Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jolinde als je het echt niet kan laten en je het kan betalen doe je gewoon vandaag en zaterdag een test haha ;)

2. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen iedereen...
    nou ik ben 3feb begonnen met ovaluatie 2x per dag..tot heden nu nog geen smiley(heb cb digitaal) zit nu nog te wachten blijf wel gewoon testen tot de smiley en gezellig klussen met mijn hubby...

ik weet gewoon niet wanneer ik moet testen...krijg ik wel een smiley??:(

fijne dag groetjes beauty

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ teddybeertje, Heb je al een positive test gehad?

Gisteren niet kunnen klussen. Mannetje was te moe.
    Nu maar hopen dat het genoeg is geweest.
    Nou 2 weken op het wachtbankje zitten. pfff.
    Hopelijk voor de laatste keer. Hi hi

4. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is al een heel stuk donkerder:D
    Vanmorge werd ik door vriendlief wakker gemaakt en hij had zin in klussen dus kwam mooi uit,haha..
    Morgen doe ik ook gewoon weer testen om te zien of hij nog donkerder wordt of dat hij weer af neemt!

Eind middag lekker naar ons huisje en een weekendje ontspannen!!
    Denk dat ik er maandag pas weer ben,dus ga waarschijnlijk heel veel te lezen krijgen,haha..

Het scheelt dat sperma langer overleeft dan onze ei`tjes ;)
    Veel succes/sterkte met het wachten ik kom na het weekend naast je zitten denk ik zo,hihi..

Jolinde heel veel succes ben benieuwd hoor!

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Veel plezier Teddybeertje en foed dat je geklust hebt!! Laat die zaadjes maar zwemmen :D

Hier geen nieuws..

6. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi lieve meiden!

Net weer getest en nu veeeel duidelijker als gister.
    Nog steeds staat er niet een hele dikke streep, maar genoeg om vanuit te gaan dat ik echt zwanger ben.:D
    Ongelovelijk, de 1e ronde al meteen raak.
    Morgen maar even een digitale CB halen, en dan hopelijk nog een bevestiging. Kan het nog steeds amper geloven.

Ik wens jullie ook alle geluk toe die nodig is, en dat jullie maar snel net zo blij mogen worden als dat ik nu ben!
    Ik hou jullie zowiezo in de gaten, ben veeeelste benieuwd hoe het met jullie verder gaat!
    Liefs

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Superrrrrr Jolinde!!! zou je bijna vragen om een foto van je test!
    Zie ik nog eens een andere dan die vervelende witte van mij :p

8. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Heb geprobeerd om er een foto van te maken, maar dan zie je bijna niks. Heb ook nog een cameraartje met maar een paar megapixels haha. Morgen ga ik weer een test doen, en als die dan beter is (zowiezo van de CB) dan plaats ik de foto!

Jouw tijd komt zeker nog wel Skaya! Gaat hartstikke goed komen!

9. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wauw Jolinde! Raak in ronde 1?! Ik ben benieuwd naar je CB test!

Wij gaan donderdag een weekendje naar Londen. Heerlijk even genieten :). Goh spannend zeg bij iedereen!

10. Ctje88

Ctje88 Lid

6 feb 2011
    16
    0
    0
    Pedagogisch medewerker Kinderopvang
    Heey meiden,

wat heb ik veel gemist zeg jeetje.
    voor jolinde: wat spannend zeg!!!! en zo snel ook (ben wel een beetje jaloers hoor :p) ik ben benieuwd naar je CB.

maar meiden ik heb een heeeeeele rare vraag.
    ik ben 17 of 18 januari gestopt en heb toen geklust natuurlijk rond de tijd van mijn eiersprong. maar ik vind het zo raar dat ik verder helemaal niet meer zo een zin hen om (bijte)klussen, tenzij de tijd er weer is. hoe komt dat, is dat een bijwerking van het ontpillen ofzo????? ik ben ook iedere keer heel moe.... eigenlijk ben ik overdag bijna net zo moe als dat je moe bent omdat je heel laat naar bed toe gaat, moet ik wel zeggen dat ik hoe dan ook op rond 11 uur pas naar bed ga ook al ben ik moe. echt raar ik schaam me dood en kan bijna wel janken zoo raar :$:(:(

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Sodeju wat is er alweer veel gekletst!

