Ja dat weet ik niet zo goed omdat ik halverwege mijn pilstrip ben gestopt. Ik verwacht zo rond volgende week.. Ben namelijk de 6e voor het laatst ongesteld geweest,,
Als de 6e je eerste dag van je ongi was..ben je net zo ver als ik rn dus 3 dagen overtijd als je uit gaat van een gewone cyclus.
Wat een hoop mensen de binnenkort mogen testen. Spannend hoor. Ben erg beniewd. Ik ook. Maar dan met ovulatietest. Hihi. Ga morgen beginnen. Vandaag al beetje vruchtbaarslijm. Alleen totaal geen tekenen van ei sprong verder.
Deesjedees kan je vandaag niet al testen als je vruchtbaar slijm hebt...misschien komt je eisprong wel iets eerder? Hier nog steeds geen ongi
Jeetje! Dat wordt dan idd wel erg spannend! Wanneer ga jij weer testen? Ik denk dat ik deze week nog even afwacht (zal moeilijk worden!!) maar ik heb ergens gelezen dat je dan de meeste kans heb op een positieve test?!
Ik heb een banner aangemaakt, maar hoe zet ik die onder aan mijn berichtjes? Moet ik dan steeds die link in elk berichtje plakken? Heb trouwens even goed uitgerekend wanneer mijn eerste dag van mijn menstruatie was en dat was niet de 6e maar de 10e. Dus volgens de banner mag ik morgen testen.
Oke jolinde, dat geeft weer wat meer duidelijkheid. Hoelamger je wacht hoe groter de kans op een duidelijk positieve test. Int begin zijn de streepjes erg vaag en moet je heel goed turen haha. De banner moet je in je handtekening plakken...
Welkom Beccy & Jolinde23! Gezellig dat jullie meekomen kletsen! Ik hoop dat jullie snel een positievetest in handen hebben Wow er word nu wel veel gekletst haha, ik ga later wel even goed teruglezen @ Deesjedees: Hoop dat je snel een positieve ovutest hebt, ik was net te laat Maar het was wel fijn te weten wanneer de eisprong was! Dus lekker veel klussen haha @ Skaya: Pf duurt wel lang nu he! Ben je nog van plan een x te gaan testen? (sorry voor als die vraag al een keer gesteld is *bloos*) Hier voel ik me ongesteld zonder bloed haha, mijn eisprong is dus vrijdag geweest en nu voel k hele tijd ongikrampen en rugpijn. Erg vreemd Maarja we merken het wel, voorlopig nog afwachten tot mijn NOD.
Het is gelukt, bedankt! @SusannaC, thanks! Dat hopen wij ook heel erg, en ik hoop het voor jou ook! Voor iedereen natuurlijk
Welkom Jolinde & Becky! Gezellig al die mensen! Maar je moet zo veel teruglezen hè? Hier alles goed, volgens mij de vruchtbare dagen weer achter de rug. Vandaag zou eisprong zijn, denk toch dat hij eerder is geweest. Nu weer op de wachtbank en hopen dat ik niet weer te veel ga "voelen" waarvan ik denk : goh zou het? Je kan jezelf helemaal gek maken heb ik ontdekt!
Haha ja wordt steeds meer te lezen hier,hihi.. Welkom Jolinde & Becky, Pijnlijke tepels kunnen ook later komen,heb pas rond mijn eisprong kwaaltjes gekregen tot aan ik ongi werd.. Te veel om even op te noemen,maar gek werd ik er wel van,hihi.. Verder wens ik even de mensen die met ovu testen aan de slag gaan of begonnen zijn veel succes En ook de mensen welke DE test mogen gaan doen eerdags heel veel succes toe gewenst duim voor jullie Anders blijf ik terug lezen,hihi.. Zit te bedenken wanneer ik het beste kan gaan beginnen met ovu testen inderdaad.. Zou inderdaad wel heeeeel erg leuk zijn een valentijns baby Denk dat ik woensdag ga beginnen met eerste ovu testje.. Mocht mijn cyclus mischien toch iets korter als 31 dagen zijn mis ik hem mischien niet
Beter te vroeg dan te laat teddybeertje. Hier nog keertje getest en nog steeds zo wit als sneeuw en geen ongi! GRRRRRR! Wel constante pijn linksonderin me buik..
Ja inderdaad gelijk heb je.. Liever 2 testjes extra en hem gezien te hebben als net mis lopen Vervelend die buikpijn,als je ergens zat van wordt is dat het wel.. Maar onthou het is voor een goed doel
Goedemorgen Iedereen! Zo ik kom ook weer eens kijken en moet idd ver teruglezen hahaha. Goed bezig zijn we met ze allen Heel veel succes met testen voor de dames die rond valentijns dag kunnen testen. Ik duim met jullie mee. Als het goed is, heb ik morgen mijn ei dus ik ga vandaag even goed klussen. Groetjes allemaal en een fijne dag!
Hhahah succes met klussen koppel!!! Ik wil mn ongi!!! (nooit gedacht dat ik dat nog es zou zeggen) Mn cyclus wordt nou wel lang horr...
heey meiden, wat spannend allemaal, ook ik ben gestopt in Januari. we gaan er helemaal voor we hebben vorig jaar ons huisje gekocht en zitten er sinds eind vorig jaar in, en na ruim 4 jaar hebben we de knoop doorgehakt we wouden eerst alles op orde hebben voordat we deze grote stap zouden nemen. Wel vervelend is het ontpillen, hebben jullie daar ook last van?? heb echt zo een pijn in mn tepels en last van duizeligheid en moet vaker plassen. hopen dat dit niet te lang duurt, las dat het bij sommige 1 jaar tot 2 jaar duurden voordat ze ontpilt waren. Ik had me ook voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn maar dat is zooooo moeilijk, hebben jullie dat ook.
Welkom ctje, Ik ben denk ik nog bezig met ontpillen. Vorige ronde van allerlei kwaaltjes gehad. Nu helemaal niks. Succes met zwanger worden en hopelijk ben je snel van het ontpillen af. Hier net ovulatietest gedaan. Heb vorige ronde van kruidvat gedaan. Daar had ik altijd 2 streepjes ene lichter dan de andere. en op een dag had ik donkere en lichter streepje. Nu heb ik zwanger en kids ovulatietest. maar heb dus een streepje en verder niks. Komt de ei sprong er nu helemaal nog niet aan? Volgens vorige cyclus zou dat woensdag moeten zijn.