn hoop laten slinken en nu krijg ik ook mn maandelijkse puist :p ...dus denk dat ik gewoon ongi wordt...

14. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skaya, ben erg benieuwd hoor!

Mamanu, wachter duurt altijd te lang!
    Ben wel benieuwd en anders gaan jullie gezellig mee naar ronde 2 :)

Heb hier ineens na mijn ongi last van waterig verlies:(
    Wat het is geen idee,ruikt niet altijd fris en blijf zo aan het wassen,haha..
    Is niet heel veel,maar vraag me toch af waar het vandaan komt ?
    Mijn eisprong zou pas rond 13 februari zijn geloof ik..
    Dus dat kan het elk geval niet zijn..

Maarja is wat he,haha..:p

15. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Hoi iedereen!

Er word lekker gekletst hier haha :) kom zondag zeker even gluren wat de uitslag was van de test!

Hier vandaag een redelijk donkere ovulatietest gehad maar nog niet positief, dus hopelijk toch een kortere cyclus dan 32 :D

Morgen maar weer 1 doen en kijken of die nog donkerder is of dat ik mn ei nu gemist heb doordat ik uitging van 32 dagen..

Ik zag dat meerdere gaan beginnen met ovulatietesten, ik vind het nu wel nog spannender omdat je er nog meer mee bezig bent haha maarja dan komt de klap wel harder als je ongi word :(

Nou ik blijf lekker meelezen en zal wat vaker reageren *shame on me*

16. Jojo2010

Goedemorgen dames!

Ik deed vandaag weer een ovulatietest en deze was lichter dan die van gister :(

Heb ik mn ei gemist? Wat denken jullie?

De bovenste is van gister en die daaronder is van vandaag..

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    He susanna, het lijkt erop alsof je vruchtbare periode weer afneemt ja, als je de testen moet geloven. Kzou er morgen nog een doen om dit te bevestigen. En keer extra klussen kan geen kwaad!

18. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk inderdaad dat je ei geweest is..
    Dus nog even klussen voor alle zekerheid kan geen kwaad!
    En inderdaad zoals Skaya al zegt even morgen nog een testje doen voor de zekerheid! ;)

Heb je wel geklust voor dat je de donkere ovu test had ?

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Het lijkt er op dat idd je ei geweest is. Zou morgen ook nog een testje doen. Als die dan lichter is, is je ei geweest.
    Hopelijk dat je vlak van te voren nog geklust hebt.

Hier denk ik deze ronde weinig kans. Mijn man moet deze week 4 dagen over werken en volgende week ook. Volgende week als het goed is mijn ei, maar mijn man is helemaal op. Zal denk ik weinig klussen worden.

20. Jojo2010

Balen dat je man zoveel moet werken, maar wie weet houd hij toch nog een beetje fut over om te klussen :)

Ik denk dat mijn ei inderdaad al is geweest, ik had net een bijna hele witte test :( Gisteravond wel geklust hopelijk was dat genoeg...

Deel Deze Pagina