Jaaaaa Jolinde ik kan de foto goed zien horr!!! Echt super leuk!!! Wat leuk dat je al spulletjes gekocht hebt!! Tjaaa het mag wel wat kosten, je hebt bijna 9 maanden om de kosten te spreiden toch, elke maand wat Beccy das fijn! Op naar ronde 2!
@jolinde23 Wat gaaf ze, zo snel al! Gefeliciteerd zeg! En dan mag je inderdaad best al je wat laten verleiden door wat spulletjes hoor hahaha. Wees blij dat je verder nog niet echt symptomen hebt, is toch fijn om niet misselijk te zijn e.d.? @Skaya Ja tis zeker ook eng en spannend... Maar ook leeukk.. Als ik van die hummels nu tegen kom op straat smelt ik hoor. Ik wil oook!! Balen dat er bij jou nog niets is zeg @krissiefeur Je kunt een hoop voelen nu ineens als je er op let he? Ik doe echt mijn best er niet zo op te letten anders denk ik straks van alles wat. Maargoed ik heb nog makkelijk praten, het kan opzich deze ronde niet echt raak zijn dus ik hoop nog niet zo veel (A). Veel plezier in Londen hihi. @beauty01 Ik heb geen ervaring met ovu testen dus ik kan je ook niet helpen sorry! Maar de smiley zal vast snel komen! @beccy Fijn dat je iig weer dat je cyclus op gang is! Dan weet je een beetje waar je aan af bent he. @iedereen Morgen moet ik, als het volgens het boekje gaat ongesteld worden. Opzich kan het deze ronde niet echt raak zijn, we zijn in het begin niet echt aan het klussen geweest. Pas een week na de eisprong (als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen). Wie weet duurt mijn cyclus wel een week langer en dan zou het zomaar kunnen.. Who knows. We hebben van de week ook nog maar even geklust hahaha, gewoon om te oefenen, je moet het niet verleren natuurlijk. Ohh echt vandaag in de stad allemaal van die superschattige kleine kindjes, met super stoere kleding aan *smelt*. Ik dacht gisteren een beetje kramp te hebben, maar tis weer weg getrokken, dus ik denk dat ik nog niet ongesteld ga worden morgen. Afwachten maar.
Dank je Beccy! Zo snel, absoluut niet verwacht. Lekker dat jij ongesteld bent geworden, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hoop ook heel erg dat de ongi van Skaya snel komt, dat zij ook weer lekker kan gaan beginnen! Of dat ze stiekem toch zwanger is . Jullie voorderest nog plannen voor het weekend? Ik krijg straks mn nieuwe fiets, dus ff rondje naar mn ouders fietsen, en proberen mn mond te houden haha! En daarna lekker met vriendlief tv kijken, all you need is love komt weer!! Morgenmiddag een feestje
@ eonah;Dank je!! Ben ook idd heel erg blij dat ik er nog geen last van heb! Voor jouw spannend! Ik ga duimen dat het toch raak is!!! @skaya; ja haha daar heb je gelijk in! Ben al zo lekker een shopaholic, wordt nu alleen maar erger natuurlijk
hallo dames, heb zo een beetje zitten lezen in dit topic en dacht komt ook gezellig even meedoen aangezien ik ook in januari met de pil ben gestopt! =) @ Jolinde GEFELICITEERD! supergaaf dat het zo snel al is!
Jolinde heb je foto van je dekbedsetje? En zijn er inderdaad mensen die naar de negen maanden beurs gaan? Op zich zou ik wel willen gaan, maar tis zover weg dus twijfel ik daar nog even over.
@ skaya, ja ik zou best wel heen willen haha. Hoorde het af en toe op de radio en toen dacht ik nog; als ik toch wel zwanger ben, ga ik heen! @sam20, Dank je wel!!! En jij welkom hier @Beccy, Nee helaas. Hij was niet meer op voorraad dus het moest besteld worden. En had jammer genoeg mijn camera ook niet meegenomen. Baal er wel van, want vind hem echt zoooo super leuk en nu kan ik er niet naar kijken. Hmm ik ga zo eens googlen, misschien kan ik het vinden . En anders plaats ik zo snel mogelijk een foto
Dit is hem dan hooorrr :d En deze er ook bij En dit kussentje erbij voor als deco in het ledikantje. De wandlamp in dezelfde stijl, die kon ik alleen niet vinden. Hoe vinden jullie het?
