SussanaC van harte gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap! mamanu, oke bedankt voor de goede tip! Had het ergens gezien maar inderdaad erg leuk omdat te doen,gratis is natuurlijk altijd goed he Pff wordt nu toch wel beetje jaloers hoor Al die gelukkige zwangeren Hier nog steeds nergens last van,dus weet niet of het er wel inzit deze maand,,maarja je weet maar nooit natuurlijk!
sussannac hartelijk gefeliciteerd. Geniet er van. mamanu dat wist ik dus al. Maar hier kan ik me helaas nog niet opgeven. Hier ook beetje jaloers hoor. Ik wil ook. Nog kleine week wachten totdat ik kan testen. Geloof er alleen niet zo in. Heb niet zoveel kwaaltjes. Wat steken aan de linkerkant in mijn buik en steken in mijn rechter borst. maar verder nergens last van.
hoi ladies gefeliciteerd voor alle ladies die zwanger zijn. en kom op andere ladies 2011 word ons jaar.... fijne avond groetjes beauty
Susanna C wat leuk!!! Gefeliciteerd hoor!! Mamanu, zodra ik zwanger ben ga ik me direct opgeven voor dat tijdschrift? Zit er geen addertje onder het gras dat je daarna nog 5 jaar betaald lid moet blijven ofzo? Anders draaien ze flink verlies toch?
goeie inderdaad Skaya,ben ik ook wel benieuwd naar! Deesjedees,jij hebt dan al meer kwaaltjes als ik. Hier echt nergens last van,beetje moeie spieren soms maar lijkt me niet echt een kwaaltje ? pff duurt nog lang he
pfff wat duurt op dat wachtbankje zitten toch lang zeg. Ik vind dat de eerste 2 weken veel sneller gaan dan de laatste 2 weken. Gelukkig moet ik het weekend werken. Dan gaat het toch wat sneller.
Nit zo klagen over het lange wachten hor meiden lol Zou een moord doen voor jullie positie hahah Dag 44 hier! Bahhhhh!
pff dat geloof ik graag Skaya! Wat een frustratie moet je hebben zeg.. Valt het nog een beetje vol te houden ? Heb 2 dingen opgemerkt laatste dagen.. 1 heb puistjes/bultjes op mijn borst.. heb ik anders nooit daar.. en verlies aardig wat afscheiding,zo maar is wat meer over zoeken lijkt me niet ergt goed,iemand ervaring mee ? Af en toe wat misselijk sinds gisteren.. Ga me niets in me hoofd halen vorige maand was het ook allemaal nep dus wil niet nogmaals telleurgesteld worden,hihi..
Teddybeertje, je lichaam is wel weer in beweging, er gebeurd iets...we wachten het af! Heb je iets kunnen vinden over de verschijnselen? Ik ben een beetje voorzichtig geworden met roepen dat je misschien zwanger bent...het zou kunnen, maar het zou ook weer mooi kunnen dat je voor de gek gehouden wordt...dat houdt het spannend tot aan de NOD .. ...of langer
Ik kan het redelijk volhouden, baal natuurlijk wel. Maar het wachten is niet zo erg als bij jullie, omdat het voor jullie weer spannend is enz! Voor mij is de spanning er wel af haha.
Nou ik verwacht ook niets hoor.. Veel te bang dat me lichaam me weer voor de gek houd,haha.. Heb eraan gedaan wat ik kon en nu maar afwachten of het deze maand gegund is aan ons Kan me voorstellen dat de spanning er opgegeven moment vanaf is.. Maar toch wel onzeker gevoel lijkt me dat je niet weet hoe of wat.. Heb weinig kunnen vinden,wel dat gedurende je cyclus je afscheiding continu veranderd.. Zo is het tijdens je eisprong wateriger en daarna weer witter en dikker en het schijnt tegen je menstruatie nog dikker te worden met wat klontjes maar dit kan verschillen van vrouw tot vrouw dus eigenlijk weet je nog niks,haha..
Heerlijk praatje heh over afscheiding haha.. Moet zeggen dat ik gedurende de dag vandaag wat krampjes heb gehad in mn onderbuik en lijkt mn afscheiding doorzichtiger en wateriger....zou mn bruinverlies op dag 22 toch een (kwart) ongi zijn geweest dan en mn cyclus een herstart gemaakt hebben??
Nee hoor! Ik heb het tijdschrift al twee keer 1 jaar gratis ontvangen. Daarna stopt het automatisch en krijg je een brief thuis of je het wilt verlengen voor 14,95. Wil je dit niet, hoef je niets te doen. Ook mag je 2 keer een gratis cadeaudoos ophalen bij de Prenatal. Er zit geen addertje onder het gras! Dat zou je wel denken ja in deze tijd is niets meer gratis, maar dit toevallig wel
hmm Skaya wat apart.. Wordt dus weer even beetje spannend wat er nu gaat gebeuren.. Volgens mij heb ik een buikgriepje,,pff krampen,en misselijk kots gevoel (vriend had dat eergisteren) dus zou ik het nu wel hebben mamanu, oke klinkt echt super leuk! Ga ik zeker aanvragen als het zover is,nederlander he als het maar gratis is,haha.. Waren het leuke cadeaudozen wat je op kon halen of opgehaald hebt ?
@ skaya, pfff dag 44 daar moet ik al helemaal niet aan denken. Tja mag eigenlijk niet klagen. Cyclus is netjes op gang gekomen. @ teddybeertje, Ik ben ook misselijk nu. Af en toe heb ik ook echt braak neigingen. Er komt dan alleen niks. Echt ranzig. Maar ik verwacht niks.
Goedemorgen iedereen!! Pff hahahaa. Het word echt moeilijk voor mij om bij te lezen hahahaa. Ben ik zo een half uur verder haha. Maar wat goed dat er al zoveel zwangeren zijn! Gefeliciteerd!!!! Super Super Super Leuk!!! Ikzelf heb deze maand een beetje een rare cyclus omdat ik tijdens mijn eisprong wel een week last had van een bloeding dus misschien was dat ook wel mijn ongesteldheid. Deze maand wacht ik het dus gewoon af en volgende maand wordt dan mijn 2e ronde. Zo heb ik besloten.. Wordt allemaal veel te ingewikkeld anders. Dat houdt dus wel in dat ik geen idee meer heb wanneer ik ongesteld moet worden haha.
Hehhhh koppel wat raaar!!! Maar dat had ik ook rond mn eisprong, het duurde alleen geen week, maar een dag en een week later had ik het toen weer 3 dagen... Keb nog steeds btje krampjes, er kom alleen nog niks! Dag 45! Ga vandaag denk ik die etos zwanger worden pillen halen met monnikspeper! Misschien dat het iets uithaald...
Hey Skaya! Ja wat vreemd he! Zit jij op dag 45!! Jeetje zeg. Maar je hebt nog geen rode duivels maar je ziet vandaag wel als dag 1 van je nieuwe cyclus?