@jolinde23 Wat een leuke dingetjes!! Idd jammer datje nog even moet wachten, maargoed je hebt opzich ook nog even voor de beeb zich aandient he? hahaha @mamanu Haha dat zal een drukke dag geweest zijn met twee kleintjes naar de efteling! Sterkte met wachten.. Wat betreft de datum, ik denk dat ik me er niet zo druk om ga maken.. Ik wil zwanger worden, en het liefst gisteren al LOL...Dus een maandje overslaan omdat het anders tijdens de feestdagen is? Als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn denk ik? Je moet van de verjaadag denk ik gewoon wat speciaals van maken, al doe je het net voor, of juist net na de feestdagen. Het hoeft niet precies op die dag te zijn natuurlijk! Mijn vriend en ik zijn een maand na elkaar jarig, we vieren het meestal samen, en ergens in het midden ). @krissiefeur Ik doe ook mijn best om niet zo veel te voelen ghehe maar soms is het wel moeilijk hoor! Ik moet vandaag eigenlijk ongesteld worden, en iedere keer denk ik dat ik een beetje kramp voel, maar dan toch weer niet hahahaha. Ik hoop dat ik snel aan de beurt ben, dan weet ik dat het werkt ghehe.
Ik hou me ook niet zo bezig met wanneer het kindje dan geboren zou worden. Is misschien wel wat lastiger met feestje plannen, maar echt naaste familie en vrienden komen toch wel als je het een dag voor of na de kerst of wat dan ook viert. Het vrgt hier sowieso wel wat planning om met ieder zn rooster rekening te houden. Had voor de grap eens een pendelverzoekje verstuurd naar een van de pendelaar hier op het forum en daar kwam uit dat ik pas in 2015 zwanger mag worden?!?! Heb nog gelijk een verzoekje gestuurd naar een andere...kijken of die iets anders doorkrijgt
Ik hoop het!!! Ben wel ff geschrokken!! In combi met mn uitblijvende ongi ziet het er niet echt rooskleurig uit, maar weet ook wel dat ik er nog niks over kan zeggen. Mn banner is verlopen, maar weet niet wat voor 1 ik er nu moet maken. Met een afwijkende cyclus moet je ook de duur invullen en die is dus niet bekend...
dat is niet te hopen dat het nog tot 2015 duurt. Het is maar een voorspelling en is niks aan vast te knopen hoor. Ik had er eentje voor januari 2011. Deze klopt dus ook niet. Hier lijkt het wel of ik ongi moet worden. Zit helemaal onder de puisten. pfff. En het duurt nog dag of 10. Hoop het natuurlijk niet.
Die puist-invasie had ik ook voor mn NOD, maar resulteerde uiteindelijk in niks. Hoop dat het goed uitpakt voor je
@eonah, duurt idd nog wel een tijdje haha! Heb het gister aan mijn ouders verteld, die waren helemaal door het dolle heen haha! Zo leuk om te zien. En maar over te zwijgen over de smsbom die ik krijg van mijn moeder nu haha. Ze baalde al dat de winkels allemaal dicht waren want ze wou zo graag iets kopen. Ze wisten overigens niet dat we gestopt waren met de pil, dus was wel verrassing voor ze haha. Vanavond naar mijn schoonouders, die waren gister helaas niet thuis. Benieuwd hoe die reageren . Hmmm ik ben een beetje sceptisch over dat hele pendel gebeuren, zou het niet zo serieus nemen skaya! Jij bent binnen nu en 3 maanden hartstikke zwanger, neem maar van mij aan!!! Zo nu op verjaardag, en lekker aan een frissie hihi!
@Skaya ik hoop ook dat je pendelaarster er naast zit, maar dat zal wel. 2015 is nog zo ver weg en ik geloof ook niet dat het zo lang gaat duren hoor. Bij wie moet ik zijn om te laten pendelen? Ik wil wel eens weten wat er bij mij uitkomt dan @iedereen. Ja dat met die feestdagen vind ik wel lastig, dus ik kijk wel wat ik ermee ga doen. Maar denk ook wel dat als het moment daar is dat ik het toch niet kan laten (laten we het hopen...het niet kunnen laten om zwanger te worden ha ha), want inderdaad je wilt NU zwanger worden.
Wat leuk dat je ouders zo leuk reageerden! Dat geeft weer een goed gevoel denk ik . Hier een rustige zondag, wat gestreken en verder rustig aan gedaan. Zit veel met mijn hoofd bij volgend weekend, wel of niet ongesteld? Hihihi, ik voel me overigens wel anders dan vorige maand, dus ik ben benieuwd!
Nou.... ik voel me zo vreemd. Manlief zegt ben je soms zwanger? Doe eens een test. En die liggen hier dus.... En wat denk je? Staat er zomaar een heel dun streepje! Wel een week voor NOD, maar hij staat er wél! Zou het????
Het zou kunnen meid. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!! Welke merk test heb je gedaan? Ik zie dat je eerste cyclus 24 dagen is geweest dus dan zou je eigenlijk 2 dagen voor je NOD zitten (klopt toch??), dus ik denk zeker dat je zwanger bent!.
Ja klopt! 1e maand was 24 dagen, dus nu dan 2 dagen voor NOD. Heb getest met CB +. Hij is heeeeel licht, maar hij is er wél! Oooooh wat spannend! Heb nog meer testen liggen, denk morgen nog maar 1 met ochtendurine .
Whoeee krissiefeur wat lees ik nu voor goeds! Het begon bij mij ook met een licht streepje! Dus hier ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd meid! Wat spannend! Ben voor je aan het duimen! Ja mijn ouders worden voor de 1e keer opa en oma hihi.
Ja Jolinde, eigenlijk voor de grap getest en verwacht dat hij hartstikke negatief zou zijn! En toen kwam er zomaar een 2e streepje in het venster! Hij is wel heel licht, op foto niet te zien. Maar wij zien hem beide wel. Morgenochtend doe ik nog een testje met ochtendurine en dan haal ik morgenmiddag een CB digitaal. Dus we wachten het af, nu maar duimen!
Ohhhhh wat leuk allemaal! Spannnneeeend Maar ik denk dat het raak is hoor! Een streep is een streep Laat je het ons morgen meteen even weten?