Lijkt mij inderdaad ook.. Mischien even paar dagen wachten en dan opnieuw testen mischien bij voorkeur met de CB digi ? Pff wel ff heeeeeel spannend!
@teddybeertje, Thanks voor je felicitatie!! Ja leuk dekbedje heh, heb net een zwanger tijdschrift gekocht en daar staat die hele lijn in. Vet leuk haha! Hoe was je weekendje???
Graag gedaan! Wel toevallig dat het daar ook instaat ben je in elk geval hip Welk tijdschrift heb jij gekocht ? Kreeg voor tijdje geleden tijdschriften cadeaubon maar stond verder niet echt wat leuks in dus heb toen maar gekozen voor jij & je kinderen denk mischien staat er nog wat handigs in,hihi.. Maar wordt ook ontzettend veel ingezet wat wel het ergste van het ergste is wat kan gebeuren tijdens zwangerschap bijvoorbeeld.. Dus teveel lezen lijkt me ook niet goed,haha.. Was een erg leuk weekend lekker ontspannen! Goed kunnen klussen en kunnen ontspannen in het zwembad dus nu maar hopen
heey meiden! jeetje wat gaan de berichten snel zeg. ik moet als het goed is zaterdag ong worden. dan is dan de 1e keer na het stoppen met de pil. maar ben wel heeeeeeel nieuwschierig en ga toch een test doen hihi je weet maar nooit. stiekem hoop ik toch wel op een positief,maar dat hebben we allemaal wel denk ik. ik vind het ook zooo irritand dat ont pillen,hoe wel ik geen last meer heb van mijn ongemakjes alleen nog zo nu en dan in mijn onderbuik(liezen)en ik kan de structuur van ontbijtkoek niet meer hebben ik vind dat heel lekker maar als ik er op kauw moet ik kokhalsen hoewel ik de laatste tijd zowieso vaak misselijk ben na het eten, zal ook wel weer met ontpillen te maken hebben ofzo ik heb geen idee.... WIE HEEFT DIT NOG MEER???
Heh Krissiefleur wat raaar ineens!!! Laten we hopen dat het nog te vroeg is en dat je over een dag of 2 wel weer een positieve test hebt! Vind maar raar deze wending ineens! Ctje88 tjaaa ik had opeens dat ik ontzettend misselijk werd van de lucht van vissticks die gebakken werden, maar ben niet zwanger. Alllllleeeemaaaaal ontpillen, om gek van te worden! Hier nog geen ongi! Heb t idee dat mn plaat een btje blijf hangen, met steeds diezelfde zin
Had het tijdschrift zwanger gekocht. Heel leuk om te lezen, staan gelukkig geen enge dingen in. Vind het toch allemaal spannend hoor. Wie van jullie heeft wel eens filmpjes van lennart nilsson gezien? Zo bijzonder om te zien (gaat over de bevruchting en de ontwikkeling van je kind in je baarmoeder). Hij heeft het gewoon echt kunnen filmen. Wel 40000x vergroot ofzo, maar wel heel bijzonder om te zien!
@ teddybeertje, Ik had woensdag of donderdag mijn ei sprong. Had woensdag een knal test en donderdag al stuk minder. Hebben dinsdag en woensdag avond geklust. Ik hoop dat dat genoeg was. donderdag kreeg ik mijn mannetje niet over gehaald. Sliep al bijna toen hij ons bed zag. We zullen het zien volgende week. Voel nog helemaal niks. Heb alleen last van mijn rug. maar dat heb ik de laatste tijd meer
Ja meid dat heb ik ook gehad en toch echt niet zwanger. We waren winkelen en moest soms echt even gaan zitten van de misselijkheid. Echt raar! Misschien dat het minder wordt. Denk het wel.
hey mamanu, ja het is gewoon heel erg vervelend, je word zo voor de gek gehouden door je lichaam. maar hopen dat het snel voorbij is. ben nu aan het afwachten op mijn eerste dag dat ik ong moet worden zonder pil(duim duim) hopen dat ik het word en ook hopen dat mijn cyclus gewoon doorloopt. anders moet ik even een andere banner aanmaken. HEEY JOLINDE23 GEFELICITEERD!! had al een voorizhtige gedaan maar zie dat het nu vast staat. SUPER meid en wat spannend allemaal. voor alle anderen en voor mezelf natuurlijk ga ik heeeeeeeel hard duimen.