@Jolinde das wel balen inderdaad, wil het ook liever gelijk meenemen hihi. maar nu heb je weer iets om naar uit te kijken he..
Spannend voor jou Sam!! Ja leuk heh, ben er echt blij mee hihi. Was ook een onwijs leuke babykamer, een gestuucte muur met glitters erdoorheen, hoe gaaf!!
Even n snelle reactie hoor!! Net kwamen mijn vriend z'n neef en zn vrouw langs om wat bloemen te brengen.... Met hun ubercute schattig lieve zoontje van 6 mnd!! De vorige keer dat ik hem zag was ie 7 dagen oud wat issie gegroeit!! *zwijmel*
Jolinde super leuk!!! Leuk dat het allemaal bij elkaar past!! De negenmaandebeurs is voor mij ook ver weg...moet 5 kwartier met openbaar vervoer. Wil niet met de auto gaan, is wel korter maar is shit met parkeren en kost te veel...wil opzich wel ff gaan ook naar de hhbeurs.. Sam20 welkom, ben benieuwd hor over 5 dagen wat je test zegt Eonah ik vind ook altijd geweldig om kleine babytjes te zien!! Tis zo bijzonder heh hoe snel ze groeien en ontwikkelen!!
Nou dames er zijn weer veel berichten geplaatst. @Jorinde nog een keer van harte gefeliciteerd!! Super om zo snel zwanger te worden! Wij zijn vrijdag op stap geweest en gisterenochtend naar de Efteling gegaan met de kids. Ik heb dus een hele zware dag achter de rug en nu nog niet bijgekomen Ik zit nu dus nog maar op dag 4 en moet nog bijna 2 weken wachten op mijn ei . Misschien dat hij deze keer eerder komt Ik weet alleen niet zo goed wat ik straks met maart ga doen Het kindje komt dat (mocht het lukken natuurlijk) in december. Het lijkt me niet zo leuk als het net op de feestdagen valt. Niemand kan dan komen op je verjaardag of je andere broertjes en zusjes krijgen ook cadeautjes. Iemand ervaring ermee? op een feestdag jarig zijn. Aan de andere kant, moet je ook weer blij zijn als het lukt dus.... (in mijn geval is het dan al 2 keer gelukt, dus maak me niet zo heel druk ) maar toch..
Ik zit een beetje met hetzelfde dillema als jou...Ik ben zelf de 28ste jarig mijn vriend 21 december. Wij vieren eigenlijk nooit onze verjaardag omdat we de meeste inderdaad bij de feestdagen al zien. Zou dus ook het liefst geen kindje hebben in december. Mijn Nod valt nu op 13 maart en ik zou dan 21 november uitgerekend zijn. Dit vind ik nog wel kunnen...Ookal is er dan misschien wel kans dat het met sinterklaas geboren kan worden. Maar dat vind ik minder erg dan met kerst..
Jaa wat een goede foto van de test! Gefeliciteerd hoor Jolinde en man! Ik kan me voorstellen dat je dan wat spulletjes wil kopen, volgens mij heb ik dat ook als ik eenmaal zwanger blijk te zijn. Wat een leuke spannende periode is het toch. Ik ga niet naar de 9-maandenbeurs, ben bang dat ik mezelf dan helemaal gek maak met al die spulletjes. Ik hou me niet zo bezig met de periode van bevallen, als het komt dan komt het en dan zien we wel weer verder . Feestdag of niet, maakt mij niet uit. Ik ga inderdaad bij allerlei klachten bedenken van goh zou het? Ik had me nog zo voorgenomen om dat niet te doen deze maand! Maar ja, ik ben een echte vrouw (volgens mijn mannetje dan)