Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Even een snelle reactie vanaf mijn phone:
    Krissiefleur ik duim voor je dattie positief wordt!

En @ik weer niet meer wie het vroeg, mijn plaatje is van lennert nilsen! Dat is de daadwerkelijke bevruchting hahaha vond t wel toepasselijk. Maartwas idd echt mooi om te zien! Er is een boek van met de fotos deze heb ik daar uit ;)

Hier nog geen ongesteldheid, als ik reken met een cyclus van 30 dagen had ik het vandaag moeten worden.. Nog even afwachten, denk niet dat ik zwanger ben hoor dus ga nog niet testen. We waren wat laat begonnen met klussen door t ongelukje van vriendlief haha

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ teddybeertje,
    Ik mag 23 februari testen. Ik ga proberen om tot die dag te wachten. Ben heel benieuwd. Heb eigenlijk bijna geen klachten.
    Wel veel afscheiding vandaag. pfff. Wachten duurt zo lang.
    Wanneer wil jij testen?

@ krissiefleur,
    Volgens mij is de test positief. Vreemd dat die andere dan niet positief aan geven.

3. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou 25 feb ongi moeten worden..
    Wil dus eigenlijk ook niet eerder als 24/25 ste gaan testen..
    Even kijken wat me gevoel zegt rond die tijd ;)

Heb de ovu testen ook op gevoel gedaan en was precies optijd,dus denk dat me gevoel wat dat betreft aardig goed zit :p

wel spannend hoor,ben erg benieuwd hoe ronde 2 ons af gaat..
    Mijn vriend en ik hebben beide het gevoel dat het ronde 3 of 4 raak is maarja we zien wel..

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik heb er eigenlijk geen idee van wanneer het raak zou zijn.
    Ben zo bang dat we er lang over gaan doen. Is zomaar een gevoel.
    Ovutesten was hier ook precies op tijd.
    Ik wacht gewoon rustig nog 8 dagen.
    vind het wel lang duren zo. hi hi

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Goede morgen!

Nou getest en nog niet echt veel duidelijkheid. Wel weer een heel licht streepje, maar minder dan zondag... Nu maar afwachten of ik wel of niet ongi ga worden. Mijn borsten doen normaal heel veel pijn als ik ongi moet worden, nu helemaal niet. Vreemd ding hoor zo'n lichaam!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    mmmmm Krissiefleurrr het blijft dus toch nog een beetje spannend!! Hoewel ik ook wel van mening ben dat als je een heeeeel dun, bijna niet zichtbaar streepje, ziet je toch echt zwanger bent. Maar test gewoon vrijdag of zaterdag nog eens...hij zou vanzelf duidelijker moeten worden!

@Deesjedees, ik heb ook het gevoel dat ik er lang over ga doen. Komt ook wel door mn lange cyclus/uitblijvende ongi! Niet echt hoopgevend. En de pendel zei ook voor mij 2015...ik weet het niet! Maar laten we maar gewoon positief blijven, zo lang zijn we nog helemaal niet bezig en wie weet zijn we allemaal over 3 maandjes hardstikke zwanger!

Ik voel me verder prima, geen klachten eigenlijk. Heb het idee dat ik nu ik gestopt ben met de pil me vrolijker en minder vermoeid voel overdag. Hebben jullie dit ook? Tussen de andere klachten door dan ;) Kzit nu op dag 41!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah ik heb wel een boek met soortgelijke foto's erin...staat ook een foto in als die van jou avater.
    Is het boek 'Zwanger worden voor twijfelaars', had ik vorig jaar ofzo gekocht om de mooie foto's. Zijn foto's van Yorgos Nikas...zegt me verder niks ;)

8. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesjedees, duurt lang he die 8 dagen (voor mij 9) :p
    vandaag toch een tijdschrift gekocht zocht eigenlijk een ander (over paarden) maar kon ik niet vinden dus toen kon ik me toch niet inhouden,hihi.. :)

Krissiefeur, jeetje hee het blijft wel erg spannend zo!
    Voor mij is een streep een streep of hij nou licht is of donker..
    Blijf voor je duimen!

Skaya, pff 41 dagen is lang!
    2015 lijkt me wel heeeel erg extreem hoor..
    Denk dat je lichaam mischien nog wat meer tijd nodig heeft de een herstelt sneller als de ander van het pil gebruik natuurlijk!

Was zelf de eerste ronde erg moe en lusteloos, nu de 2 ronde ook lekker vrolijk en actief dus voel me prima zonder pil,zij al dat ik hem nooit meer wil slikken,hihi waarop mijn vriend erg bedenkelijk keek..
    Hij zal wel denken pff moet ik zeker altijd zon rot condoom gaan gebruiken haha..
    Al vind ik de pil aan de andere kant ook wel weer gemakkelijk..
    Ach we zien wel..

