Hoi Susanna! Ik snap opeens waarom je nog geen banner heb hahaha Ikzelf snap er vanaf vandaag ook niets meer van... Ik heb sinds vandaag opeens wat bloed tijdens het afvegen. Het is niet genoeg voor een ongesteldheid, maar ik wacht het even af. Denk toch dat me lichaam een beetje van slag is. Ik ben benieuwd of het nog doorzet, dan zou dat mijn "echte" ongesteldheid zijn en kunnen we weer een nieuwe banner aanmaken. Maar fijn dat je vriend gewoon veel uren kan maken en dat je een leuk huisje hebt en zekerheid. Oww je bent afgelopen maand getrouwd? Wat leuk zeg! Alsnog gefeliciteerd! Wil je zodra je afgestudeerd bent een eigen bedrijfje opstarten? Ja mijn vriend en ik werken allebei fulltime en gelukkig heeft mijn vriend al een hele poos een vast contract. Ik helaas nog niet en dat maakt me wel een beetje zorgen af en toe. Mja.... Ik heb dat punt bereikt dat ik denk: ik zie het wel. Ik wil het zoooooo graag en we redden het wel. Beterschap voor je ventje!
Hai Koppel, Ja haha volgende maand dus de 1e echte ronde. We zijn inderdaad afgelopen maand getrouwd, dank je wel! Ik wil een babykledingwinkel beginnen, niet omdat ik nu in die fase zit hoor haha. Ik heb daar toen ik 14 was een keer een snuffelstage gedaan en sindsdien ben ik er helemaal vol van dat ik dat ook voor mezelf wil. En het is eigenlijk ook niet minder geworden na al die jaren. Dus dat is het plan, maarja ook voor dat is het helaas een moeilijke periode Ja een vast contract is wel fijn, maar je moet ook niet je hele levensplanning ervanaf laten hangen vind ik! Ja, wie weet zet het nog wel door, is wel vervelend als je lichaam helemaal van slag raakt. Ik lees soms echt verhalen dat mensen een half jaar niet meer ongesteld worden dat lijkt me echt vervelend. Ik heb tot nu toe nog geen rare klachten terwijl dit al wel me bijna 3e week is zonder pil zag ik net toevallig. Hoe is het nu met je bloeding?
Goedemorgen Susanna! Zo je 3e week alweer! Spannend dus!! Wat leuk dat je bent getrouwd! Wel vroeg getrouwd dan of niet? Aaaah leuk toch dat je weet wat je wilt Ik heb dat echt nooit geweten, nog steeds eigenlijk niet hahaha. Doe nu financiele administratie, maar och... Had denk eigenlijk liever iets anders gedaan. Neej, nouja ik ben ook op dat punt gekomen dat dat niet meer zo belangrijk is haha. Op gegegen moment is de wens groter dan alles he... Ja, ik denk dat ik kan zeggen dat mijn echte ongi heeft doorgezet. Verlies toch wel steeds meer bloed. Wel minder dan als ik ongi ben als ik de pil slik. Mja misschien is me echte ongi gewoon minder hahaha. Weet het ook niet.. Ik zal in elk geval me banner moeten aanpassen en nu is de echte ronde begonnen dus.
Hoi meiden! Daar ben ik ook weer even. Wat een spannende dingen allemaal! Is je ongi doorgezet koppel? Hier is morgen de grote dag dat de spiraal eruit gaat. Ben heel benieuwd! Vind het ook wel een beetje spannend hoor. Dan kan alles gebeuren. Op je vragen heb ik eigenlijk geen antwoord, behalve van dat ik denk dat het sperma inderdaad wordt opgenomen door een tampon. Als wij 's avonds vrijen dan douche ik meestal niet meer daarna, ik slaap dan al heel snel!.
hoi hoi Wij hebben ook als goede voornemen gehad om de pil aan de kant te leggen.... Hoop dat het snel raak is bij iedereen!! en dat we snel op een uitgerekend in... kunnen verderkleppen
* Breekt in* Spannend Katemans!! Ik duim voor je dat je snel aangeteld bent niet te snel want dan moet ik straks ook nog kleertjes terug geven haha *Breekt uit*
Nou het is gelukt! Mijn spiraaltje is eruit. Viel mee, en nu kan het beginnen! Volgende week mijn eerste eisprong zonder anti conceptie!
Haai Koppel, Nou wel goed dat het heeft doorgezet, heb je wel meer duidelijkheid @ Krissiefeur: Gelukkig viel het mee je spiraal eruit laten halen! @ iedereen: Het word alweer wat drukker hier, gezellig En voor de nieuwe succes met julllie 1e ronde, hopelijk kunnen we de 1ste zwangere snel feliciteren
Ja leuk als het wat drukker wordt! Ik ben ook heel benieuwd wie de eerste is die we mogen feliciteren!
