Oeh dat zou zeker geweldig zijn! Lijkt me een geweldig verjaardagskado! Stel ik zou morgen een knal test hebben zou ik rond 4 nov uitgerekend zijn mijn schoonvader is de 5e jarig nou leuker cadeau voor Opa kan niet dacht ik zo,hahaha.. Maar nou maar hopen dat onze beurse duimen over 2 weken ook wat opleveren
Oh wat word er ineens veel gekletst!!! Welkom iedereen die nieuw is Hoop dat we snel een positieve test in handen hebben met ze alle! Hier gaat het wel, de ene dag allemaal kwaaltjes en de andere dag voel ik weer bijna niks. Ik ga denk ik begin volgende week testen, ik hou het ben ik bang niet vol tot vrijdag haha Ik ga snel even bijlezen zometeen, ben wel benieuwd naar hoe het met iedereen gaat
Vanmorgen toch maar weer even getest. Er kwam een heeeeele lichte 2e streep, zou het dan toch? Wanneer kan ik het best weer testen denken jullie?
Een streep = een streep dus ik denk dat je inderdaad zwanger bent!!! Een voorzichtige gefeliciteerd! Als je over 2 dagen de test nog een keer doet, moet hij donkerder zijn, want HCG verdubbeld om de 48 uur.
Oeehhh Jolinde spannend een lichte streep is er 1 dus denk idd ook dat je zwanger bent! Alvast een zachte gefeli
Nou wordt het wel erg spannend! Hier dan alvast een voorzichtig bedankje van mij Ik ga zaterdagochtend nog een keer testen, en dan laat ik het jullie uiteraard weten!
He verdorie.. Lees het dan mischien maandag pas omdat we het weekend weg zijn! (weet niet of ik daar op internet ga,hihi) Maar wil je wel alvast heeeeel veeeel succes wensen en ik duim voor je! Zou wel echt super zijn natuurlijk!!
Aaahh lief van je Teddybeertje! Ik duim uiteraard ook voor jou/jullie!!!! Alvast een heel fijn weekend meis!
Ohhhh wat lees ik allemaal positieve dingen hier!!! Ben heel blij voor jullie!!! Wordt wel geirriteerd van mn eigen cyclus. 8 dagen over tijd en NOG STEERD NIKS!! Mn hele borsten doen inmiddels zeer...en nog maar es getest,, maar die blijf hardstikke wit! Teddybeer wat goed dat je al een streepje hebt op je ovutest!! Lekker gaan klussen meid en morgen en overmorgen hahaha. Daarna kan je weer een week of 2 uitrusten Leuk een boerderijtje in Duitsland, begrijp wel dat het daar makkelijker is idd. Mamanu wat fijn dat bij jou wel de ongi is gekomen!! Je kan lekker door naar de volgende ronde met een een goed gevoel. Tuurlijk kan je nog lekker stappen en feesten als je moeder bent. Maar niet meer donderdagavond beginnen en zondagochtend eindigen Jolinde wat ontzettend spannend maar het ziet er heeeeel goed uit voor je!!! Goed je vita's slikken en over 2 daagjes nog eens testen!
Skaya, haha ja inderdaad.. Vanmiddag nog even geklust dus nou benieuwd hoe donker of licht het streepje morgen is,toch klein beetje spannend ondanks het niets definitiefs nog is Pfff voor jou ook flinke frustratie zo! Wel ontzettend vervelend dat je zo last hebt van je borsten! Mischien is je lichaam nog een beetje van slag ? dat het wat langer nodig heeft nog ?
Ben benieuwd naar je ovutest van morgen!! Het is niet definitief nee, maar de kans wordt nu toch wel groot dat het dalijk wel definitief is! Spannenddd!!!! Dat ze zeer doen vind ik niet het ergste, maar ik kreeg gelijk weer een sprankje hoop die kort daarna weer de grond in geboord werd...das het jammere
Jeetje wat een verhalen van iedereen! Die ovu-testen heb ik nog niet in huis, ga het eerst zelf proberen. Spannend Jolinde, ik heb me laten vertellen een 2e streep hoe licht ook is een streep en dus zwanger. Dus ook vanuit deze hoek een heel voorzichtige felicitatie. Ik ben ondertussen gewoon aan het wachten op de bank... Nou ja gewoon... Vanmorgen werd ik heel misselijk bij het omdraaien toen ik wakker werd. Niet hoeven spugen gelukkig. En nu vanaf vanmiddag wat buikpijn, en wederom rommelen mijn darmen weer. Nou ja, maar rustig afwachten hè. Kan pas volgende week zondag testen. Zijn dan een weekendje weg, dus spannend!
Jaaaa ik heb ook sinds ik gestopt ben met de pil hele rare rommelende darmen...maar ook echt dat ik ze kan horen rommelen...wel weer gek dat dat ook met het ontpillen enz te maken heeft.
Hier na het stoppen ook veel last gehad van rommelende darmen.. Maar tijdens en na mijn 1ste natuurlijke ongi helemaal geen last meer van gehad gelukkig! Krissiefeur mischien mag jij je ook tot de gelukkige gaan benoemen strakkies Ochtend misselijkheid is wel een van DE symtomen! Jullie ook lekker een weekendje weg ? heerlijk waar gaan jullie heen ?
Was vanmorgen om 6 uur eruit gegaan omdat ik moest plassen. Had nog een testje in de la dus ik dacht; ach waarom ook niet. Na een paar minuten zag ik nog helemaal niks, dus uit frustratie een muffin half opgegeten haha, en toen ik weer keek; een heeeeel licht streepje. Ik vriendlief wakker gemaakt en die zag het gelukkig ook . Heb het daarna natuurlijk nog heel goed bestudeerd maar er was echt een licht streepje te zien. @Skaya, dank je meis! Ik vind het ook heel erg spannend. @ krissiefleur, jij ook bedankt , Eigenlijk wil ik morgenochtend ook nog even testen, of is dat niet verstandig denken jullie? Gewoon afwachten tot zaterdag??
Proberen kan altijd. In een vroege zwangerschap vermeerdert het hormoon zich ontzettend snel.. Maar wanneer je echt een overduidelijke test wilt is zaterdag mischien wel het verstandigste
Eigenlijk weet ik dat ook wel , maar ik vind dat het nog zoooo ontzettend lang duurt voordat het zaterdag is haha!
mij is altijd verteld....een streepje is een streepje. Of tie nou donker licht of middel is ....dus theoretisch....