En we zitten vrolijk te wachten op het wachtbankje :Dtralala

9. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    @ teddybeertje, Staat van alles in. Vanaf de dag dat je zwanger bent, tot aan een paar dagen na je bevalling. Waar je allemaal op moet letten enzo, en wat je kan verwachten. Ontzettend leuk boek ook leuk in elkaar gezet.

@eonah, Ja ik zag het al aan je plaatje. Ect super leuk heh!

10. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dank je!
    Heb het toch niet kunnen laten en hetzelfde tijdschrift gekocht als jou ;) soms he.. haha

Ga het boek onthouden,lijkt me wel erg intressant!

Eonah, geen test drang?
    Had je ovu testjes gedaan ?
    Er is altijd een kans voor het zelfde geld is je eisprong later geweest :p

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik heb ook dat tijdschrift gekocht vorige week!
    Jullie bedoelen die eenmalige zwanger special toch?

12. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Jeetje er wordt echt veel gekletst hahaha. Laatste dagen een beetje druk geweest dus geen tijd om iedereen uitgebreid te antwoorden sorry!

Maare geen test drang hoor (nog niet dan).. Ik heb geen idee hoelang mijn cyclus is dus tsjah nog maar even wachten.. Misschien dat als er van het weekend nog niets is dat ik dan testdrang krijg :cool:

Geen ovutestjes gedaan hoor, wat ik zei, het liep allemaal een beetje ongelukkig dus ik was er even niet zo veel mee bezig! Probeer het nu ook niet zo veel te zijn anders ga je zo hopen he, en het kan ook zomaar nog flink wat maanden duren voor het lukt :(

@krissiefleur Als je nu weer een streep hebt dan kan het toch bijna niet anders.. streep is streep toch!! ik ga voor je duimen gewoon!!

Andere dames ook succes he!

13. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dan..
    Nouja volgende ronde beter dan he ;)
    Wens je alvast veel succes!

Tijdschrift wat ik gekocht heb is:
    Speciale uitgave van wij jonge ouders
    ZWANGER!

Zo staat het boven aan op het tijdschrift,hihi..
    moet er nog in beginnen met lezen maar ziet er leuk uit wat ik zo gezien heb!

Vandaag zou mijn innesteling moeten zijn, maar niets gevoeld.
    Moet je er altijd wat van voelen weet iemand dat ?

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Vanmiddag weer een test er tegenaan gegooid, maar weer zo'n kleine dunne streep te zien. Zucht.... heb hem ook wat langer in de urine gehouden maar mocht ook niet baten. Behalve dan zo'n heel dun streepje. Dus nu maar weer ff afwachten. Morgenochtend vertrekken we naar london en ik heb mezelf beloofd geen testen mee te nemen :$:(:(.

Heb wel veel klachten momenteel, moeie benen, algeheel moe (lig al 2 dagen om 21.00 in bed) en dus over tijd! :D

Ik heb wel eens gelezen dat je niks hoeft te voelen van een innesteling Teddybeertje!

15. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach in deze omstandigheden hoef je toch niet aan je woordt te houden,hihi..
    Mischien ene kant wel goed om in Londen even lekker te gaan genieten en niet te testen ;)
    Als je terug komt vol goede moed weer eens een testje er tegen aan gooien en gewoon lekker gaan genieten nu van jullie weekend :D
    Lichte streep is er weer 1 dus denk wel dat je echt zwanger bent meid,alleen mischien duurt het bij jou wat langer tot je hormoon voldoende is om een duidelijke streep te testen.. ?

Oke hoop het,,heb niets gevoeld dus was al bang dat er geen kans meer was,hihi..
    Maarja moet nog ff wachten natuurlijk..

Heb net met vriendje overgehad en denken dat we 27ste pas gaan testen mooi op een zondag zijn we beide lekker thuis..
    En dan met ochtend urine..
    25ste moet ik ongi worden dus scheelt me mischien ook weer een test als ik voor de 27 ongi ben :p

16. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Meisjes ik ga afsluiten! Ik lees jullie allen zondagavond weer, en hopelijk zijn de rode duivels dan nog steeds weg gebleven!

17. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krissiefeur, heeeel fijn weekend in het Londen!
    En wij gaan allen duimen voor je!
    (of niet dames :p)

18. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Hee dames!!

Ik heb dinsdag licht positief getest en vandaag was het al bijna een knaller :D

Mijn internet is er alleen uit geknald dinsdag :( Dus hopelijk kan ik maandag mijn testen showen want dan word mijn internet gemaakt :D

19. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Ps. ik ga maandag dan ook even bijlezen! En Krissiefeur ik ga ook voor je duimen!!!

20. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    #540 mamanu, 17 feb 2011
    Laatst bewerkt: 17 feb 2011
    Hey,

Misschien voor de dames die dit nog niet weten. Wanneer je zwanger bent, kun je je opgeven bij Wij Jonge Ouders en ontvang je elke maand het tijdschrift "Wij" gratis tot je kindje 1 jaar oud is. Je krijgt dus ook het tijdschrift "zwanger" op de deurmat. Is inderdaad een erg leuk tijdschrift!!

Deel Deze Pagina