Ja inderdaad vervelend en vooral ook de eerste keer, want je hoopt zo dat je lichaam het meteen overneemt. Ik heb dat ook de eerste ronde heel erg gehad. Mijn cyclus zonder pil was altijd 25-28 dagen en werd maar niet ongi. Ik was al bang dat er wat mis was, maar ben gelukkig op dag 31 ongi geworden dus mag van een cyclus tellen van 30 dagen nu. Ik hoop voor jou dat je ook niet lang hoeft te wachten. Of op naar de volgende ronde of een beeb
Deesjedees, dan lopen we weer aardig gelijk Spannend joh! heb ook weinig last wel wat misselijk geweest maar dat komt denk ik meer door veel lekker eten afgelopen weekend hihi,,eet je al snel teveel Weet jij al wanneer je gaat testen ? Of laat je het en wacht je tot je overtijd bent ? Ctje88, Heb het ook gehad de 1ste rond.. Je kunt het zo gek niet bedenken of ik had er wel last van! Was ook allemaal ontpillen en ook mijn ongi liet even op zich wachten en kwam geloof ik met 31dagen.. Nu in ronde 2 ben ik iets eerder begonnen met ovu testen en was mijn eisprong al eerder en heb deze ronde dus denk ik 29 dagen Verheug je er niet teveel op ontpillen brengt heel veel met zich mee! Wens je veel succes en hoop dat we hier allen snel een posi test hebben! (op 1 uitgezondert want die is al de gelukkige,haha) Joline, ga ik in me hoofd houden! Maar koop geen tijdschriften meer zolang het nog niet zover is hihi.. Skaya, jeetje duurt wel heel erg lang! Heb je nog kwaaltjes?
Ooh wat een berichtjes alweer! Leuk hoor . Ik heb een foto gemaakt van de test van zondag, wat denken jullie?
Hartstikke zwanger!!! Gefeliciteerd meid.. Mijn ongesteldheid is alweer weg...Zaterdag ongesteld geworden en nu al weer weg..Das lekker!! Denk dat het komt omdat ik de pil altijd door moest slikken omwille van hormonale migraine..(nu ik daar over begin...heb ik niet gehad deze maand!!! Zou ik erover heen gegroeid zijn misschien??) Of zijn er nog meiden met zo'n korte menstruatie?
hmm ja, maar de testen van gister gaven dus niets aan! Hardstikke wit! Maar was wel test met middagurine, zou dat nog uitmaken voor NOD?
Dat ziet er uit als nog een gelukkige!! Volgens mij ben je hartstikke zwanger Zou voor zekerheid nog keertje testen met ochtend urine.. In de ochtend is het wel meer geconcentreerd waardoor het hcg hormoon wel beter zichbaar is.. Anders tot na je nod wachten
GEFELICITEERD! Die is positief hoor!!! Heb een kadootje van mn zus gehad 'het mama boek' Echt een aanrader meiden!
Ja die wel, dat denk ik ook. Maar die van gister van KV 2 voor 5 gaf helemaal wit en die van CB alleen 1 blauwe lijn, geen +. Maar ik twijfel dan ook wel over de uitslag van de laatste test. Aangezien ik het staafje 2 x heb moeten dopen voor er urine op het schermpje kwam zeg maar. En volgens mij is vandaag mijn NOD en dus morgen tijd om te testen, dus dat ga ik morgenochtend doen! Heb vanavond 1 kop thee en een half glas sap op, dus dat moet goed zijn voor sterke ochtendurine En dan nu maar hopen op een posi test! Wat leuk dat boek Jolinde! Voel je je ook al zwanger? En aan wie heb je het allemaal verteld?