Correctie!!! De duivels zijn gekomen!!! AT LAST!!! Ik ben zooo blij!! Heb een nieuwe banner, uitgaande van iets korter dan deze cyclus, omdat ik er heel positief vanuit ga dat het zich wel wat gaat herstellen en ik de etos pillen ga halen vandaag! Dus nu uitgaande van 35 dgen cyclus!
Ow kijk aan!! Helaluja! hahahaa Dat vind ik nou een heeeel goed streven Positief blijven! Wat voelt dat dan toch heerlijk dat je een nieuwe banner kan plaatsen he haha.
Skaya wat lekker!! Jeetje zeg, nooit gedacht dat je het zo heerlijk vond om ongsteld te worden zeker Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! En ik duim nog steeds voor jullie allemaal!!!!
Skaya, wat super fijn,ben echt blij voor je eindelijk zekerheid Koppel, pff wat vreemd,nouja hopen op nieuwe ronde nieuwe kanzen! veel succes deesjedees, vervelend he,heb zoiets van laat het overgeven gewoon komen dan ben ik van dat rot gevoel af,haha..
Teddybeertje, ja dat klopt. Ben je daar weer van af. Nu vandaag helemaal weer nergens last van. Word gek van mijn lijf.
Ja zaten wat pampers in en een melkpoeder opbergbakje, lepeltjes en Olvarit en wat folders, maar het wisselt elke keer. Ik heb dus al een aantal keer zo'n doos op mogen halen en elke keer zat er wat anders in, dus ben benieuwd bij de volgende zwangerschap wat voor cadeautjes erin zitten
HOi dames, @Skaya gelukkig dat je dan toch ongi geworden bent..:Nu kan je vol goede moed aan de volgende ronde beginnen. Ik gebruik zelf ook de zwanger worden pillen vna de Etos. NOu hopelijk hersteld je cyclus zich een beetje en wordt hij ook een beetje korter.
Die pillen zijn trouwens wel GROOT!!! Die ik nu heb ook maar die breek ik in tweeen! Met deze capsules gaat dat niet?!
Heey allemaal, jeetje ik moest weer veel terug lezen zeg! ik ben nog niet ongesteld geworden dus nog even afwachten. denk niet dat ikal zwanger ben, heb wel vanmiddag heel licht krampen gehad waardoor ik dacht dat het zo ver was. maar het is weg, geen last meer van krampen. raar vind ik het maar hoor. is dit normaal???
@ skaya, je kunt die pillen ook openmaken. Het poeder kun je dan op een eetlepel pap doen en dan zo innemen. Is wel een geviespeuk vind ik zelf. Met een flinke slok water glijden ze goed weg.
Ctje ik zie aan je banner dat je ongi geworden bent alsnog? Bij mij ging het ook al even van te voren zitten rommelen...dacht dat het niks was, maar toen de volgende dag was het toch raak... Deesjedees, is het wel te doen om ze open te maken? Niet dat ik over me nek van de smaak ?
Skaya wat fijn dat je ongesteld bent geworden zeg!! ik zit hier op daagg eeuhmm 35 ofzoiets? weet niet precies uit mijn hoofd. Geen testen gedaan verder nog, heb niet het idee zwanger te zijn hoor, kans was maar klein gezien het klusniveau met een gebroken sleutelbeen van manlief Ik blijf dus nog even op de wacht bank helaas. Wel heb ik al sinds vorige week af en toe een beetje kramp hier en daar, en sinds halverwege de week wat puistjes LOL dus je zou zeggen het duurt niet lang meer. Ik ben trouwens aan de pillen van eigen merk van kruidvat. Ik hak ze door de midden en stop ze in de vla op een lepel en dan hop naar binnen. Ik ben echt een hele moeilijke qua pillen, maar dit werkt goed!
Oehhh dag 35 is ook al aardig lang! Ook jij wilt graag naar ronde 2 lijkt me. Nouja is een goed teken dat je al aardig aan het rommelen bent. Ik duim voor je dat het er snel aan gaat komen!
@ eonah jaaa ik ben super blij...eindelijk op dag 45! Hoop dat het voor jou eerder zal zijn! Puistjes had ik ook en toen dacht ik dat het eraan zat te komen, maar er kwam toen niks. Toen ze weg waren, werd k ineens ongi...als jut eigenlijk niet meer verwacht. Heb best veel ongi krampen, meer als tijdens het pilgebruik. Rugpijn valt gelukkig mee! Wil nog geen ovutesten gebruiken deze maand, ga gewoon regelmatig klussen over 10daagjes. Goede tip van die vla! Slik ze door de helft door, ging eg goed, maar bleef er net weer 1 hangen in me keel...ben gelijk weer benauwd! Kvind zo stom! Mijn vriend slikt er zo 4 tegelijk door.
Hoi meiden! Weer terug uit London. Heerlijk weekendje gehad en even lekker samen genoten. En... nog steeds geen duiveltjes! Dus morgenochtend ga ik testen. Ben erg benieuwd!
Hé meiden, wat is er een hoop gebeurd hier de afgelopen tijd! Ik heb me express een beetje afzijdig gehouden omdat ik veel te veel bezig was met het zwangerschapsgebeuren. Maar gelukkig, van al mijn ontpillingsverschijnselen ben ik af ! Volgend weekend is het weer zover, dan word ik ongi of niet .....ik denk gisteren een innestelingsbloeding gehad te hebben... het was een klein beetje en heel licht roze van kleur. Voor de rest heb ik nergens last van...afwachten weer dus!