Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Susanna dan moeten we er denk maar vanuit gaan dat je ei idd al geweest is...we wachten het resultaat af! Probeer bezig te blijven de komende 2 weken :p anders duurt wachten zo lang!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Welkom Beccy!!
    Ben benieuwd hoe het met jou cyclus zal gaan, heb je al gekke ontwenningsverschijnselen?

3. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden!
    Ik ben gestopt per 1 januari met de pil. Het is natuurlijk onwaarschijnlijk dat het nu al raak kan zijn, maar ik hoooop het gewoon zo erg haha! Wordt een spannende tijd voor ons allemaal!

Groetjes

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hoi Jolinde! Dan is jou NOD ook al ruimschoots geweest tog? Heb je al getest?

5. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hey meiden,
    Mijn spiraal is 24 januari verwijdert. Ik en mijn vriend willen dolgraag een kindje. Ik ben sinds kort aan het tempen. Leuk om jullie verhalen te lezen en samen de 'spanning' na de ovulatie af te wachten. Ik vind dit een leuke maar ook spannende tijd.
    Ik hoop dat jullie wens dit jaar uit mag komen meiden! En voor mezelf natuurlijk ook. Moeder worden lijkt me het mooiste wat er is!

6. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben midden in mn pilstrip gestopt, moest toen nog een week eigenlijk. Maar ik kon niet wachten haha. Dus ongeveer de 6e ongesteld geworden.
    Maar dat is dan eigenlijk geen 'echte' ongesteldheid toch?
    Moet eerlijk bekennen dat ik hier vrij weinig verstand van heb. Alle hulp en uitleg is welkom :D

7. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Skaya, hoe zit het eigenlijk met jou?
    Jij bent al 3 dagen overtijd :). Al getest?? Spannend hoor!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jade ook welkom!!! Het is zeker spannend!! We zijn er hier allemaal heel druk mee :p

Jolinde, tja het is wel een ongesteldheid, maar je hebt zo misschien wel je cyclus een extra btje in de war geschopt. Weet ik ook niet. Maar het is net als bij ons afwachten hoe je cyclus het nu oppakt zonder pil.

Heb zelf al getest..gistere, en die was wit. Vandaag wel een prop bruin slijm verloren (geen idee wat het is) met krampen/misselijk maar nog steeds geen ongi :x pfff!!

9. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Heb eigenlijk maar heel weinig klachten...Alleen vandaag heb ik last gekregen van pijnlijke tepels..Dus enkel maar mijn tepels..Iemand daar ervaring mee?

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Beccy ik heb het zelf niet, maar lees het bij andere mensen wel in andere topics. Kan door ontpillen komen, maar ook door eventuele zwangerschap. Spannend!

11. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    hm nu maak je me wel nieuwsgierig hoor!! hihi..Het is vanmorgen begonnen.. Als het van het ontpillen is zou het toch al eerder moeten begonnen zijn of niet?

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Met ontpillen KAN alles, komen wij hier steeds weer achter :p

13. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Beccy
    Ik heb sinds een paar dagen ook heeeel erg gevoelige tepels. Bij elke (lichte)aanraking voel ik het.
    Voorderest heb ik ook weinig klachten, alleen bij de eerste 2 weken had ik last van mn onderrug en een soort spierpijn in mijn onderbuik.
    Had al op internet gekeken en het kon innestelingpijn zijn (dan wordt je baarmoeder opegerekt ofzo?) maar dat leek mij in mijn stadium wel erg voorbarig. Ook kan je lichaam je flink voor de gek houden.

@jade: ook voor jouw een spannende tijd dus! De voorpret is ook al leuk heh?! Ik had laatst zulke leuke schoentjes (maat17) gezien en kon ze bijna niet laten liggen :p.

14. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    ja moet zeggen dat mijn rug me soms ook wel in de steek laat op het moment. Gister nog een massage gehad van mijn mannetje omdat ik zon last had, maat niet direct in verband gebracht met zwanger/ontpillen...

15. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Ik heb ook al een rompertje liggen hier. Gekregen van mijn liefste nichtje..(waren toen nog niet bezig met kindjes, maar was een stille hint van haar..haha) Ze zou het namelijk erg leuk vinden als ik een kleintje zou krijgen.

16. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Hahah wat grappig!
    En weet je nichtje al dat haar hint werkelijkheid is geworden?
    Ik zeg nog helemaal tegen niemand dat wij bezig zijn, maar vind het wel moeilijk hoor!
    Ik heb ook een vriendin gehad en die vertelde het gelijk al de 1e ronde dat ze bezig waren. Bij hun duurde het heel lang, dus dan krijg je elke maand dezelfde vraag te horen. En als het dan steeds niet gelukt is, lijkt mij het heel vervelend om dat steeds te moeten zeggen.

17. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Ja zij weet het als enige dat we bezig zijn. We zijn echt twee handen op 1 buik..En moet zeggen dat het ook wel even oplucht om je verhaal kwijt te kunnen. Zij heeft zelf al twee kindjes.

18. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Dat is wel fijn dat jullie zo'n goede band hebben :).

Vind jij het niet moeilijk om niet alvast een test te doen? :p

19. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    euh.. Dat had ik eerst niet, maar nu ik steeds meer hoor van mensen die wel zwanger zijn dat zij wel pijnlijke tepels hebben vind ik het wel steeds spannender worden ja..

20. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend hoor!

Over 5 daagjes mag je al testen :).
    Ik ga voor je duimen meid!!

Deel Deze Pagina