Ik had me voorgenomen om netjes op iedereen te reageren omdat ik weet hoe vervelend het is als je wat zegt en niemand reageert erop maar het is hier niet te doen joh :D

@Jolinde23 Streep=streep! Ik doe vast een vreugde dansje!! Dat we allemaal nog maar snel mogen volgen!!

@teddybeertje Kijk, das goed gemikt van vriendlief!! En nu maar hopen dat het blijft plakken!! Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad van het weekend!

@beauty Op welke dag van je cyclus zit je dan? Moet je al in de buurt van je eisprong zitten? Heb je al wat regelmatige cyclussen achter de rug?

@ctje88 Hihih jij zit net te tikken op het moment dat ik ook begin :p Maare, ik heb wel van meer gehoord dat vanaf de menstruatie tot de eisprong dat vrouwen zich veel sexy-er voelen en ook veel meer zin hebben. Daarna neemt het rap af. Misschien heeft het daarna ook te maken met de spanning van het wachten? Dat je daardoor ook minder zin krijgt?
    En qua moeheid, ik ben eigenlijk 's avonds altijd moe. Zodra het donker wordt buiten, ben ik moe :$ Soms wel eens lastig haha. In de zomer scheelt het al de helft natuurlijk. En schamen moet je niet doen hoor!!

@ iedereen
    Zo vandaag maar eens op pad gegaan naar foliumzuur/vitamine pillen. Ik was 16 januari gestopt met de pil, maar was nog niet in de veronderstelling dat we gelijk van start zouden gaan.
    Had gedacht dat vriendlief wat meer tijd nodig had. En toen brak hij zijn sleutelbeen dus toen dacht ik dat wordt hem de komende 1/2 maanden niet ;)
    Alleen toen hij terug kwam van een paar dagen naar het buitenland voor werk had ie de knoop voor zichzelf doorgehakt en wilde hij er voor gaan!
    Ik dus: :$ we gaan echt beginnen :D :D
    Maarja, wat ik van de week al zei, lastig met pillen slikken dus ik heb even goed de tijd genomen wat research te doen. Heb uit eindelijk toch maar voor iets grotere pillen gekozen, en die inderdaad maar stuk te maken zodat ik ze een beetje weg kan krijgen.
    De eerste zit er in!
    Ik vind dit al zooooo spannend hahaha, we gaan er gewoon echt voor, hoe gaaf is dat? Echte 'grote mensen' dingen. Al ben ik officieel gezien al flink wat jaartjes volwassen, en woon ik al wat meer jaartjes dan ik volwassen ben op mijzelf; dit voelt toch wel echt als een heel erg grote mensen ding!

12. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    @krissiefeur, ja de 1e ronde al.. Ongelovelijk heh:$:).
    @ eonah, thanks voor je vreugde dansje, zal er vast leuk uit hebben gezien :D.

@allemaal;

Net weer een test gedaan, nu echt een overduidelijke streep:)
    Zomteen ff douchen enzo, dan de stad in om CB te halen en dan plaats ik uiteraard even de foto, als iemand me iig alvast wil vertellen hoe ik hier een foto ken plaatsen:p
    Ook duim ik voor jullie allemaal hoor! Hopelijk volgen jullie mij heeeeeeeeel snel!

13. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    #433 Krissiefeur, 12 feb 2011
    Laatst bewerkt: 12 feb 2011
    Gefeliciteerd Jolinde!!:D En ik wacht op de foto!

En heb je al symptomen?