Ja zeg dat wel haha Ik heb vandaag een beetje een akelig gevoel in mn buik, gisteravond wel geklust maar ik weet verder niks over mn cyclus haha. Wie weet word k wel ongesteld..
Zooo wat een reacties weer Ben even niet geweest en tadaa! Hhahahaa. Ja mijn ongi heeft duidelijk doorgezet. Vooral vanmorgen was het op normale hoeveelheid als anders. Ik stond op en het liep er gewoon uit hahaha. De tampon zat helemaal vol:O Sorry voor de details haha. Maar wel een goed teken inderdaad, ben er erg blij mee dat mijn ongi tenminste gewoon op gang komt. Heb toch bijna 8 jaar de pil geslikt... Ben jij al ongi Susanna?? @Krissie Aaaah wat goed dat je spiraaltje eruit is en dat het meeviel! Nu snel op naar de eisprong! Hahahah bedankt voor het meedenken . Toch maar geen tampon meer indoen na de sex hahaha. Dan hou ik er snachts maar een handdoek onder hahahaha. Bloos... @katemans Welkom! Leuk dat je er ook bij bent! Vertel Waar is je banner? Jij al tegen dingen aangelopen? Maar een goed voornemen inderdaad! Ik hoop dat we allemaal mekaar snel kunnen feliciteren! Zou leuk zijn
Fijn dat jouw ongi op gang is! Ik wacht het nu allemaal af, kan ook meteen raak zijn zei de dokter vanmorgen. Daar ga ik niet van uit, we zien wel! Prettige avond allemaal!
@ Koppel: Mooi dat je ongi helemaal heeft doorgezet en dat je nu een duidelijke cyclus kan berekenen! Nog geen ongi hier, alleen al 2x overgegeven vanavond. Maar ik heb ook hoofdpijn dus wie weet heeft het daar mee te maken haha, dingen die normaal zo gewoon zijn daar ga je nu ineens dubbel over na denken Weltrusten iedereen!
Ben ik ook erg blij mee inderdaad. Helaas heeft me vriend mij aangestoken dus ik ben benieuwd of het erin zit deze maand hahaha. Maar opzich heb ik ook geen haast, heb ook zoiets van ik zie het wel.. Voorlopig ga ik me nog niet bezig houden met temperaturen etc hoor. Hmm Susanna! Dat klinken wel als zw kwaaltjes toch? Hoofdpijn, overgeven, laast had je last van je buik.. Nouja ik ben erg benieuwd. Wanneer kan je testen? Of weet je dat niet? Fijne dag!
Nee precies, ik heb ook geen haast en ga ook voorlopig nog niet temperaturen. Haha ik denk dat hij mij ook aan heeft gestoken want vandaag voel ik me gewoon helemaal beroerd Voorlopig maar afwachten wanneer ik ongesteld word... Hopelijk snel dan kan ik ook mijn cyclus berekenen. En heeft iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Hier ook geen thermometers hoor! Eerst maar eens "zelf" proberen. Gisteravond wat buikpijn gehad, vanmorgen ook. Sindsdien voel ik me prima! Voor morgen heb ik geen plannen, lekker thuis denk ik, wat boodschappen doen enz. Zondag gaan we met de familie op de foto, mijn ouders zijn beiden 60 geworden en willen graag een foto van het hele gezin. Dus dat staat voor zondagmiddag op het programma. En dan is het alweer maandag, de week van mijn 1e vruchtbare periode!
Hallo meiden! Ook ik ben sinds januari gestopt met de pil, gister m'n laatste menstruatie dag gehad. Dus nu kan het officieel gaan gebeuren! Vind het wel ontzettend spannend allemaal, nu het defenitief stoppen is gebeurd! En hoe lang het gaat duren voor het zover is. Leuk om zo samen erover te kletsen!
Goedemorgen allemaal! Aaaaah beterschap Susanna! Hoop ook voor je dat je snel je echte ongie krijgt zodat je je cuclus beter kan beoordelen! Of het is natuurlijk meteen raak, zou ook nog kunnen he.. Positief blijven Hahaha Krissie telt haar dagen af naar de vruchtbare periode! Hahahahaha. Het eerste wat ik straks ga doen is een nieuwe agenda kopen en ook mijn vruchtbare dagen berekenen. Verder moet vandaag de auto na gekeken worden, want binnenkort apk, maar dat is vlakbij de ikea dus misschien vraag ik wel of die me even afzet. Vind ik altijd wel leuk haha. Misschien even kijken of ik een leuk kado voor mijn ouders kan vinden. Die zijn vandaag zoveel jaar getrouwd. Welkom Flower! Spannende tijden ja! Dat het maar snel raak mag zijn en leuk dat je mee komt kletsen..