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ctje88 ik had het ook hor...rond de eisprong lekker volop klusen om de dag en daarna had ik ook niet meer zoveel zin. Misschien omdat je dan wel weer even genoeg geklust hebt voor de komende 2 weken haha.

Jolinde ik ben ook benieuwd hoe je je voelt nu? Zijn er al symptomen? Ik weet niet goed hoe je een foto moet uploaden, maar kan me niet voorstellen dat het erg moeilijk is. Zal net zo gaan als hyves of facebook enz.

Eonah: Hahahahahahha jaaaa we doen nu echt GROTE mensen dingen! Te grappig gewoon ahahaha. Het is wel de grootste verantwoordelijkheid die je op je gaat nemen duszz jaaa ik ben het zeker met je eens. En vind het naast het hele leuk ook ontzettend eng en spannend voor wat er allemaal gaat komen :D

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier nog steeds NIXXX trouwens...

16. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Volgens mij kan je een fotoboek maken bij gebruikersinstellingen. Verder ben ik ook nog niet echt op de hoogte hoe het verder moet.

Hier verder alles goed, voel me wel vreemd maar herinner me dat ook van vorige maand. Wel ben ik nu veel moeier, kan de hele dag wel slapen. Maar borsten voelen wat anders aan, niet pijnlijk maar wel veel voller. En gisteravond veel "plopjes" gevoeld in mijn boek. Alsof er dan een spiertje heen en weer gaat. Geen idee wat dat nou weer is. En ook regelmatig wat buikpijn, even een steek en dan weer over. Nou ja we wachten wel af, volgende week zondag mijn NOD, ben benieuwd. Ga niet van te voren testen en neem naar Londen ook geen testen mee uit bescherming ;).
    Wij gaan nu zo weg, eten bij vrienden. Ben benieuwd naar Jolinde! en naar alle andere verhalen.

@ Skaya: balen dat je nog steeds geen tekenen hebt!

17. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag
    nou ben al veel bij aan het lezen...ik ben 3e feb. begonnen met ov testen... 2x per dag wel wat vroeger om zeker te zijn dat ik hem niet mis...tot heden nog geen smiley.....:(van de week was mijn digitaal adapter van de cb digitaal kapot:x heb ik cb gebeld heb ik vandaag 2x nieuwe adapters +30 testtaafjes+3x zwangerschaps test ontvangen hebben ze netjes opgelost:D dus ik ga gewoon door met testen die :) moet toch een keer komen?
    iemand tips of ervaring met cb digitaal??
    groetjes beauty

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hahah Krissiefleur heel slim om geen testen mee te nemen. Dan kom je niet in de verleiding om daar te gaan testen.
    Tenzij je daar langs een drogist loopt met hele goedkope testen :p

19. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam

Hoop dat de foto er staat ;).

Meiden, ik heb eigenlijk nog niet echt symptomen, alleen een beetje misselijk zo nu en dan. Maar niet dat ik naar de wc moet rennen ofzo. Heb ook nog geen 1x gespuugd.
    Maar goed, ik ben dan ook nog maar 1-2 weken, plus die 2 die je kadoo krijgt. Dus dat is nog niet ver hihi ;).

Vandaag al wel ff een super schattig babyzaakje in geweest! Heel erg leuk beddenovertrek set gekocht, kon het echt niet laten!!! Met bijpassend wandlampje hihi. Was wel heel erg duuur, maar wat zou het :p.

20. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi allemaal, nou vandaag ben ook ik ongesteld geworden. Gister nogmaals een testje gedaan maar die was omowit..Vriendje was ook wel beetje teleurgesteld, maar moet zeggen dat ik nu wel blij ben dat ik ongesteld ben. Weet ik zeker dat mijn cyclus weer op gang is gekomen. We gaan vol goede moed naar ronde 2. (eigenlijk 1 want we waren in ronde 1 nog niet echt bezig met zwanger worden, meer met hopen dat cyclus op gang komt)
    Las dat Jolinde zwanger is, proficiat meid..

Deel Deze Pagina